Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

Vastaus: Killzone 3 [Hype]

noo, sit vaa jännitetää, että millo tavaraa alkaa näkyilee.

mut joo kiitti
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Illalla töistä päästyäni tossa klo yhdeksän jälkeen koitin demoa ladata, mutta se kesti ja kesti, kunnes lataus jymähti 39 %:iin. Mahtoikohan linjoilla olla niin paljon kanssalataajia, ettei imuttelu sitten viime kädessä onnistunutkaan..? Yleensä storesta tavara tulee perille todella nopeasti. No, huomenna kokeillaan uudestaan. :p
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Onkos muilla ollut demossa tämmöistä seikkaa, kun ottaa movella pelatessa jetpackin käyttöön, niin tähtäyksen senssi nousee armottomasti?

En tiedä liekkö bugi vai tarkoituksella tuommoinen, mutta ei ainakaan omasta mielestä yhtään hyvä.

Mulla oli ihan sama. Menin sit just hyväks todetut asetukset ton mukaan säätämään uusiks ja lento kohtauksen jalkeen sai taas etsii ne takas ;).

Toivottavasti tota ei ilmene koko versiossa tai muuten ketuttaa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Onkos muilla ollut demossa tämmöistä seikkaa, kun ottaa movella pelatessa jetpackin käyttöön, niin tähtäyksen senssi nousee armottomasti?

Juu, samoin kävi täällä. Moven säädöt muuten deadzone x/y 0% ja turn speed 50%, jotka vaikuttivat normaalimenossa varsin hyviltä. Ihan fiiliksissä sai mennä, eikä tuo ohjauksen yllättävä herkistyminen jetpackin kanssa ihan mahdoton ollut sekään. Eniten tässä on taiteiltu tuon tähtäyksen lukituksen kanssa; nyt pois päältä. Tämän saisi helposti säädettyä sille Sharpshootterille kuluttajaystävälliseksi "pistooliräiskinnäksi" hyödyntämällä tuota lock assistanssia viimeisen päälle. Tässä kehittyy move-saalistajana ja nyt alkaa pikkuhiljaa jo tähtäin liikkumaan ruudulla melkein kuin hiirellä vetelisi. Ohjainvalinta varsinaiseen kampaniaan on tällä näytöllä jo selvä.

Grafiikan puolesta kyllä lyövät paikoin leuan kengälle jo tässä demossa. Nämä lentelykohtaukset pitäisi päästä näkemään vain hieman suuremmalta näytöltä kuin nyt tämä 22".
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Miksihän co-op:a ei voi pelata move ohjaimilla? Pystyykö yhteen pleikkariin laittamaan mitenkään kahta näyttöä jos pelaisi jotain peliä slitcreenillä niin olisi kummallekkin oma?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Olisin varsin testannut tuossa yksinpelidemossa co-op:a vaan ei siihen olisi päässyt kuin tavallisella ohjaimella.
Hmm... Voi olla jokin demon rajoitus tai sitten se voi olla eräs muoto bugista, johon itse törmäsin promoversiossa. Jos ohjain (Dualshock 3) ei ollut päällä, kun peliä käynnistettiin, sitä ei tunnistettu lainkaan. Ihan ekalla kerralla starttasin Killzonen XMB:stä Pleikkarin kaukosäätimellä ja ihmettelin, kun en päässyt kielivalintaa pidemmälle (koska vasta siinä vaiheessa käynnistin pädin).

Sama tapahtui kertaalleen pelin aikanakin, kun jätin pelin pauselle yli 10 minuutiksi ja ohjain ehti sammua siinä välissä. Tällöin PS3:n kake oli jotenkin ottanut vallan. Tilanne ratkesi sammuttamalla kaukosäädin (PS-nappi pohjaan -> Turn off the controller) ja vasta sen jälkeen käynnistämällä Dualshock.

