Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tää on ihan mahtava peli ! :) Vaikken oikeen pärjääkkään tuolla netissä niin hauskaa on silti :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

hetkinen??, mitä mä eilen kokeilin niin mun mielestä niitä saa kolme samaan aikaan heitettyä. Ainakin kun otin ammuslaatikosta ja heittelin niitä maahan vierekkäin, niin kolme siihen jäi, neljättä ei.

Ahaa, no sitten mulla taisi siinä välissä vierähtää sen verran aikaa, että ehtivät haihtua ilmaan omia aikojaan ilman, että joku niitä kävi polkaisemassa (?) En testannut tuota ihan noin suoraviivaisesti. Parempi vaan, jos me miinoittajat saadaan lisää työkaluja itsemme toteuttamiseen :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mulla tuntuu olevan ongelmia vihollispelaajien erottamisessa. Muistuttaa modelit liikaa toisiaan, ei pelkkä silmien kiilunta riitä enää :(

Toi game scoren kilitys ottaa päähän kanssa suunnattomasti jos venkslailee sen ja statsisivun välillä pelin loputtua. Ja Unlockeja pitäis olla mahdollista tehdä milloin vaan pelin aikana, eikä vain kun itse peliroundi on käynnissä.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Onko kellään tarkempaa tietoa näistä aseista. Sijotin itse soluttautuja-sarakkeeseen leveleitä ja ostin sen "parhaimman" rynkyn sieltä. Taisi olla helghastien taistelurynnäkkökivääri nimeltään punatähtäimellä ja äänenvaimentimella. Suurella innolla otin aseen käyttöön ja mitä vielä, aseella ei voi ampua kun kolmen sarjoja ?? Eli kaikilla muilla tähän astisilla sarjatuliaseilla voi ampua nappi pohjassa lippaan tyhjäksi, mutta tällä aseella pitää kolmen kudin jälkeen näpäyttää uudelleen ampumisnäppäintä.

Onko kyseessä bugi, vai onko tosiaankin niin, että jollain aseilla ei tää tässä pelissä mitään. Ja mitkähän kaikki aseet kuuluu tähän vain kolmeasti laukeavien sarjaan ?

Muuten kyllä hyvin maistunut ja eilen tulikin jo peli missä statseihin tuli mm. eniten tappoja, paras k/d, eniten lähitaistelutappoja ja asetapot lisäksi.

Puukottamiseen olen jo tässäkin pelissä koukussa :D

Edit:
Mulla tuntuu olevan ongelmia vihollispelaajien erottamisessa. Muistuttaa modelit liikaa toisiaan, ei pelkkä silmien kiilunta riitä enää

Tähän soppaan tosissaan vielä nämä soluttautujat, joista kumpikaan osapuoli ei nopeasti pysty sanomaan kummanpuolella kaveri on niin lähellä alkaa olla tilanne, että turvallisinta ampua kaikkea mikä liikkuu :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Olisko aloittejilla jotain vinkkejä moninpeliä varten ? Aikaisemmat osat ovat jääneet pelaamatta. Postin pitäisi tuoda KZ2 kunhan kerkiää.

Entä Move pelaajat minkälaisia säätöjä on käytössä ?

Itsellä on tällä hetkellä tälläiset asetukset: DeadZone Width = 0%, DeadZone Height = 80%, Chrosshair sensitivity = 50%, Turn Speed = 70%, Lock assist = None, Zoom = Hold, ja Crouch = Toggle.

Noilla on nyt alkanut matsit onnistumaan, ja pakko sanoa että oikein hyvää viihdettä tuntuu olevan. Varsinkin noi warzone -matsit on kyllä loistavia. Itse en ole aikaisemmin Killzonea netissä pelannut, joten ei tollaista pelimuotoa ole ennen tullut vastaan. Loistava idea joka tuo mukavasti vaihtelua matseihin. Itseä häiritsee kyllä se iso tähtäin joka heiluu hud:ssa, mutta sen saa ilmeisesti pois päältä? Ongelma on vaan, että niiden valepukuisten vihollisten tunnistaminen hieman taitaa vaikeutua?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

suomi peliseuraa kaipais tuonne Killzone3 puolelle, eikä viittis tehdä peliseura viestiä tuonne peliseuraforumin puolelle vasta kun on tää beta menossa.
lisätkää Granmoe jos haluatte.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nytkun on moninpelissä jo useampi matsi pelattu ja unlockkailtu ni ei voi muuta sanoa ku että perskuta o ku on hyvää tavaraa. Pelaaminen on tyydyttävää, eikä mikään pahemmin jää häiritsemään. Aseissa on mukava tuntu, ja onneksi nyt niillä osuu kauemmaksi ja liikkuviin kohteisiin helpommin. Aseita on myös mielestäni ihan tarpeeksi. Äänet ja graffat on sitä samaa, eli parasta tarjolla. Operations matsityyppi oli mukava lisä. Varmasti menee ostoon, näiltä näkymin vuoden fps.

