Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS Peli-ilta la 5.3.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Missä on Ramtoi, olemme offtopic-linjastolla...
Sori sällit, MAG off-topic polliisi oli paikkaamassa hupparia eilisen illan ja miettimässä minkä niistä Salon monista maamerkeistä voittokuvansa taustaksi laittaisi.
Saarelan sikala on kyllä hyvä ehdotus, mutta piru kun ehtivät tyhjentää lantasäiliön. Kai se on sitten tyydyttävä siihen toiseen isompaan firmaan ja käytävä telefoonivalmistajan portilla. Siis sen jonka nimi on kuuluisa kumisaappaista.
Täytyy nyt kysyä etukäteen siltä uudelta tulokkaalta Nalle Wahlroosilta jos lainaa kameraa kun Uotin veljekset on estyneet niin ei voi heiltä kysyä. Itse piti valita joko putkimiehen teipin tai kertakäyttökameran väliltä kun kirpputorilla kävin (ei sillä Salon torilla kesätorstaisin pidettävässä "pikkutapahtumassa" jossa myös esiintyjiä näkee, viime kesänä oli ihan Mauri Antero Numminen Pedro kaverinsa kanssa tuosta naapuripitäjästä ja joku tankokuninkaallinenkin piipahti Anna Puun jälkeen).
Mutta hei, tästä ei ole Turkuun matkaan kun vajaa 50 kilometriä!

Tänään ollaankin sitten valpaampia ja joka pilkku viilataan tuttuun tyyliin. Illalla klaaniaulassa nähdään.
Siis jossain niissä useammasta sillä nythän tänään tulee kaikki mukaan nöyryyttämään Valoria ja Ravenia.

Vastaus: KFS Peli-ilta la 5.3.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

http://www.konsolifin.net/bbs/konsolifin-kayttoohjeita/92819-hyva-viesti-ominaisuus.html#post1235814

"Toiminto on nyt käytössä ja muistakaa käyttää sitä oikein -> tai tulee varoituksia +banaania."

Pähkinänkuoressa: Hyvä viesti =/= "Facebook Like"

Älkää nyt sekottako tuota toimintoa Facebook Likeen (Se löytyy Hyvä Viesti tekstin vierestä tuon Share -valinnan alta). Sen tarkoitus ei ole olla sellainen, eikä se olekkaan. Lukekaa kyseisen ketjun muutkin viestit, eikä vain ensimmäistä -> jossa vähän epäselvästi kerrottu asia.

Tässä ketjussa heti pari Hyvä viesti -mainintaa, mitkä eivät sellaisia ole. Tämä tiedoksi Ozteri ja psye_ .

Pähkinänkuoressa: Hyvä viesti =/= "Facebook Like"

Samasta asiasta ei ole kyse, vaan siitä, että pitää kyseistä viestiä erinomaisen loistavana, joinka soisi kaikkien lukeman. Vaikkapa siis informaatioarvoltaan erityisen merkittävä viesti tms. ihan oikeaa merkitystä sisältävä viesti.

"Joo, samaa mieltä", "Peukku", "Saletisti natsaa" tyyppiset kannanottoja ei kannata tehdä napsuamalla Hyvä viesti -linkkiä.

Älkää nyt sekottako tuota toimintoa Facebook Likeen (Se löytyy Hyvä Viesti tekstin vierestä tuon Share -valinnan alta). Sen tarkoitus ei ole olla sellainen, eikä se olekkaan. Lukekaa kyseisen ketjun muutkin viestit, eikä vain ensimmäistä -> jossa vähän epäselvästi kerrottu asia.

Tässä ketjussa heti pari Hyvä viesti -mainintaa, mitkä eivät sellaisia ole. Tämä tiedoksi Ozteri ja psye_ .

Pahoittelen lapsellisuuttani... Tämä ei tule toistumaan, mutta ainahan on mukava kokeilla jotain uutta ja jännää. Olisi kyllä pitänyt ottaa selville, että mitä tuo tarkoittaa, ettei olisi nyt tullut näin ikävää sanottavaa... Parempi vain unohtaa koko ''Hyvä viesti'' ominaisuus.

Samoin itselläni, pakkohan sitä oli testata, jotta mitä tapahtuu. Onneksi ko viestin viereen tuli myös täppä "no en helv****** tykkää" joten onnistuin kerrankin itse korjailemaan aiheuttamaa vahinkoani.

