Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NorseTKU

Member
kfspiparicopy.jpg


Vuosi 2010 on ollut meille KFS:n väellä erittäin hyvä.
Olkaamme mekin hyviä siis MAGille ja KFS:lle. Viettäkäämme yhdessä railakas ilta, perjantaina 17.12.2010 kello 19.00 alkaen. Kokoontuminen siellä kuuluisilla servereillä.
Suuri ja pelottava upseerinne TKu10YES kun ei ole valmis päästämään vielä KFS-sotureitaan pipareiden ja muiden jouluisten herkkujen kimppuun.

Eli pakolliset pikkujoulut tuolloin, vaadin kaikki paikalle. Tuo on ilta, jona Dead Nationit jää kovalevyllä rauhaan ja GT5 saa illan pölyttyä hyllyssä.

KFS ei tarjoa ruokaa, eikä juomaa, mutta lupaa säännölliset pienet paussit pelien välillä, että jokainen saa noutaa omasta kaapistaan ruokaa ja juomaa sekä aivan mainion seuran.
Pelaaja jonka näen illan aika pelaavan muuta kuin MAGia, lähetän vihaiset tontut käymään. (tää varmaan toimii todella hyvin teihin vanhuksiin :D )

edit. KFS siis tarjoaa mainiota seuraa, se ei tarjoa paussia, jotta jokainen hakisi sitä mainiota seuraa kaapistaan...

-TKu10YES
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Piru, sattui pokeri-ilta samalle päivämäärälle. No, ehkä vielä ehtii illalla mukaan joukkoon tummaan, kun all-in kikkailut menee käteen. :)
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Pappapuolelta tulee varmasti parisen mörrimöykkyä mukaan.
Ja KFS:n progandaosasto tarjoaa glögivedet jos lunta on maassa ja saadaan nuotio syttymään. Piparit sitten saatte hankkia itse.
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Omalla kohdalla olisi toiset pikkujoulut samaan aikaan, joten voipi jäädä väliin. :(
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Sinnehän pitää sitten tulla kaatuilemaan. :D
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Työt loppuu vasta kymmenen jälkeen, mutta eiköhän porukkaa riitä senkin jälkeen...
parempi myöhään kuin liian aikaisin ;)
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

En voi kuvitella paljon parempaa tapaa aloittaa joululoma!
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Minkä takia tämä on perjantaina? Normaalit peli-illathan ovat olleen joko torstaina tai lauantaina? Pitää katsoa jatsaako sitä tulla ollenkaan pelailemaan. Jos tulossa niin nähdään ehkä jossain 23-24 pintaan.
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Minkä takia tämä on perjantaina? Normaalit peli-illathan ovat olleen joko torstaina tai lauantaina? Pitää katsoa jatsaako sitä tulla ollenkaan pelailemaan. Jos tulossa niin nähdään ehkä jossain 23-24 pintaan.

Normaalit peli-illat oli aluksi keskiviikko ja lauantai, sitten mä vaan tulin ja siirsin pelipäivät torstaiksi ja lauantaiksi, että pääsin itse osallistumaan molempiin ja kun ei silloin vastalauseitakaan tullut.
Ja syy miksi silloin halusin päästä mukaan, oli se, että meillä oli KFS:ssä silloin reilusti vähemmän upseereita, olisi ollut tyhmää laittaa pelipäiväksi sellainen, kun ei voi olla 100% varma onko sielä ketään upseereita paikalla klaaniaulaa tekemässä tai niitä nimiä ottamassa ylös.

Syy miksi tämän heitin nyt perjantaille on se, että olen itse töissä perjantai-aamuun ja lähden töihin jälleen lauantaina illalla, eli voin olla varma että joku upseeri taas ottaa peli-iltaan osaa ja kerää osallistuneet nimet ylös jne.
Voin mä näitä pelipäiviä muihinkin päiviin laitella, kun joku vaan joskus päiviä ehdottelis? Tai toisaalta, näitä pelipäiviä voi kuka tahansa muukin upseeri pyörittää, senkun tekee bannerin / pyytää jotain tekemään ja heittää infot tänne foorumille.

Ja mun puolestani tämänkin peli-illan voi siirtää torstaille tai lauantaille, mikäli sielä joku ottaa peli-illan vastuulleen / mikäli se paremmin sopii porukalle, että taatusti saadaan kentälle vilinää...

-TKu10
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Työt loppuu vasta kymmenen jälkeen, mutta eiköhän porukkaa riitä senkin jälkeen...
parempi myöhään kuin liian aikaisin ;)

Sama vika. Tosin ainahan on mahdollisuus urakkaan...;) Mutta sitten viimeistään kymmenen jälkeen ilmestyn minäkin linjoille.
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

vedetään tää peli-ilta nyt perjantaina vaan kun se jo tossa otsikossa lukee valmiiksi. Minä ainakin olen perjantaina linjoilla MAGia pelaamassa. Sohin valomiekalla hmm.. siis Movella ja TapanKaikki tapani mukaan. peace.
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Juu, perjantai on olosuhteisiin nähden paras päivä ainakin itselleni. Torstaina tai lauantaina jäis ainakin itseltäni pelit pelaamatta... Ei oo helppo olla duunari...:D
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

MAG Kutsu - KFS Pikkujoulut

Kutsutaan kaikkia suomalaisia S.V.E.R. taistelijoita pikkujouluihin peli-illan merkeissä 17.12.2010 kello 19 alkaen.
Jos lunta maassa, niin osasto tarjoaa glögivedet.
Piparit saatte hankkia itse!
Tip Tap Tip Tap Tipetip Tap.

[MEDIA]3012[/MEDIA]
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Vaikka viikonloppu on töitä, niin kyllä minä tulen mukaan :) On sitä ennenkin vähillä yöunilla selvitty.
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Omat eväät mukaan! :D
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Pitää varmaan taas kaivaa MAG hyllystä ja liittyä joukkoon pienen tauon jälkeen.

Mikä on muuten tuon kappaleen nimi tuossa videossa?
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

no mikä fiilis? onko porukkaa tulossa tänään pelailemaan ja laulamaan joululauluja? :cool:
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

no mikä fiilis? onko porukkaa tulossa tänään pelailemaan ja laulamaan joululauluja? :cool:

Tulossa ollaan mutta alkuun en ihan kerkee. Varmaan tossa 9 maissa mukana.
Vulgarilla alustavasti sama homma.
 
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Kasin viiva ysin pintaan paikalla joo! Tonttulakki päässä jos mahtuu päähän :D
 
Ylös Bottom