Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS Peli-ilta 15.1.2011 klo. 18 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Operaatio Lappi palaa.
Jos saatais vastaan joku järkevän kokoinen saksalainen klaani ;)
Jos joukkoomme kuuluu joku arjalaiskansan edustaja, niin ei millään pahalla:p

Vastaus: KFS Peli-ilta 15.1.2011 klo. 18 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Tuleekin kiire pelata Valorin neljä viimeistä leveliä pois alta, mutta koitetaan.

Pelaako porukka arkisinkin resurssisotaa, että viitsiikö ihan näitä klaanitaisteluita varten ostaa :confused:

Tuleekin kiire pelata Valorin neljä viimeistä leveliä pois alta, mutta koitetaan.

Pelaako porukka arkisinkin resurssisotaa, että viitsiikö ihan näitä klaanitaisteluita varten ostaa :confused:

kyllä sitä pelataan, jos porukka niin haluaa. vähemmälle se on tosin jäänyt. Mutta tuon oston yhteydessä tulee IMO pelin paras SVER-ase "Tamsen". En olekkaan pahemmin enää muita aseita käyttänyt.

Eilen pelattiin ainakin yksi resurssisota mikä olikin itse asiassa pirun viihdyttävä. SVER otti alussa johdon (palkki puolivälissä), sitten Valor alkoi kirimään rinnalle. Mentiin rinta rinnan melkeen maaliin, mutta loppusuoralla Raven vei potin. Yhden kirjaimen luona tapeltiin verisesti Valorin kanssa ja sen omistus vaihtui yhtenään.

operaationopeanoyryytys.png

Bannerin puolikasta. Jos kelpaa. =D

Bannerin puolikasta. Jos kelpaa. =D

loistavaa jälkeä. jos kurkkaatte ketjun ekaan viestiin, siellä taitaa jo olla yksi banneri valmiina. Mutta mun mielestä molemmat on niin hienoja että eiköhän pidetä molemmat.

Kyllä yksi operaatio useamman bannerin kestää.
Hyvää työtä kaikilta.
Lisää vaan ja muistakaa se kfs_clan@mail.com posti minne voi myös lähettää materiaalia.

Jepa, täytyypä taas tulla sotimaan ja jättää civin peluu vähemmälle :p

Aaa, luulin että tähän operaatioon nimenomaan kaipasitte banneria (niinku ton ekassa viestissä olevan lisäksi). Mut eipä mitään, voin kyllä värkätä jonkun näkösiä räpellyksiä jatkossakin tuleviin operaatioihin, kunhan vaan mulla on aikaa.

Ja itse oon (toivon mukaan) tulossa lauantaina sotimaan. :)

Kyllä mun kalenterissa 15.1. on lauantai.
Oma osallistuminen on vähän siinä ja tässä, että ehtiikö.
Perjantaina starttaa nimittäin inttiporukalla kolmas vuotuinen TJ0-risteily. Eli jos nyt lauantaiksi ylipäätään kotio pääsee, niin olo voi olla melko oloisa, ainakin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, ja mikseivät pitäisi... :D

Eiköhän tuo 15.1 taitu lauantaiksi minunkin almanakassa. Ostin jo ennen äänenvaimentimia ym.. härpäkkeitä klaanin pukukoodin mukaisen asustuksen tätä peli-iltaa ajatellen mutta harmikseni joudun toteamaan, että taitaa jäädä meikäläisen osalta osallistuminen väliin. Loma alkoi eilen tiistaina ja pahasti näyttää siltä että laivaristeily kutsuu perjantaina, eli sieltä oon takaisin lauantaina illalla.. tietty jos en jatkoille lähde (mikä on erittäin epätodennäköistä itseni tuntien) niin osallistun turnajaisiin! Harmi sinänsä, ehdin jo melkein sen ekat 70lvl sotimaan itselleni...

Jos en pääse paikalle niin pitäkääs laser sääntö kohdallaan ja "tappakaa kaikki"!

AGVK:n tähtäimet kohdistettu ja tamseni rasvattu, valmiina kohtaamaan v-mainen vihollinen! Sitten pitää enää huolehtia sotilaan nesteytyksestä, jottei dehydraatio iske.

Ylös Bottom