Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

m-arkku-albums-kalmakallo-picture6089-erto28-p-iv-k-sky-no4.jpg

Vastaus: KFS Sankareiden pakolliset pikkujoulut (peli-ilta) 17.12.2010 klo 19.00

Oon kipeenä, joten saatan jopa ehtiä messiin, jos joku jaksaa mut kutsua klaaniin. Vielä kun saisi jonkun hakeen edes kaks tölkkiä tonttujuomaa siwasta.

Kappale kuulostaisi olevan Radio Millenniumin pikkujouluversio Vicky Rostin kuolemattomasta euroviisuedustuskappaleesta Sata salamaa :)
Juuripa näin.
Itse en ole vielä tantereille päässyt, yritetään päästä heti kun mahdollista.
Menkää nyt muut pitämään lippua korkealla ketä pääsee.
Ja joku muistaa kutsua sen Fellu sedänkin (Felis_Leo) jos frendilistalla on ja verkossa näkyy ettei nyt unohdu. :)

Juuripa näin.
Itse en ole vielä tantereille päässyt, yritetään päästä heti kun mahdollista.
Menkää nyt muut pitämään lippua korkealla ketä pääsee.
Ja joku muistaa kutsua sen Fellu sedänkin (Felis_Leo) jos frendilistalla on ja verkossa näkyy ettei nyt unohdu. :)

Mä pidin Fellusta huolta jo tuol pari tuntii sitten, kyllähän se sitten muisti paikalle saapua :)
Onneks et ole kentällä, heti tokassa pelissä nähtiin sellainen humalakuski kaappauksessa, että voitto oli todellakin karata 30s ennen loppua käsistä. Ei viitsi kuskia paljastaa, mut kerrottakoon että uhkasi ettei enää kentälle tule, jos joku videolla taltioi tuon kämmäilyn :D

-Tuku

Olipas taas iltamat. :) Hirveesti ei vissiin ollut porukka ottanut tuota "tonttu" juomaa? Hitto kun ei toi oma mikki oikeen toimi. Ei voinut osallistua keskusteluun. Hyvin kyllä kuuluu muiden puhe,mut jostain syystä oma puhe ei mene mihinkään.

Kiitokset matseista,kivaa oli taas! :D

Oli oli! Sen verta väsytti, ettei jaksanu pitempään jonoissa venailla.

Äsken jäätyneeseen domiin päättyi tämäniltainen taisto. Kiitokset varsin runsaslukuiselle ruotuväelle. Vähän noi odotusajat laski tunnelmaa, pelit ei sentään ollut pelkkää ylijuoksua vaan välillä sai painaa ihan tosissaan.

Uskomatonta kuinka tämä sama peli voi olla niin erilainen eri tilanteissa. Hauska taas vaihteeksi hölistä mikkiin ja oikeasti pohtia taktiikoitakin. Toista se on hihattomissa paidoissa. Harmi, että nuo odotusajat ovat noin älyttömiä ja tämäkin ilta päättyi sitten lopulta kaatumiseen. Kiitokset peleistä.

Kiitokset myös täältä kaikille, ketkä jaksoi kutsuun vastata ja kentälle raahautua.
Ei toi peli edelleenkään ole mitään randomeiden kanssa, mutta herää henkiin koko peli kun pääsee kotimaisten voimien kanssa kentille pyörimään.

Tähän asti itse jaksoi, kunnes Acqu-puolustus päätti jäätyä 4min ennen loppua. Eiköhän ne pojat siel ilman muakin pärjää..
Loppuillasta (tai siis nyt yöstä) juttujen taso oli jo sellaista, että nuoremmilta pitäisi korvat sulkea... :D

Listaa osallistuneista lätkäisen myöhemmin. Lista on mallia "noin suunnilleen", eli varmasti puuttuu äijiä listasta. Koitan myös samalla sen ryhmäposen laittaa sielt kirkolta, vaikka ei se nyt mikään maailmaa mullistava ole.. (kuvaajan vika..)

