Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Onneksi tuota ohjauskeskustelua voi tarkastella sikäli ulkopuolisena, ettei ole padiin tarvinnut betan jälkeen enään tarttua. Suosittelen ehdottomasti jokaiselle tätä ennakkoluulotonta siirtoa, joka palkitsee takuuvarmasti. Tiedä vaikka kapula antaisi etua tuolla verkkopelin puolella..
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Noh joo, itselläkin Move vielä kokematta (tunnustan), pitäisi kyllä sitäkin testata.. Raporttien mukaan "Move ei toimi räiskinnöissä" -väite taitaa sekin jäädä KZ3:n jälkeen historiaan.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Pelaaja-lehden päätoimittajalta Thomas Puhalta arvostelu tuoreimmassa numerossa (maaliskuu 2011).
...

Aika lailla samaa mieltä tarinasta kuin Puha (ja Paavi). Ne kohdat joissa seurataan Helgastien tapahtumia ovat mielestäni loistavaa kamaa. Lisäksi juonen asetelma on loistava, eli
ollaan jumissa vihamielisellä planeetalla.
Kuitenkin ISA-puolen juonenkuljetus ontuu niin hahmojen kuin tapahtumien osalta. Eniten ketutti se, että tuolla mahtavalla asetelmalla ei osattu mässäillä, vaan kerronta hajotti sen vähänkin potentiaalin. Eritoten ärsytti se, että
välillä oltiin pienessä leirissä potien sairauksia ja kettuuntumista pienen porukan kesken. Yht'äkkiä kaikki on täydessä hapessa valtavana sotajoukkona, mukanaan arsenaalia aina lentohärveleistä tankkeihin saakka. Fiilis jota ISA-välivideot ja tapahtumat luovat on niin leijuva käsite, että mukana olemisen fiilis katoaa tyystin ja jännitysmomentti murenee tomuksi. Varsinkin Paavin jossain podcastissa mainitsema juttu, että koko juonenkuljetus oli sitä, että joku käskee jotain ja sitten tehdään toisin, pisti oikein naurattamaan. Siis siksi, että sitähän tuo koko peli melkein on.

Rico ja se ISA:n pääjehu olivat kyllä pahimmat pohjanoteeraukset. Todella turhia hahmoja
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Rico ja se ISA:n pääjehu olivat kyllä pahimmat pohjanoteeraukset. Todella turhia hahmoja

Ihan mielenkiinnosta.. Mikä tuosta Ricosta tekee jotenkin muita vastaanvanlaisia (niitä on ziljoona näissä) hahmoja "ärsyttävämmän"? Ainakin KZ3:ssa hahmo oli mielestäni varsin hyvä ja jäi ainakin itselle eniten mieleen. Siitä oli tehty nyt asteen "likeable" ja ainakin osin onnistuttu (eikä sitä tarvinnut paniikissa käydä "virvoittamassa" kesken vaikeaa kenttää kuten KZ2:ssa). Lopulta Ricohan on vähän kuin joku Cole Train Gearsissä tms.

Minusta nämä "stereotyyppiset hahmot räiskinnöissä" on laajemmin se ongelma, koska kaikissa peleissä hahmot ovat varsin samanlaisia (varsinkin kun kaikki pelit ovat nykyään "squad/co-op"-tyylillä tehty). Ne samat välipätkät ja tarinan koukerot toistuvat nekin aika monessa pelissä - vain hieman eri pakettiin käärittynä. Ei siinä kauan mennyt, että jopa tuo "moderni sota" on imetty kuiviin ja siinäkin samanlaiset kentät ja skenaariot alkavat toistaa itseään..

Räiskintöjä tehdään yksinkertaisesti liikaa niihin odotuksiin nähden, että kaiken pitäisi aina olla jotenkin uutta, virkistävää ja mullistavaa. Ehkä on aika hyväksyä, ettei niitä pelata (= suurin osa, eivät kaikki) "mahtavan tarinan" tai "syvällisten henkilöhahmojen takia". Kysykää esim. Black Opsin ostajilta, että kuinka moni osti sen "mahtavan yksinpeli-tarinan" takia..
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Ihan mielenkiinnosta.. Mikä tuosta Ricosta tekee jotenkin muita vastaanvanlaisia (niitä on ziljoona näissä) hahmoja "ärsyttävämmän"? Ainakin KZ3:ssa hahmo oli mielestäni varsin hyvä ja jäi ainakin itselle eniten mieleen. Siitä oli tehty nyt asteen "likeable" ja ainakin osin onnistuttu (eikä sitä tarvinnut paniikissa käydä "virvoittamassa" kesken vaikeaa kenttää kuten KZ2:ssa). Lopulta Ricohan on vähän kuin joku Cole Train Gearsissä tms.