"Joo, samaa mieltä", "Peukku", "Saletisti natsaa" tyyppiset kannanottoja ei kannata tehdä napsuamalla Hyvä viesti -linkkiä.

Menikö teiltä jokin ohi vai minulta? Ajattelin tuota omaa "selvennystä" juuri tältä kannalta kuin itse olet kirjoittanut.

Menikö teiltä jokin ohi vai minulta? Ajattelin tuota omaa "selvennystä" juuri tältä kannalta kuin itse olet kirjoittanut.

Itseltä varmaan ainakin meni, eikä käyttämäsi notaatio auennut ainakaan minulle. != olisi ollut huomattavasti selkeämpi tapa :p

Vitsitkin vanhenee, hyvätkin, huonoista nyt puhumattakaan.

Jos joidenkin mielestä on hyvä vitsi ampua oman joukkueen tiettyjä jäseniä tasaisin väliajoin "vitsinä", niin se saa nyt riittää.

Seuraavan kerran lentää kaikista KonsoliFIN-klaaneista ulos jos tuollainen peeloilu jatkuu. Ilman varoitusta.

Asianosaiset tietävät kyllä keitä ovat, ja niin tiedän minäkin.

Oikeasti, tuollainen hölmöily tappaa peli-ilon monilta etenkin kun tuota vielä naureskellaan chatissä.

Jaahas, peli-ilta oli siinä. Omat lystit loppui ennen yhtä kun domi jäätyi.
Olotila oli sen verran karmiva, ettei jaksanu enää konetta käynnistellä uusiksi. Toivottavasti se loppuilta sujui kuitenkin hyvissä merkeissä ja voittojen tiellä?

Mulla on tossa kuvakaappaukset illasta, poimin nimet ylös niistä ja jaan lisäarvat ne ansaitseville. Tapoista saa joku, avustuksista joku, expasta joku ja jokunen lisäarpa tulee viel Derin ja mun toimesta, kentillä hyvin suorittaneille.

Arvonnan suoritan, jahka saan jonkun luotettavan tahon jeesaamaan tossa, mielellään vielä tänään, että voittaja olisi tiedossa ennen kuin karkaan työmatkalle.
Ramtoi jääväsi itsensä kisasta (jääräpää, voisi voittaa pojilleen 20€ lahjakortin, mutta ei kelpaa? Mietis vielä kerran, saat osallistua arvontaan jos haluat ja suotavaahan se olisi.) joten saa auttaa mua arvonnassa, paitsi jos tahtookin osallistua arvontaan.

Palkinnoksi lähtee PSN 20€ lahjakortti, jonka olen itse saanut hommailtua tuolta monen mutkan kautta. Turku t-paitaa en viitti palkinnoksi lähettää, 99% käyttäjistä todennäköisesti polttaisi sen rituaaleissaan tms, olisi siis turha palkinto.

Jos jollain on kuvakaappauksia illasta, niin jakoon vaan. Muutenkin, mielipiteitä illasta, saadaan vähän eloa tähän foorumiin ja yhteishenkeä taas ylöspäin, saadaan pidettyä porukkaa kasassa etc.

Velli kiittää ja kuittaa..

PS. Haraldon viesti lähentelee jo sitä tasoa, että voisi painaa "Hyvä Viesti"-nappulaa.
edit. Se onkin nykyään "suosittele"-nappula, mutta enivei..

Eka peli-ilta uusimman päivityksen kanssa ja meno maistui hyvältä. Vaikka sabo ja acqu ovatkin ylijuoksua KFS-porukalla, niin Dominationissa on välillä mahtavia vääntöjä. Eka hyökkäys Absheroniin, jossa itse olin mukana, päättyi tappioksi. Mutta ei se helppo voitto Ravenille ollut, sen verran kova vääntö oli koko ajan ainakin meidän rintamalla. Helposti puolet vahingosta tuli KFS-joukkueen voimalla tehtyä. Voitto olisi tullut, jos olisi minuuttikin pitempään pidetty omat kirjaimet.

Toinen hyvä matsi oli Alyeskan puolustus. Valor tuli raivolla, vaihteli taktiikkaa ja pääsi muutaman kerran läpikin selkään. Vaikka ei edes lauhdutustorneille asti sorruttu, niin töitä sai tehdä.

