Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 - Keskustelua Move-ohjauksesta ja säädöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miklu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 - Keskustelua Move-ohjauksesta ja säädöistä

Voi kyrsämyyrä... Miten hitossa mie saan koko move kapulan kalibroitua pelissä?? Kun pelin käynnistää se ei edes tajua move-kapula X-näppäintä eikä start nappia? Olen kalibroinut sen XMBssä. Kun aloittaa kalibroinnin kun olen sen valinnut padi ohjaimella niin ei toimi edes se alku että paina move näppäintä kalibroidaksesi... apua... peliaika loppuu ennen kuin se on alkanutkaan tätä menoa. :mad:
Mulla on joskus ollu ongelmia ainakin ton kalibroinnin kanssa. Itelläni aina lähtee kaikki kun pelissä ollessani käynnistän moven uudelleen.

Miten hitossa mie saan koko move kapulan kalibroitua pelissä?

Unohda toi XMB:ssä kalibrointi. Itse olen tehnyt sen aina pelin asetuksien kautta, ja vasta sieltä siirtynyt pelaamaan kun ohjauspuoli on kokonaisuudessaan hanskassa.

Unohda toi XMB:ssä kalibrointi. Itse olen tehnyt sen aina pelin asetuksien kautta, ja vasta sieltä siirtynyt pelaamaan kun ohjauspuoli on kokonaisuudessaan hanskassa.
No mun käsityksen mukaan ongelmahan on se, että ohjain toimii XMB:ssä, mutta peli ei tunnista sitä lainkaan, eli edes näppäimet ei toimi. Itselläni on kyllä aina napit toimineet, vaikka joskus kalibrointi ei onnistu pelissä ennekuin käynnistän Moven uudelleen.

Voi kyrsämyyrä... Miten hitossa mie saan koko move kapulan kalibroitua pelissä?? Kun pelin käynnistää se ei edes tajua move-kapula X-näppäintä eikä start nappia? Olen kalibroinut sen XMBssä. Kun aloittaa kalibroinnin kun olen sen valinnut padi ohjaimella niin ei toimi edes se alku että paina move näppäintä kalibroidaksesi... apua... peliaika loppuu ennen kuin se on alkanutkaan tätä menoa. :mad:

Ratkesihan se ja kovasti ehdin jo tuossa välissä pelatakin... Ratkaisu oli aika mielenkiintoinen ja hieman nolo tapaus... :o
Ekasta kapulasta meni akku samantien joten vein sen viereiseen huoneeseen tietsikalle lataantumaan, sehän sai yhden sieltä asti :D Joten kun sen tajusin sitten puolentunnin taistelun jälkeen sammuttaa alkoi homma toimia!
Kiitti kaikille kuitenkin avusta!

Voiko tätä peliä pelata Sharpshooter-lisäaseella?

Ylös Bottom