Ja viimeiseksi tahdon pyytää anteeksi kaikilta niiltä, joiden sydän hypähti ylimääräisen kerran, kun en löytänyt oikeaa konttia siinä kaappauksessa ja aikaa oli jäljellä se 30s. Viiniä kun pullon kiskaisee alle tuntiin, niin ei todellakaan pitäisi autoon kuskiksi hypätä. Tämä olkoon samalla sitten mun osuuteni alkoholivalistuksesta.. :)

-TKu10

Turkkujes pisti viestiä, kun olin pelaamassa arvostelua varten Prince of Persia Trilogya. Itse pelit olivat kivoja lukuun ottamatta tolkuttoman pitkiä jonotusaikoja. Nettini alkoi kuitenkin temppuilla, ja kun lensin kolmannen kerran ulos matsista päätin palata Tuhannen ja yhden akrobatialoikan pariin.:(

Kerkesinpäs itsekin mukaan alkuyön peleihin, kun pikkujouluista kotiuduin, mutta pikkujoulujuomat hieman haittasi tehokkuutta ;).

Yhdessä kotikentä-sabo-puolustuksessa vastaamme juoksi [WME] tms. klaani, jossa näytti vaikuttavan suomalainen hahmo "valkonen kuolema" tms. Onneksi voitto tuli, vaikka tiukalla meni, sillä A ja B lähtivät käsistä omaa huolimattomuutta hieman liian helposti, mutta C saatiin pidettyä vaikka vastassa oli ihan kunnon ryhmä, joka vyörytti hyökkäyksiä organisoidusti.

KFS:n jouluposeeraus vuosimallia 2010 näyttää tältä:

kfspose.png

Linkkiä täysikokoiseen kuvaan, jos joku sillä jotain tekee: http://img834.imageshack.us/i/kfspose.png/
Ainakin yksi hiippareista näyttää liikkuvan ilman medikittiä, ketä myöntää? :)
Onneksi ei vastapuolella ollut kauhean hyvä sniper, muuten olisi kuvasta saattanut tulla hieman erilainen :D Taitaa pojat just naureskella tossa (siitä päätellen, että ainakin kolme kaveria äänessä) sitä kun sniper tulitti mun jalkoväliäni..

Ja Hartzu, se on Valkinen Kuolema, tullut viime aikoina ihan törkeän useasti vastaan tuolla. Melkein tekisi mieli ottaa yhteyttä ja kysästä tuota nimihirviötä.
Yleensä aika kovalla sykkeellä on se klaani tullut, ei ne mitään ihan aloittelijoita ole.

juu Valkinen Kuolema on tullut ennenkin vastaan. Kerran kysäisin siltä kirjoitusvirheestä, että tarkoittaako se Valkoinen Kuolema. Vastaus tuli englanniksi: "It's finnish and means white dead."

... näytti olevan WKE klaanista. Tää on joku uus klaani Valorin puolella, en ole ennen kuullut.

edit: vai oliko se WME?? en muista enää :)

juu Valkinen Kuolema on tullut ennenkin vastaan. Kerran kysäisin siltä kirjoitusvirheestä, että tarkoittaako se Valkoinen Kuolema. Vastaus tuli englanniksi: "It's finnish and means white dead."

... näytti olevan WKE klaanista. Tää on joku uus klaani Valorin puolella, en ole ennen kuullut.

edit: vai oliko se WME?? en muista enää :)

WKE se klaani on, en tiedä kauanko on ollut olemassa, mutta kai sitä ihan kohtalaisena tuol pidetään. Tällaisen keskustelun löysin siitä joskus tuossa.
GUN, UP$, ARx(whats left), KEQ, UVO, %M%, WKE..... - PlayStation MAG

Eli siel Valorin puolella oli juttua, että olisi yhdistäneet nuo klaanit. GUN, UP$, ARx, KEG, %M%, WKE... Onneksi ei yhdistyneet, olisi voinut olla suhteellisen kova klaani.. Toisaalta olisin moista ihmetellytkin, harva tahtoo päästää omasta klaanistaan ja siitä porukasta irti ja olla "vain osa" jotain suurempaa klaania.