Kokeilkaapa siis, että Moveissa ja Naveissa on virrat päällä jo ennen demon käynnistämistä, ja varmuuden vuoksi nimenomaan painakaa XMB:ssä "ykkös-Moven" ristinäppäintä startataksenne demon.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kokeilkaapa siis, että Moveissa ja Naveissa on virrat päällä jo ennen demon käynnistämistä, ja varmuuden vuoksi nimenomaan painakaa XMB:ssä "ykkös-Moven" ristinäppäintä startataksenne demon.

Mulla iskee silti ruutuun:

"Motion Controllers are not supported in split screen modes. Please connect 2 wireless controllers to continue"

Harmi, toivottavasti tämä on vain demossa tämä juttu ja lopullisessa pelissä sitten pystyisi move-ohjaimilla vääntämään co-oppia..


Onko muuten tietoa tuleeko pelissä olemaan myös sellasta Offline Local deathmatchiä, että voi esim 3 kaverin kanssa samalla konsolilla vääntää ?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

"Motion Controllers are not supported in split screen modes. Please connect 2 wireless controllers to continue"
Pitääpä illalla katsoa, mitä se promoversio sanoo. (Tieto co-opina movettelusta on peräisin Nordisk Filmin edustajalta. Arvostelusessiossamme tätä ei tullut kokeiltua, eli pelattiin vain normaalisti co-opina ja sitten Movella yksin.)

Onko muuten tietoa tuleeko pelissä olemaan myös sellasta Offline Local deathmatchiä, että voi esim 3 kaverin kanssa samalla konsolilla vääntää ?
Ei valitettavasti.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Olihan tuo komia, mutta kuten multiplayer -demo, tämäkään ei pitänyt tarvikeohjaimistani vaan D-Pad rekisteröi välillä omiaan ja oikea tatti käänsi hahmoa välillä turhankin hitaasti. Samalla tuli huomattua myös se mukava seikka, että on pakko ostaa Dualshock3; kummassakaan ohjaimessa ei meikäläisellä ole liiketunnistusta :p tuo on seikka, joka pitäisi peleissä huomioida ja tarjota vaihtoehtoinen ohjaustapa. Tälläkin hetkellä hyllyssä lojuu pelejä koskematta juurikin tuon liiketunnistuksen puutteen vuoksi.

Erityisesti nostan hattua äänimaailmalle. Jyhkeästi jytisee ja paukkuu, ja lattialle putoavien hylsyjen kilinä ahtaissa paikoissa kaikui varsin realistisesti. Naapuritkin varmasti nauttivat metelistä, ainakin oma perse hytisi mukavasti subbarin kumistessa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Guerrilla Games kertoi tietoja päivityksestä, joka ilmestyy "pian Killzone 3:n julkaisun jälkeen". Katso lista muutoksista vaikkapa tuosta QUOTE-boksista.

* Support for color-blind players
* Implement unranked custom games for players to create private or clan matches
* Enhanced custom games functionality that will allow players to:
o Control over games modes and settings
o Secure games, allowing you to invite the players you want to play with
o The ability to prevent abilities and weapons from being used
o Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.
o Selecting which careers you want available to players
o Allow friendly fire to be turned on or off
o Faction switching enabled or disabled
* The Clan Officer role will be added to clans
* Separate turn speeds for hip-fire and ADS
* Overly enthusiastic death screams will be toned down
* Increased the amount of kills required to win a Guerrilla Warfare match
* Increased Accuracy ribbon will have its effectiveness lowered
* Likewise, the Bullet Damage ribbon will have its effectiveness lowered as well
* Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)
* Matchmaking enhancements that will close and merge games based on player count, which will keep games more full
* Balance factions out by moving players to the other team at the end of the match if one team is lopsided
* The ability to turn off HUD markers for point pop-ups and objectives
* A menu option to allow squad-only chat
* The addition of a Mute All button
* Scoreboard flickering will be fixed
* Clans will no longer get matched against other clans that have many more players than they do (i.e. 4 vs. 7, 5 vs. 8)