Minua suorastaan ärsytti se, että aiemmassa killjounissa Rico teki sen todella pahan mokan. Nyt sitten palatessaan se oli kuitenkin kuin pelastava enkeli, joka oli valaistuneisuuden tietä kävelevä hyvyyden jediritari, jolla ei ole tarvetta kyseenalaistaa menneitä tekoja. Hahmon uskottavuus ja persoona tipahti siis silmissäni siivilän läpi pohjamutiin, johtuen poukkoilusta kokonais-saagassa. Yleisellä tasolla kyseisen hahmon suoritus olisi vielä ollut keskinkertainen, eli välttävä.

Toisaalta, vaikka tätä onkin hauska analysoida, niin ei itse persoonilla ollut suurta merkitystä minulle. Tarinassa oli silti ihan hyvät puitteet sotimiselle.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Minua suorastaan ärsytti se, että aiemmassa killjounissa Rico teki sen todella pahan mokan. Nyt sitten palatessaan se oli kuitenkin kuin pelastava enkeli, joka oli valaistuneisuuden tietä kävelevä hyvyyden jediritari, jolla ei ole tarvetta kyseenalaistaa menneitä tekoja. Hahmon uskottavuus ja persoona tipahti siis silmissäni siivilän läpi pohjamutiin, johtuen poukkoilusta kokonais-saagassa. Yleisellä tasolla kyseisen hahmon suoritus olisi vielä ollut keskinkertainen, eli välttävä.

Toisaalta, vaikka tätä onkin hauska analysoida, niin ei itse persoonilla ollut suurta merkitystä minulle. Tarinassa oli silti ihan hyvät puitteet sotimiselle.

6 mothar focker months, 6 months.
Eli alun jälkeen Rico on ollut kumppaneidensa kanssa kuutisen kuukautta eristyksissä pääjoukoista jonka aikana on varmaan jätkä saannut ajateltua jutut pois mielestä ja saanu pistettyä asiat vähän parempaan tärkeysjärjestykseen, mutta tämä näkyy tarinassa niin vähäsen että se jopa haittaa tarinan kerrontaa. Sama juttu näkyy edelleen Narvillessa sen 6 kuukauden jälkeen eli ei pysty ajattelmaan isosti ja aina inttää vastaan kaikesta vaikka kelpo perustelujakin saa.
Ideat on siellä mutta toteutus ontuu niin kuin aina kaikissa huonoissa peleissä tai keskiverroissa.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Itsekään en ymmärrä tuota Rico-vihaamista. Mikä siitä hahmosta niin huonon tekee? Jos ette tienneet, niin se hahmo on ihan tarkoituksella tehty tuollaiseksi - eli vähän vittuuntunut, pomotteleva ryhmänjohtaja, joka on äkkipikainen ja kärsimätön, haluaa vaan suoraa toimintaa, eikä mitään nössöilyä. Ja sehän nähtiin jo Killzone 2:n lopussa (spoil: Visari...). Ja Ricon ääninäyttelyäkin on haukuttu. Se äänihän sopii sille kuin nyrkki silmään. Just tollanen "badass" mutanaamaääni.

Eli mikä siitä tekee niin ärsyttävän? Pitäiskö sen olla joku kiltti ja kiva ryhmänjohtaja, joka pyytää tekemään, eikä käske. Oi voisitko kultaseni, boostata minut tähän kiellekkeelle?
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Tuli eilen vedettyä kampanja yhteen putkeen läpi ja ihan hyvä se oli. Kakkosta en ikinä pelannut loppuun, mutta juonen päästä sai nopeasti kiinni. Vaihtelevuutta oli sopivasti eikä missään kohdassa tullut kyllästynyttä oloa. Pelin graaffinen ilme oli todella mainio ja kaikki räjähdykset yms. olivat hienoja. Pelattavuus poikkesi muista fps-peleistä juurikin tuon "raskauden" takia, mutta itse pidin tuosta jutusta. Juoni meni joissain kohtiin yli hilseen, mutta tälläisessä toiminta painotteisessa pelissä seei haittaa.

Moninpeliä tuli testailtua pari matsia ja heti olin koukussa. Varsinkin tuo pelimuoto jossa tehtävät vaihtuu oli todella hauska. Innolla odotan, että pääsee taas pelaamaan.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Nyt on platina saatu, mutta uupuu vielä se tapa 2 vihollista herätemiinalla Verisessä Kanavassa. Ei ollut helpoin platina, mutta ei liian vaikeakaan.

