Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Noniin enää muutama tunti kun pääsee pelamaan tätä mestariteosta. Jos joku haluaa testata taitojaan meikäläistä vastaan niin voi lisätä kaveri listalle, tuli meinaan aikoinan niin suvereenisti hallittua noita pupla servuja k2:ssa et olis kiva kokeilla suomalaisten taitoja jos vaikka löytyis haastavaa peliseuraa. ;)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tuolla IGN:n ohjeissa sanotaan:

"Follow IGN on Twitter and then Tweet with the tag "#IGNkillzone."..."

---------------
EDIT: No laitoin nyt sen sitten siihen. Kuulukohan siihen edes tuota pistettä (.) loppuun?

Koskaan en oo Twitteriä käyttänyt ja sen kyllä huomaa :p Eli siis kun seuraan IGN:ää ja pistin ylälaidasta tweet (siihen laittelin tuon tagin mikä ohjeistettiin), homma on nyt ok (eli sen tweetin kuuluukin näkyä vain omassa profiilissa tjsp)? Mietin vaan kun en minä ainakaan missään näe muiden laittamia tweetteja tuolla tagilla.

Eiköhän tuo pistekin kuulu siihen kun kerran se on lainausmerkkien sisäpuolella.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kylläpä on maittavaa menoa. Ei ole bugejakaan tullut vastaan. Itselläni ei ollut kz2:n kanssa mitään ongelmia ohjattavuuden kanssa mutta kyllä se on tässä paljon tarkempi ja parempi.

Lisäilkää kaveriksi vaan jos haluatte peliseuraa: PSN: jis87
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kun olen pääsemässä peliin heittää että, tilastojani ei voida ottaa huomioon o.O mut ei tästä sen enempää
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nojoo, onhan tuo beta kyllä aika hyvä (näytti myös tulevan hyvin takkiin, mm. Klonkulta ja Mozkulta). Pitänee varmaan Killzone 2 hommata takaisin, kun tuo betakin varmaan loppuu aikanaan..?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Eipä herunut Wank-- eiku Twitterin kautta koodia meikäläiselle. Heikompaa hiihtohenkää.

Mites Exectan laita, potkaisiko onnetar?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tänään pitää sitten kärkkyä tuolla IGN:ssä, kun siellä jaellaan taas lisää koodeja.

Huh, periaatteessa mieli tekisi mutta tuo "first come first serve" -periaate ei nappaa. Olettaisin ainakin että nopeat syövät hitaat.

IGN oli näemmä Twitterissä jakanut viimeisen koodin ihan julkisena viestinä, ja yllättäen postausajankohdasta päätellen koodi oli pistetty jakoon n. minuutti sen jälkeen kun kirjauduin yöllä pihalle :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Eilen tätä oli tarkoitus kokeilla, ja kyllähän siinä sitten pari tuntia menikin yhdeltä istumalta. Alku oli toki yhtä jäätävä kokemus kuin verkkoräiskinnöissä aina: about ensimmäisen 30 sekunnin aikana kuolin kahdesti, enkä kummallakaan kerralla ehtinyt edes nähdä, mistä se tappava laukaus/sarja tuli. En siitä lannistunut, vaan rohkeasti lähdin tutkimaan paikkoja ja opettelemaan vähän karttaa. Olin toki ensimmäisen erän pisteissä viimeinen saatuani niitettyä vain kolme vastustajaa ja kuoltuani itse ties montako kertaa.

Toisessa erässä kyyti oli vielä kylmempää, ja tappoja kertyi pyöreät nolla, kun taas oma henki lähti varmaan kymmenen kertaa. Tällä kertaa kuitenkin keksin, että insinöörinähän voin korjailla sieltä täältä löytyviä ammuslootia. (Joo-o, Killzone 2:takin tuli pelattua niin olemattoman vähän, että tuollainen pieni seikka tuli keksittyä vasta nyt.)

Kierros toisensa jälkeen sainkin "Most repairs" -bonukset, vaikka KDR aina olikin reippaasti pakkasen puolella. Kertyneet pisteet kuitenkin nostivat tasoja, ja pian sainkin käyttööni turretin, ja jonkin ajan kuluttua parantelin sitä "kykyä" entisestään. Samalla oman tuliaseen ja kranaattien käyttökin alkoi sujua, ja lopulta tuli erä, jossa sain peräti seitsemän tapon mittaisen kill streakin. US-KO-MA-TON-TA! Kokeneita nettiräiskijöitä moinen varmastikin hihityttää, mutta itselleni kokemus oli aivan uusi. Missään nettipelissä IKINÄ en ole noin pitkään tappoputkeen pystynyt.

