Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 -hankintahekumointi

Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Maksoit pari kymppiä hienommista kansista? :) Sisältöhän noissa näyttäisi olevan tismalleen sama.

Juu sisältö on tosiaan 400 sivua samaa, mutta tuo on kovakantinen ja kun kerta tuli tuo "normaalikin" hankittua, niin miksei sitten koko sarja.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Perustelkaa miksi minun kannattaa ostaa tämä peli.

Eikös ole hyvin paljon Resistance 2 kaltainen? Omistan sen kyllä, ja pidän siitä. Mutta kannattaako tämä jos omistaa jo Ressu 2 :sen?
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Perustelkaa miksi minun kannattaa ostaa tämä peli.
Eikös ole hyvin paljon Resistance 2 kaltainen? Omistan sen kyllä, ja pidän siitä. Mutta kannattaako tämä jos omistaa jo Ressu 2 :sen?

Mun mielestä KZ2 on helposti paras räiskintä tällä hetkellä.
Aivan tajuttoman komea ja tunnelmallinen rymistys ja multiplayer pitää koukussa viikosta toiseen. Guerrilla päivittelee peliä kiitettävään tahtiin ja koko ajan tulee lisää ominaisuuksia (tosin osa itsestäänselvyyksistä uupuu vieläkin). Ohjaus on mukavan raskas ja muutenkin tuntuma on varsin toimiva.

Odotukset oli korkealla kun ennakkotilasin Resistance 2:n ja mulle se oli melkoinen pettymys. Se on turhan paljon ykkösosan tyylinen ja ne plasma/laser-pyssyt ei napannut vielä toisellakaan yrittämällä. Pitäis jaksaa pelata se läpi, mutta hyllyssä pölyttyy... Verkkopeli on kyllä varsin hiottu, mutta jotenkin se fiilis vaan uupuu.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Perustelkaa miksi minun kannattaa ostaa tämä peli.

Eikös ole hyvin paljon Resistance 2 kaltainen? Omistan sen kyllä, ja pidän siitä. Mutta kannattaako tämä jos omistaa jo Ressu 2 :sen?

Molemmat pelit mullakin hyllyssä ja molemmista tykkään, mutta KZ vie voiton aivan helposti. Eli kannattaa ostaa KZ2 vaikka omistaisitkin Resistance 2:sen. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Killzone2:sta riittää paljon hupia kahdeksi viikoksi.
( Sen jälkeen kaikki on jo nähty ja mitään saavutettavaa pelissä ei enää ole.)

Uskomattoman paljon jaksat kuitenkin foorumeilla ko. pelistä käydä kirjoittelemassa. Tämä on vain rättipään mielipide! Ei todellakaan mikään fakta. Oli peli mikä tahansa, niin aina on niitä, jotka ei tykkää tai kyllästyy nopeasti.

Oma mielipiteeni on, että Killzone 2 on nykyisen konosolisukupolven paras peli (jopa parempi kuin Cod4). Jos Resistance 2 maistuu, niin KZ2 on varma ostos. Mahtava kamppania ja vielä parempi nettipeli. Itse olen nyt julkaisusta asti nettipeliä pelannut. Tuossa pari viikkoa sitten oli viikon tauko pelistä, mutta nyt taas olen pelannut todella aktiivisesti. Pelikellossa varmaan joku about 70h nettipeliä. Peli on silmiä hivelevän kaunis, siinä on mahtavat aseet (ei resistancen kaltaisia plasmapyssyjä, jotka ainakin itselleni olivat tuon pelin suurin turn-off), nettipelissä hahmoluokat (luo peliin taktisuutta) ja uskomattoman paljon unlockattavaa... Jos ei tätä peliä vielä omista, niin hopi hopi kauppaan. Teet itsellesi suuren palveluksen.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

...ja uskomattoman paljon unlockattavaa...

No ei sitä niin uskomattoman paljon silti ole, 60h netissä väänsin ja kaikki saatu :p Mutta onhan sitä siinäkin pelattavaa joksikin aikaa. Mutta muuten on kyllä pakko yhtyä yläpuolella olevaan kommenttiin :)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

No ei sitä niin uskomattoman paljon silti ole, 60h netissä väänsin ja kaikki saatu :p Mutta onhan sitä siinäkin pelattavaa joksikin aikaa. Mutta muuten on kyllä pakko yhtyä yläpuolella olevaan kommenttiin :)

Jotenkin naurattaa tällaiset kommentit, 60h netissä ja sekö ei ole paljon?!? Itsellä peli ollut julkaisusta asti ja nettiaikaaa tullut kerättyä n. 25h, vielä on paljon badge haasteita vääntämättä.

Eli ainakin tällaiselle työssäkäyvälle ja avoliitossa olevalle tyypille pelattavaa on enemmän kuin tarpeeksi. Plus koukuttava yksinpelikampanja, joka juuri lähti uusintakierrokselle vaikeimmalla tasolla. Todellakin vastinetta rahoille! :)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Jotenkin naurattaa tällaiset kommentit, 60h netissä ja sekö ei ole paljon?!? Itsellä peli ollut julkaisusta asti ja nettiaikaaa tullut kerättyä n. 25h, vielä on paljon badge haasteita vääntämättä.

Eli ainakin tällaiselle työssäkäyvälle ja avoliitossa olevalle tyypille pelattavaa on enemmän kuin tarpeeksi. Plus koukuttava yksinpelikampanja, joka juuri lähti uusintakierrokselle vaikeimmalla tasolla. Todellakin vastinetta rahoille! :)

Juu onhan toi 60h ihan hyvä määrä kyllä, en sitä kielläkkään, mutta nyt on sellainen olo että olis saanut olla enemmänkin avattavaa. Ja työt ja avoliitto hiukan haittaa munkin pelaamista, mutta äkkiä noi 60 tuntia tulee silti pelattua, kun pääset peliin sisälle niin et halua sitä enää lopettaa :) Eli Tube:lle tiedoksi, hae nyt jo tämä peli niin TeRm0z ja mä voidaan lopettaa kinaaminen aivan turhasta, kun molemmat tykkäävät pelistä ja molempien mielestä siinä on paljon pelattavaa :D Over and out
 
Ylös Bottom