Lisäksi tällaiset betassa ärsyttäneet asiat tullaan korjaamaan jo heti julkkaripäivänä:

* A fix to the "Your Faction Has Won/Lost" issue, along with all oddities that resulted from this occurring
* An issue that allowed more than two clans to join a clan match will be fixed
* Increased Accuracy, Bullet Damage and Faster Reload Ribbons will update correctly on personal statistics screens
* We've simplified the process to invite players into your game (just one button press)
* The radius of the Marksman's Scramble++ has been lowered
* Medic's Revive distance increased and cooldown to re-use is decreased
* No collision on mortally wounded player bodies
* Increased player stamina
* An icon will be shown in the menu when you have a Killzone 3 message in your inbox

Lähde: Killzone.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Testasin nyt promollani: valitettavasti Movea ei tosiaan tueta co-op-tilassa myöskään. Liekö sitten asia, joka voitaisiin jälkikäteen lisätä päivityksellä, mutta myyntiversiossa kaksin pääsee pelaamaan vain pädeillä.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

onkos konsolifin:illä joku kanava Guerrillaa kohti, jonka kautta tämän asian (co-op move-ohjaimilla) saisi heidän tietoon, vai pitääkö vaan odotella jos joku isoherra keksii laittaa tämmösen aluille ?

Juu harmi tosiaan, ois ollu kaksinverroin hauskempaa huitoa kaverin kanssa sitä co-oppia :p
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Itekki on nyt demo vedetty kaverilla tästä läpi, ja voisin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että varsin kiva oli. Samalla kaveri näytti tuota movettamista pelissä ja kovin oli vaivattoman näköistä ja helppoa, ite en tohtinut kokeilla. :( Vedettiin sitten demo kahdestaan padeilla läpi. Hauskaa äksöniä!
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

onkos konsolifin:illä joku kanava Guerrillaa kohti, jonka kautta tämän asian (co-op move-ohjaimilla) saisi heidän tietoon, vai pitääkö vaan odotella jos joku isoherra keksii laittaa tämmösen aluille ?
Eipä meidän sana varsinaisesti mitään paina. Paremmin toimii, että jokainen käy erikseen antamassa palautetta esim. Killzone.comin kautta. Sitä paitsi tuskin Guerrillalla niin vihjeettömiä ollaan, etteivätkö olisi tajunneet muutenkin co-opina movettelun olevan haluttu ominaisuus. Kyse lienee ollut ihan siitä, ettei sitä ole vaan saatu toimimaan riittävän hyvin. Vaikka Move on aika CPU-ystävällinen, on Killzone 3:ssa varmastikin aika lailla puristettu viimeisetkin tipat PS3:sta.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Yksinpelin demo vaikutti tosi hyvältä.. Co-oppina myös tosi jees meininkiä! Tulee kyllä ehdottomasti hommattua. Noh ei tässä ku vajaa viikko niin pääsee tykittelee kunnolla.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

* A menu option to allow squad-only chat
* The addition of a Mute All button
* Scoreboard flickering will be fixed
* We've simplified the process to invite players into your game (just one button press)
* An icon will be shown in the menu when you have a Killzone 3 message in your inbox

Siinä niitä konkreettista hyvää tarjoavia korjauksia, joiden perään haikaili jo tässä testivaiheessa. Muista uudistuksista vielä vaikea sanoa, se nähdään sitten pelikentällä.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Huh huh. Pakko sanoa, että kylmänväreet demo sai aikaiseksi. Grafiikka on parasta näkemääni. Kakkosen jatkuvista välilatailuista ei näkynyt jälkeäkään ja ulkoasu oli muutenkin mennyt leijonan askelia. Eivät Guerillan pojat paskaa puhuneet sanoessaan tekevänsä pelin, joka mittelee näyttävyydessä God of Warin ja Unchartedin kanssa. Beta ei vielä lämmittänyt ostopäätökseen asti, mutta tämän yksinpelidemon jälkeen peli on pakko pistää tilaukseen.
 
Ylös Bottom