En muista, oliko kyseessä sitten tuo sama kierros vai jokin muu, mutta toinen historiallinen hetki tuli vastaan oltuani jossain erässä oman puolen ykköspistehai. Tosin meidän puolen jengi jostain syystä hävisi miltei joka kerta. Jos oltaisiin voitettu useammin, olisi lopun isommalla pistekertoimella oma arvo noussut entistä nopeammin. Mutta olin tyytyväinen tuohonkin, sillä oikeastaan ensimmäistä kertaa sitten Warhawkin (ja ehkä BF 1943 -trialkokeilun) tuntui siltä, että jossain määrin jopa pärjään nettipelissä. Eli kyllä se vaan niin on, että onnistumiset ruokkivat onnistumisia, kun taas jatkuvasti itsensä huonoksi tunteminen tappaa pelihalut hyvin nopeasti.

PS. Illan parissa viimeisessä erässä vastapuolella oli eräs Nisu, joka oli joka kerta eränsä kunkku, ja kurmotti meikkuakin useamman kerran. On se vaan kone.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Joo tulihan se eilen 4h pelailtua ja oli kyllä maittavaa menoa. Pari napinan aihetta on kyllä ja toinen on tuo uusittu spawni systeemi joka on aivan syvältä, yleensä pelit menee niin että se kumpi joukkue tajuaa tai kerkeää ensin alueet napata on usein se joka peliä hallitsee koska niitä on liian helppo puolustaa. Toinen on tuo jo 2 tuttu karmea motion blur johon ei vaan totu... mutta positiivisia uudistuksia on mechat ja rakettireput. Eilinen meni karttoja opetellessa ja tutkiessa missä kämpperit lymyilee, tänään varmaan sujuu jo vähän paremmin. Klonkku ja joku toinen oli parissa pelissä vastustajan puolella ja pataan tuli niin et tukka lähti. :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Olihan rytinät ja vaihteeksi tuuriakin matkassa. Tässä on insinöörillä pelatessa sitä samaa hyvää meininkiä kuin muinaisessa vuosituhannen taitteessa pelatussa Team Fortressissa. Jossain vaiheessa huomasin kentällä myös vastapuolelta löytyvän innokkaan insinöörin; "TT-2k's bot" siellä tylytti testikansaa armottomalla sateellaan :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Killzone 2 tuli pelattua se iki 500h joten. Killzone 3 voisi vetästäst sen 1000h = )
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Muutama rundi tullut pelattua. MOH vei aikaa, joskaan ei enää. Täytyy sanoa, että vaikuttaa tosi hyvälle. Oikeastaan kaikkea KZ2:sta on viilattu parempaan suuntaan. Positiivisin yllätys on ne kontrollit (nyt kun on tottunut CODin ja Bäfän pullamössö-ohjaukseen), tosi sujuvat!
Peli ei sinällään rakettirepun lisäksi pidä sisällään mitään erikoista, mitä ei olisi jo nähty. Paketti vain tuntuu viilatummalta, kuin edellinen Tappovyöhyke. Kyllähän tätä pelailee! :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

KZ2:n pohjilta osasi odottaa nättiä ja näyttävää vaan kyllä siltiki teki vaikutuksen. Hienoja efektejä kerrassaan. Ja tunnelmaa ämpärikaupalla!

Ohjaus tosiana parempi kuin KZ2:ssa. Onneksi. Silti minusta siinä oli sitä "hidastettua kiihtyvyyttä" mukana vs. 1:1 mapattu tikun liike. Autoaimia yritin selvitellä muttei tainu pahemmin olla. Unohduin aina pelaamaan vaikka piti tuotaki testailla. Se on hyvä merkki! :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tuossa kun pari rundia tuli pelattua niin aika mukavalta meno tuntui, Killzone2:sta poiketen panssarinyrkistä ei tullut joka toinen sekunti naamaan, eikä mitään spawn kranaatti villitystä näy mailla eikä halmeilla.

Itse tykästyin heti Tacticianiin jonka reacon kyky tukee mukavasti vissiin koko tiimiä sekä itseä sillä se tekee ainakin saboteurien elämästä huomattavasti hankalempaa. Näyttäisi että aika kovan näköisen setin ovat noita erikois ominaisuuksia saaneet peliin aikaan, saa nähdä onko noista osa, tavalla tai toisella liian ylivoimaisia vai tasapainottuuko meno mukavasti.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kai tässä on servulista? Se oli kanssa yksi Killzone 2 suuri suola, kun pääsi pelailemaan samojen heebojen kanssa samoilla säännöillä.
 
Ylös Bottom