Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Hmmm, itse nautin törkeän paljon Killzone 2:sta, yksinpelikampanja on kyllä semmosta settiä, että oksat pois. Eipä moninpelikään huono ollut.

Itse kaipaisin KZ3:een cooppia, splittinä sekä verkon välityksellä. Myös PS Move -tuki olisi paikallaan. 3D -tuki ei innosta koska tuskin tulen pariin vuoteen tv:tä vaihtamaan.

Tosiaan, katsotaan nyt mitä sieltä Guerilla Gamesin pojat saavat väännettyä, täpinöissäni E3 -messuja odotottelen.;)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mutta custom classit olis jees.

Mun mielestä riittäis ihan hyvin, jos jokasella hahmoluokalla olis 1-2 primary asetta, niin kuin edeltäjässäkin. Custom classit on epätodennäköisiä, mutta voisivat toimia pelkällä perussotilaalla.

Kakkonen oli kyllä mulle paras peli PS3:lla. Kolmoseen ruudunpäivitystä pikkasen nopeemmaks, enemmän aseita ja jonkinlainen yhteistyöpeli, niin lopputulos on erinomainen. Ja henk.kohtaisena toivomuksena erillinen kevyt KK classi nettipeliin :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Luen harvemmin näitä preview-juttuja (yleensä pelaan mielummin lopullista peliä), mutta nyt oli pakko. Täytyykin lainata jotain IGN-jutun kommenttia: "GOTY 2011 confirmed?". ;)

Jutussa luvataan myös enemmän vaihtelua kenttiin ja niiden ilmeeseen ("Killzone 3 is trying to not only have variety in the environments but also in the actual gameplay experience.."), joten kritiikkiä on kuultu myös.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Miksi suotta viitata ihanalta saitiltamme ulos, kun Oliver on tuon C&VG:n jutunkin jo ansiokkaasti uutisoinut ihan suomeksi? :)

Lähde: KonsoliFIN
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Itseasissa et edes arvaa kuinka paljon tuli sanomista.
Kerro lisää? :)

NeoGAFilta poimin, että embargo oli 1. kesäkuuta, mutta näiden vuotojen takia Sony painoi paniikkinappulaa ja antoi luvan julkaista previkat saman tien.
June 1st was just the embargo date for the 3 screens and previews, but some sites broke that date and Sony let everyone else post their previews early.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

KZ2:sen raskaampi ohjaus ei minua häirinnyt (se jotenkin tuntui sopivalta pelin henkeen), mutta varmaan tuotakin on vähän viilattu kolmosessa. Sen verran kuitenkin osa tuohon tarttui forumeilla yms.

Niinpä. Siis ohjaus olisi muuten mennytkin mut toi aivan älytön raskaus, plus ettei kääntyminen loppunut heti kun päästi tatista, teki moninpelistä aivan kauhean. Muuten tää ois ollut todella suuri hitti. Yksinpeli oli hyvä, vaikka raskas ohjaus teki siitäkin ajoittain raivostuttavaa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Saisivat yksinpelin pelaajan hahmoon lisätä vähän emootiota. Kakkosessa en tiennyt oliko hahmo mykkä vai ei.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Niinpä. Siis ohjaus olisi muuten mennytkin mut toi aivan älytön raskaus, plus ettei kääntyminen loppunut heti kun päästi tatista, teki moninpelistä aivan kauhean. Muuten tää ois ollut todella suuri hitti. Yksinpeli oli hyvä, vaikka raskas ohjaus teki siitäkin ajoittain raivostuttavaa.

Ihan mielipidekysymys. Raskaammalla tarkoitat varmaan hitaampaa, mutta juuri se hitaus teki moninpelistä taktisen. Killzone 2:sen moninpeli on fps:ien shakkia, siis parhaimmillaan.
Moninpeli sisältää niin paljon elementtejä, mitä muissa peleissä ei ennen ole oikeastaan nähty, tai ainakaan näin yhtenäisenä pakettina.

Esim. Warzonen pelimuotojenvaihtelu pakotti kovemmissa matseissa jakamaan lähes koko joukkueen tietyille alueille kartalla, jotta olisi potentiaalinen mahdollisuus loistavaan alkuun seuraavassa pelimuodossa.

Äskettäin tuli myös tajuttua Kz2:sen äänimaailman nerokkuus. Aseilla ampuessa aseesta lähtevä ääni muuttuu yhä korkeammaksi mitä vähemmän kuteja lippaassa on jäljellä. Jos joku on miettinyt että mistä se paniikki siinä nappi pohjassa ampuessa tulee, niin veikkaisin että juuri tästä. ;)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Jos yksinpelistä puhutaan, niin KZ2:n "raskaampi" ohjaus ei kyllä itseä häirinnyt missään vaiheessa - tai en ainakaan muista että olisi. Mutta sitä tuleekin otettua jokainen peli omana kokemuksenaan, missä ohjaus ja pelimekaniikka on aina hiukan erilainen. Jos haluan pelata koko ajan "Codia" tai samanlaista ohjausmekaniikkaa, niin sitten varmaan pelaisin MW2:sen uudestaan... Muutenkin jonkin MW:n tai Halon apinoiminen ei johda mihinkään. Täytyy pitää omista visioista kiinni ja parantaa niitä sitten seuraavaan osaan. Mikään peli kun ei ole täydellinen.

EG:n haastis:
Killzone 3 Interview | PS3 | Eurogamer

Rehellinen ja pääasiassa olennaiseen keskittyvä haastis. Ilmestyy vuonna 2011, se ainakin varmistettu. Ja kritiikkiä on myös selkeästi kuunneltu.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mielenkiintosta luettavaa tuo Eurogamerin haastattelu. Ite ainakin aion pelata kaikesta huolimatta ton 3D:nä. Tai oikeestaan molempina versioina varmasti, mutta jos pitäis valita, niin ottasin 3D:n vähän huonommilla grafiikoilla. On se sen verran siisti ominaisuus, jos päästään edes melkein Avatarin tasolle (huom. MELKEIN :D).

[OFFTOPIC]
Muuten, "-- But also for things like racing games, Motorstorm is coming out in 3D, you can read the road a lot better and, something that I never personally liked is being inside the car, but now I can actually inside the car and drive, so I think it really adds to the gameplay as well."

MotorStorm 3D? Eikös MotorStormista pitäny olla vaan joku yhen radan 3D-esittely? Ovatko ne muka siihen sitten tehneet sisäkuvakulman, vai onko ihka oikea MotorStorm 3 tulossa, ja tällä kertaa siis sisäkuvakulman kanssa?
[/OFFTOPIC]
 
Ylös Bottom