Lagi kyllä näytteli muutamassa matsissa pääosaa aika kivuliaasti. Varsinkin Floren Basinin puolustuksessa pelin jälkeen omassa ryhmässä taisi WildLag olla ainoa, joka pääsi tapoissa plussalle. Ja hänkin nipinnapin. Muilla oli enempivähempi aika kivuliaat lukemat. Kertoo tosiaan paljon, jos negalle jää sellaiset tappokoneet kuin meshuggash ja psye. Ja psye oli vielä ryhmänjohtaja. Voitto tuli silti, kiitos raivoisan IT-puolustuksen ja sen että koko oma rintama hoksasi ajoissa hylätä bunkkerit ja niiden korjaamisen. Kirjaimet aukesivat sen verran aikaisin.

Kyllä toi Domination on silti koko pelin suola. MAG pääsee loistamaan pelinä. Varsinkin kun pääsee koko joukkueen voimalla puskemaan kohti samaa päämäärää. Peli-ilta loppui omalla kohdalla voittoon Absheronin hyökkäyksessä komppanianpäällikön ominaisuudessa. Välillä tuntui aika epätoivoiselta lagin takia, mutta homma vedettiin silti kotiin.

Ja ne paloämpärit kannattaa jättää rauhaan. Niitä ei ole tarkoitettu tarkkuusammuntamaaleiksi. Paloturvallisuus ei ole leikin asia.

Itsellä tuntui että kaikki domit lagas saboa ja kaappausta enemmän. Videomateriaalia tuli otettua suurinpiirtein joka matsista jossa itse olin pelaamassa joten en tiedä voiko sillä olla vaikutusta asiaan.
Toisaalta domit ovat jääny vähemmälle pelaamiselle juuri jäätymisten ja suurten jonotusaikojen takia joten voipi olla osa syynä juurikin karttojen tuntemattomuus.

Vähän jäi paska maku suuhun domipeleistä vaikka matsit olivatkin tiukkoja vääntöjä. Monta kertaa vedin kk:lla nappipohjassa ahtaassa tilassa muutamaa vihua vastaan eikä sieltä kaatunu yksikään. Sama tekniikka yleensä taas tehny mukavaa harvennusta vihollisriveissä.

Pelit lopettelin joskus puol 11 maissa. Ei enää oikein ollut inspiraatiota jatkaa pään seinään hakkaamista.

-Z

Itse tykkäsin kovasti peli-illasta, vaikka lagi hieman häiritsikin, tosin semmoistahan tämä verkkopelaaminen välillä on.
Pitää katella mitä kuvia sitä on tallennellu tuonne pleikkarin syövereihin ja heittää osa tänne.

Tässä surkea kuva eilisen peli-illan statseista.

img0099.jpg

Eli lisäarpoja meni seuraavasti:

Tapoista sen saa Leon74FI. Leon myös veti parhaat kokemuspisteet kyseisistä peleistä, mutta koska periaatte on, että statseista voi saada vain yhden extra arvan, niin kokemuspisteiden kakkonen, Deriwon, saa myös lisäarvan.
Zeran- veti kovimmat kuolemat, selvästi pistänyt itsensä likoon kuolemista välittämättä ja lagikin oli kiusannut, selvästi lisäarvan paikka.
Ja avustuksista lisäarpa menisi itselle tai Wildlagille ja koska itse en arvontaan yllättäen osallistu, niin se lisäarpa menee ansaitusti samoilla avustuksilla Wildlagille.
Eli:
Tapot - Leon74FI, KP - Deriwon, Kuolemat, eli uhrautuminen - Zeran- sekä Avustukset - Wildlag.

Statsit on statseja, ei niitä muuten katsella, mutta oli kiva saada noi lisäarvat käyttöön jotenkin ja ne tuli nyt näin. Lisäksi lisäarpoja saattoi saada jos Deri tai minä havaittiin kentillä onnistumisia. Deriltä en ole listaa saanut, omassa listassa on henkilöt: Appura, TikuJaTaku, Facpac sekä ltUrban.
Valitettavasti samassa ryhmässä olevilla oli etulyöntiasema tässä tilanteessa.
Korjaamisesta tuli parit arvat, johtamisesta yksi ja yksi toteutti käskyjä juuri kuten pyydettiin. Ei varmaan sen enempää mun näitä tartte perustella?

