Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Laitan kutsut tänään matkaan.

EDIT: Kutsut laitettu alla mainituille. Pahoittelut, että Valorin osalta kutsut kestivät näin kauan. Kutsu näkyy pelin Yhteisö-valikossa vasemmassa alareunassa vilkkuvana tuntolevynä. Kutsun pitäisi myös tulla hyväksyttäväksi ruudulle, kun peliin menette sisään.

Jampp1
Vecu82
Jarvela84
GuardianFIN
Encore2k7

Muut jäsenet tällä hetkellä:
jkk80
burana400
Antti2
Janksi

Vapaaehtoisia upseeritehtäviin, eli hoitamaan uusien jäsenten lisäämisen klaaniin? Mieluiten sellainen joka pelaa aktiivisesti eikä ole hetikohta vaihtamassa toiseen joukkoon veteraani-statuksen myötä. Pari upseeria varmaankin olisi hyvä tässä vaiheessa, niin ei ole hommat yhdestä kiinni.

Nämä pelaajat olivat jo ehtineet vaihtaa SVER:n väreihin:

Masinoli
redline2097
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Se joka saa pistoolin on upseeri...jaa ei tää ookkaan punakaarti. Jos muita vapaaehtoisia ole, niin mut voi laittaa. Ihan heti en ole pmc:tä vaihtamassa...ihan levelienkään takia ;). Yritän käydä joka päivä jokatapauksessa ainakin sen uhden erän mättämässä...työt ja perhe haittaa harrastuksia...
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

archer1993 kutsuttu mukaan, ja samalla Janksille annettu upseerin natsat :)
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Moro,
jos tilaa löytyy vielä Valorin riveistä, niin minut voi myös lisätä. Mikkiä en pysty iltasella käyttämään, kun muksut ovat nukkumassa, mutta parhaani mukaan pyrin toimimaan
ryhmän hyväksi.

PSN: Lemppa
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Moro,
jos tilaa löytyy vielä Valorin riveistä, niin minut voi myös lisätä. Mikkiä en pysty iltasella käyttämään, kun muksut ovat nukkumassa, mutta parhaani mukaan pyrin toimimaan
ryhmän hyväksi.

PSN: Lemppa

Lemppa saat kutsun illalla. Mä jouduin taipumaan ja ottamaan mikin käyttöön, "huudan" vaan niin kovaa että muija ja muksut ei herää...
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Lemppa saat kutsun illalla. Mä jouduin taipumaan ja ottamaan mikin käyttöön, "huudan" vaan niin kovaa että muija ja muksut ei herää...

Hienoa, luin ensin, että huudat niin kovaa, että muija ja muksut herää :D

Katsotaan latailen kanssa tuon mikin, jos vaikka .myös osaisi "huutaa" hiljaa.
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Rattari hyppäsi SVERistä VALORiin.
Alkaa maistua puulta tuo random japanilaisten kanssa väntäminen.
Jos tilaa löytyy tulisin mielelläni Suomi-Squadiin paukuttamaan.
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Jos vielä mahtuu mukaan sotimaan...
PSN: vorssu
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

loikkaan vihdoin tuolta ravenilta valoriin, joten kutsua tännepäin kitoos x]
S-heart86
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Kutsua tulemaan jos mahtuilee Valorin suomiriveihin. Olisi mahtavaa päästä jauhamaan porukan kanssa joiden puheesta saa jotain selvää.
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Commandofin vaihtaa Ravenilta Valorille, invia tarttis.
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Muut kutsuttu. Wulzi, amppu ja varas pyritään kutsumaan tänään myöhään illalla. Jengiä rupee olemaan aika mukavasti, josko nyt saatais ihan omia ryhmiä...
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

JippuQ vaihtaa valorille........... vihdoinkin, kiitos jumala!

Ja myös jos mahdollista, niin mulle vois antaa officerin natsat. Olin officerina Ravenilla ja Valoriin tulee mun kautta aikas paljon populaa. Itse olen online aika paljon, joten voi invejä hoidella helposti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

JippuQ vaihtaa valorille........... vihdoinkin, kiitos jumala!

Ja myös jos mahdollista, niin mulle vois antaa officerin natsat. Olin officerina Ravenilla ja Valoriin tulee mun kautta aikas paljon populaa. Itse olen online aika paljon, joten voi invejä hoidella helposti.

Pistän sulle kutsun illalla...ja ne natsat;)
 
Ylös Bottom