Ainakin yksi hiippareista näyttää liikkuvan ilman medikittiä, ketä myöntää? :)
Onneksi ei vastapuolella ollut kauhean hyvä sniper, muuten olisi kuvasta saattanut tulla hieman erilainen :D Taitaa pojat just naureskella tossa (siitä päätellen, että ainakin kolme kaveria äänessä) sitä kun sniper tulitti mun jalkoväliäni..

Se olin minä siellä ilman kittiä. Mulla oli nollat taulussa parakin puolella, kun uus ukko oli kyseessä, eikä kittiä saatavilla. No sain opetukseni, koska heti kuvan ottamisesta seuraavana sekunttina mister snipu ampui teikäläisen harusvälistä ja lensin tuosta avoinna olevasta ovesta kaarella. :D

Se olin minä siellä ilman kittiä. Mulla oli nollat taulussa parakin puolella, kun uus ukko oli kyseessä, eikä kittiä saatavilla. No sain opetukseni, koska heti kuvan ottamisesta seuraavana sekunttina mister snipu ampui teikäläisen harusvälistä ja lensin tuosta avoinna olevasta ovesta kaarella. :D

Anteeksi. Olin ihan kokonaan unohtanut, että siel pari samana päivänä kutsuttua "aloittelijaakin" pyöri. Mahdotonta se silloin on medikittiä kanniskella :)
Samasta syystä täytyy antaa anteeksi tuo pukukoodista poikkeaminen, turha laittaa hiluja ulkoasuun alussa, kun siel on huomattavasti tarpeellisempaakin tavaraa.. :D

25 äijää kuvassa+kuvaaja, omasta ryhmästä tandoor tekee kuolemaa jossain, silti yli 20 tyypillä on tuo sovittu varustus. Yllättävän yhtenäiseltä jengi näyttää.

Hyvin nykyään tunnistaa omat äijät kentällä. Esimerkiksi kaappauksessa kun puolustaa viereistä bunkkeria, niin hyvin havaitsee missä juoksee KFS:n jätkät sinisissä vaatteissaan ja lasit päässä. Helpommin luottaa siihen, että vieressä juokseva tietää mitä tekee ja saattaa vaikka suomeksi huikata jotain, kun tietää että suomeksikin vihjeet menee perille.

Nyt sitten vain odotellaan että mitäs se Urban on keksinyt meille tuonne parin viikon päähän..

-TKu10

Hyvät mähinät kyllä eilen oli! Tuo jonottaminen tosin hieman puuduttavaa, liekö korjausta siihen tulossa lähiaikoina. Etenkin jos tuo nyt on vain SVERin ongelma.

Mikäs kumma tuo pukukoodi oikein on? Sinistä rintaan ja hiihtolaseja nokkaan?
Pitänee jossain välissä katsoa jos saisi pisteitä niihinkin sitten irrottaa. Ei vaan vielä millään malttaisi, kun ei tunnu meikäläiselle ainakaan kovin nopiaan kertyvän niitä :(

Hyvä kuva! :D

Mikäs kumma tuo pukukoodi oikein on? Sinistä rintaan ja hiihtolaseja nokkaan?

Tämä pitäiski olla jossain... Eli suomeks tuo univormun väri on Varjo - yksivärinen. Hiihtolasti on aina tyylikkäät ja päähän valkonen lippis, tankkikypärä 3(harmaa) tai sininen rynnäkkökkypärä setistä riippuen. Ja medkitti :D

Poppoomme päällystö voisi pienen neuvottelun jälkeen listata pukukoodin tänne jonnekin näkyville yhtenä listana. Yhteinen univormu kohottaa tunnetusti yhteishenkeä, joten se olisi passeli laittaa itsellekin päälle.

EDIT: Tein taannoin netissä ihan suomiaiheisen kasvomaskin peliin Army of Two: The 40th Day. Oli oikein sininen risti valkealla pohjalla, poskissa kultaiset leijonat ja leualla teksti FIN. Sain muutamilta jenkeiltä ihan kyselyä Livessä, että missäs tuollaisen voi tehdä.

Ylös Bottom