Arvonta suoritetaan, jahka saan Ramtoin kiinni, mikäli se suostuu mua avustamaan.
Ja jos nimesi näkyy tuossa kuvassa, olet arvonnassa mukana.

Itse pääsin mukaan vasta melko myöhään joskus kello 23 tietämillä, joten alkuilta jäi väliin. Jäätymisiä ei omalle kohdalle tullut, mutta Domissa en päässyt omaa karttaa kertaakaan puolustamaan, joten ihan täyttä varmuutta patchin toimivuudesta ei ole.

Kertaalleen yhteys katkesi ja lensin PSN:stä ulos kokonaan, ja lagia kyllä esiintyi harmittavan paljon.

Vieraskenttien puolustukset domissa tuo kyllä vaihtelua ja hieman haastetta kun ainakaan itse en osaa vielä ko. karttojen puolustuksen hienouksia ihan yhtä hyvin kuin oman kartan. KFS-tiimillä tosin hyvin kaikki klaarattiin, eikä yhtään peliä hävitty kun itse olin mukana. Se tietysti kertoo ratkaisevasta panoksestani KFS-menestyksen eteen :p

Ukkiksen kanssa olen täysin samaa mieltä: Domi on tämän pelin suola ja hienoin pelimuoto. Hienoa, että se saatiin ainakin pääosin taas kuntoon myös SVERin osalta.

Eikös siitä mun ja Heppux007:n kisasta saanutkaan ylimääräistä arpaa :confused:

Pelit meni eilen massiivisella lagilla, mutta menivät kuitenkin. 1 kerran jäätyi "vanhaan malliin" puolustettaessa valorin domia.

Useammin silti kävi vastaava: kuolen johonkin ja joku ystävällinen kanssa pelaaja tulee nostamaan ylös. Tämän jälkeen kuva jää nk 3rd person viewiin jumiin. Jos tässä vaiheessa painan X, niin tavallaan kuolen ja palaan spawni-ruutuun, josta en ikinä kuitenkaan spawnaa. Muu ei siinä vaiheessa auta, kuin lopettaa peli. Olipa vaikeesti selitetty, ehkä joku ymmärtää. En tosin tiedä, onko muille vastaavaa käynyt.

133 kuolemaa x) huh.. ja lähes kolmasosa (41 muistaakseni) noista kuolemista tuli itsellä yhdessä domimapissa.
Nyt se heppux007 saa ihan luvan kanssa kyllä vittuilla :D

Itsellä pojot taisi tulla pääasiassa kavereiden nostamisessa. Kerran itse en ketään saa hengiltä niin nostetaan muut ylös jotka siinä paremmin onnistuu ;)

-Z

Juu mun piti tosiaan kanssa ottaa ylös nimiä ketkä suoriutuu hyvin peleissä. Mutta huomasin ensimmäisen pelin jälkeen että se on todella vaikeaa päättää kun en näe kuin oman ryhmäni.

Mutta multa lähtis lisäarvat henkilöille, Tomppa71FI ja psye_.

Useammin silti kävi vastaava: kuolen johonkin ja joku ystävällinen kanssa pelaaja tulee nostamaan ylös. Tämän jälkeen kuva jää nk 3rd person viewiin jumiin. Jos tässä vaiheessa painan X, niin tavallaan kuolen ja palaan spawni-ruutuun, josta en ikinä kuitenkaan spawnaa. Muu ei siinä vaiheessa auta, kuin lopettaa peli. Olipa vaikeesti selitetty, ehkä joku ymmärtää. En tosin tiedä, onko muille vastaavaa käynyt.

Aikaa sitten tapahtui itsellekkin silloin tällöin. Tuo on vanha bugi, joka on näköjään tehnyt paluun.

Ei taidettu ihan vitsinä ottaa eilisiä pelejä. Tänään huomasin, että upseerin natsat olivat lähteneet kävelemään. :D

Eikös nuo statsit (muistaakseni) pitänyt ottaa 20-22 väliseltä ajalta (voi olla että sekoitan peli-illan tms.)? Itse ainakin tulin siinä 22 pintaan vasta pelailemaan KEQ:iltä ja pari matsia pelattuani lähdin takasin clan warsia pelaamaan (jossa kaikki matsit voitettiin). :D

Ylös Bottom