Edit: metacriticissä arvosana "vain" 87, naurettavaa kun aina tulee näitä 60-70 pisteen arvosanoja "peli on ihan tyhmä kun ei oo määster ziiffii ja snipui"
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Pakko taas avautua sen verran, että oli pienoinen pettymys muutaman pelin jälkeen..
En osaa vielä sanoa, että mikä kusi, mutta ei se sentään pahasti kussut. Ei vaan tuntunut olevan hauskaa..

En silti aio heittää pyyhettä kehään, myöhemmin taas lisää ja pakotan itseni tykkäämään tästä pelistä. :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kuulun todennäköisesti vähemmistöön, mutta kuulostaa juuri sopivalta pituudelta meikun makuun. Välianimaatiot mukaan lukien tuommoinen noin kuuden tunnin toimintapläjäys on oikein passeli.

Minustakin sopiva mitta "elokuva" fps-räiskinnöille on se 5-7 tuntia. Pidempi rupeasi vain puuduttamaan.

Harmi kun ei ole tuo betan mappi koko komeudessaan tuossa TDM-pelimuodossa. Noin pieni mappi ja 8vs8 ei tuolla spawni systeemillä tunnu hyvältä. Turhan usein kuolee muutaman askeleen jälkeen spawnauksesta. Warzone vai mikä lie jossa on useita erilaisia tehtäviä on ollut kyllä helvetin hupaisaa. Vielä kun oppisi kaikki temput mitä KZ tarjoaa niin olisi hyvä. KZ veteraaneilta tulee nimittäin aika nätisti turpaan, kun ukoilla liitelee metallilintuja olan päällä jotka rätkii sen minkä kerkeää.

E: Tuntuuko kenestäkään muusta että TDM-rundit ovat aivan liian lyhyt? Juuri kun pääsee vauhtiin niin peli loppuukin jo.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Pakko taas avautua sen verran, että oli pienoinen pettymys muutaman pelin jälkeen..
En osaa vielä sanoa, että mikä kusi, mutta ei se sentään pahasti kussut. Ei vaan tuntunut olevan hauskaa..

En silti aio heittää pyyhettä kehään, myöhemmin taas lisää ja pakotan itseni tykkäämään siitä. :)

Vähän samat fiilikset itsellä. Tuntuu että peli haittaisi omaa performanssia. Edelleen ongelmia noiden kontrolleiden kanssa kun tuntuu että luisuu sihti kokoajan jonnekin liikaa.

Yhteysongelmat myös palanneet, nyt en ole hetkeen päässyt nettiin pelaamaan. 10002 Erroria valittelee mikä lieneekään.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mulla tuntuu olevan ongelmia vihollispelaajien erottamisessa. Muistuttaa modelit liikaa toisiaan, ei pelkkä silmien kiilunta riitä enää :(

Toi game scoren kilitys ottaa päähän kanssa suunnattomasti jos venkslailee sen ja statsisivun välillä pelin loputtua. Ja Unlockeja pitäis olla mahdollista tehdä milloin vaan pelin aikana, eikä vain kun itse peliroundi on käynnissä.

Meikäläisellä ihan samoja ongelmia. Vihollista on välillä todella vaikeaa erottaa omista. Ehkä ne ajan kanssa oppii erottamaan. Ja nuo samat kilinät särkee korvia! Täytyy kokeilla, voisiko joitain valikkoääniä säätää hieman hiljaisemmalle.

Ohjaus on kyllä omanlaisensa, mutta ei huono kuitenkaan. Itse säädin heti saman tien tähtäysnapin L1:seen. Kuinka moni pelaa sillä alkuperäisellä näppäinasetuksella?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Edelleen ongelmia noiden kontrolleiden kanssa kun tuntuu että luisuu sihti kokoajan jonnekin liikaa.

Yhteysongelmat myös palanneet, nyt en ole hetkeen päässyt nettiin pelaamaan. 10002 Erroria valittelee mikä lieneekään.

Joo, noi kontrollit ovat aivan päin persettä.. olen enemmän codittaja, niin en tollasta opi kovinkaan nopeasti. Iron Sight on oikea tatti ja melee on L1, se on todella häiritsevää..

Eilen illalla en pystynyt pelaamaan, sano että pitää kirjautua uudestaan PS Networkiin [juuri jonkun errorin takia]. En kuitenkaan jaksanut ja tyydyin tappamaan botteja.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kuinka moni pelaa sillä alkuperäisellä näppäinasetuksella?

Alkuperäisellä mennään eikä minkäänlaisia ongelmia. Ainut oli, että kyykyn joutui käydä etsimässä sieltä asetuksista, kun ei vain jostain syystä heti huomannut sitä L2:sta.

Toi puukottaminen on kyllä selvä herrasmieslaji. Lähelle pitää päästä vaikka isollakin riskillä ja siinä äänettömät askeleet kyllä auttaa jo hyvinkin. Sieltä tuleekin sitten palkintona sen luokan animaatiota, ettei sovi herkimpien silmille.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Joo, noi kontrollit ovat aivan päin persettä.. olen enemmän codittaja, niin en tollasta opi kovinkaan nopeasti. Iron Sight on oikea tatti ja melee on L1, se on todella häiritsevää..

Kontrollit pystyy myös muuttamaan.

Vaikka pelin online puoli ei ole mitään kovin ihmeellistä ole, niin kontrolleista on pakko antaa plussaa löytyy meinaan "toggle" tähtäys, harvinaista konsolipuolella. :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ne jotka valittelevat nappien sijoituksesta kipinkapin optionseihin säätelemään niitä eikä vonguta kuinka tyhmät ne ovat. Aivoja saa käyttää (ongelman ratkaisuun siis).

Ihmettelen miksi GG on muuttanut tuon medicin itse-elvytyksen siten että vain kerran pystyt elvyttää itsesi elämän aikana ja sen jälkeen kuollo korjaa ellei toinen medici elvytä. Aika syvältä sillä se on pelaajien vastuulla viimeistellä medici jotta kyseinen heppu ei selässä enää hyppisi. Aivan turha "uudistus".
Äänimaailma ei ole yhtä muhkean kuuloista kuin BFBC2.
Semiauto-kivääri on edelleen ihan syvältä mutta SMG:lläei voi enää snipata.
Saipa taktikon kolmas alueenkaappaus päivitys tehtyä nyt siitä hyödyllisemmän.
ISA:n kuollon huudot oli aika järkyttäviä, ei kyllä siitä kuinka realistisia ne ovat vaan kuinka kehnosti ja ärsyttäviä ne ovat.
En kyllä tiedä mitä vaikeata noissa vihujen tunnistamisessa on, omilla näkyy nimet päällä muilla ei.

EDIT: Näemmä enää ei voi keskeyttää melee iskua jos joku ampuu sinua kun meletät. Aika hanurista sillä aikaisemmin sen juuri sai keskeytettyä kun ampui jonkun joka oli melettämässä jonka vuoksi uhri saatiin pelastettua. MITÄ SE GG OIKEIN AJATTELEE!?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

hetkinen??, mitä mä eilen kokeilin niin mun mielestä niitä saa kolme samaan aikaan heitettyä. Ainakin kun otin ammuslaatikosta ja heittelin niitä maahan vierekkäin, niin kolme siihen jäi, neljättä ei.

Tosiaan niitä on yksi käytössä alussa ja toisen saa haettua ammuslaatikosta. Lisäammustaidolla saa alussa kaksi ja kolmannen laatikosta. Huonosti toimii kyllä seinään heitettynä, kun ihan vierestä voi juosta räjähtämättä. Lattiallakin pitää ihan päältä juosta ennen kun mitään tapahtuu. Kun kerran tässä kolmosessa niitä ei saa enää loputtomasti, niin olis ihan kiva saada niillä jotain aikaiseksikin.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

sattuuko joku tietämään että onko kz3:ssa Local multiplayeriä ? Eli peli moodi missä voi vedellä deathmatchiä omalla konsolilla useampi kaveri ? Ja onko pelaajamäärä 2 vai 4 + botit.. Ykkösosassa ainakin oli, mutta siinä ei sitten tota tarina co-oppia ollutkaan sitte.

Ja beta kokeilujen perusteella muuten aivan loistava, mutta aseita saisi olla enemmän. Myös niiden customointi maholliuus (lisättävät tähtäimet, äänenvaimentimet ym.) oisi ollu toivottava lisäys ( en sitte tiä onko 2 osassa ollut.. ? ) ja tosiaan, padit loppuu aika äkäseen ainaki multa ja sit juostaan resupply-paikalle tyhjän aseen kanssa vältellen vihuja :D

Ja sitten vielä onnellisena ennakkotilaajana että onko tiedossa miten se 24h aseiden avaus toimii ? Onko niin että jos broidi pelaa kanssa niin kello käy hänelle erikseen eli molemmat saavat pelata 24h aseet avattuna vai meneekö niin että jonkin sortin koodi on aktivoitavissa vain yhdelle PSN ID:lle/peli ?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

MITÄ SE GG OIKEIN AJATTELEE!?
FIX DAT SHIT GG

No mutta joo, Edge päätyi samaan kuin viime kerrallakin. Toivottavasti seurauksena ei ole samanlaista hullunmyllyä kuin kakkososan kohdalla.

Killzone 3 Review | Edge Magazine

Previous instalments in this technically strong but creatively lacking series have been one-note, papering over a lack of originality with a hefty dose of shock and awe. Killzone 3, by contrast, attempts to wage a more varied war. It succeeds, just, by offering a tour of locations both more visually interesting and diverse than its forebears, but it all still depends heavily on the brutal impact of the shooting at its core. [7]
 
Ylös Bottom