Vaikein trophy imo oli mopping up tai shattered (Nimet englanniksi, ku en muista suomenkielistä :D).
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Nyt on platina saatu, mutta uupuu vielä se tapa 2 vihollista herätemiinalla Verisessä Kanavassa. Ei ollut helpoin platina, mutta ei liian vaikeakaan.

...

No yksi helpoimmista mitä löytyy, kuitenkin... Monet saaneet platinan helposti parissa päivässä.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Perjantaina aamupäivällä serverit ajetaan alas ja fiksaavat sieltä täältä. Sen jälkeen lähtee jakoon meille pelaajille päivitys v1.04, jonka sisältö spoilereissa.

We posted this on the Blog yesterday:



Here at Guerrilla Games we have been busy fixing bugs and adding features based on your continued feedback. The good news is we’re now readying our next patch to go live later next week. It is currently undergoing extensive testing and we’ll confirm the exact time and date of release once we have it



This is the first of a number of patches that we have in mind. If you can't find your favorite fix on this list it is most probably in one of the next patches. If you want an idea on some of the other stuff that are coming in future patches, check out this Blog post: End of Open Beta . We will keep you updated on other fixes as soon as we can.



Below is a detailed list of all of the fixes and changes included in the patch:



Killzone 3 - Patch 1.04 Changes and New functionality:


Network

* Lag fixes and fixes for network errors 10002, 8001 and 8013

Gameplay

* Players now have more stamina by default. Sprint length is increased but the recharge timer has been adjusted to compensate
* Mortally wounded players no longer have collision. Alive players should now be able to traverse the levels without getting stuck on mortally wounded players
* Medic's revive cool-down reduced from 25 to 10 seconds
* Increased range from where friendly players can be revived - player can be revived from 20 meters now
* Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win

Performance

* Improvements to party creation server load

Menu

* Show envelope icon to indicate that player has received message
* Rewards panel in post game screen now auto-scrolls
* Botzone is now paused when player goes to start menu
* Single click squad invite
* Enhanced idle detection code in menu, the player isn’t spawned if he’s still pressing buttons

Security

* Several security, anti hack and cheat fixes



Killzone 3 – Patch 1.04 Bug Fixes


Stability

* Fix for an occasional crash bug when in the Credits screen and transitioning straight into Multiplayer via a Invite
* Fix for potential hang when players migrate between maps

Gameplay

* Player can retain crouched collision after deploying jetpack
* The Assassination Executioner medals only count Deadly Assassin kills, not Executioner kills
* Cloak kills with weapons that break cloak now count towards medal for Cloak levels 1 and 2.
* Global - Medic’s Triage droids now disappear when player quits out of game
* Cloak/Disguise cannot be removed manually by accident anymore
* Fix for rumble in Exo being over-powered and out of sync
* Fix for Silent Footsteps remaining active after choosing other skill and removed from the personal stats menu
* Exploit - Akmir Snowdrift - Player can reach the boat by using an ammo box to exit the intended boundaries

Functionality

* Disc eject now handled more gracefully
* Clan– Fix for player quitting and re-joining a tournament, they may re-enter a tournament alone

Trophies

* DLC 1 ‘Little Big Weapons’ Trophy does now counts rocket launcher and StA2

Menu

* Find game – Operations - Mode description - Spelling issue fixed
* Friends: Fix for Clan tags being displayed for a max of nine players despite the number of player that are in the clan
* Fix for incorrect message given when attempting to join a Clan Game that an online friend is taking place in
* Spawn-screen – Fix for when the extra Primary Weapon skill is equipped, the weapon description goes out of sync
* Accolades do now show subsequently
* When receiving a squad invite from a player in another match, there is now a warning that the player will leave his current game.
* Scramble detailed range and in-game range now match properly
* The Spot and Mark description in the unlock menu is now correct
* Fix for when the player presses the SQUARE button when a player that is in their game is highlighted in the squad lobby menu they receive the message ‘You cannot join a play that is not in a game.’
* Turn off animations for the squad list to avoid it becoming unreadable every time a rebuild occurs when voice chat is activated
* Fix for when trying to join a friend without the required DLC pack, the message will tell the player they are part of a squad.
* Fix for the message informing the player they are attempting to join a DLC game without the required DLC content installed reading better
* Increased Accuracy & Faster Reload Ribbons now update in the personal statistics screen.



Additional to this, we are performing regular and significant Server updates to help with connection issues such as the -9 Error (fix deployed Thursday 3rd of March) as well as improving performance and lag.


We have already begun work on further patches to include additional gameplay improvements, feature upgrades and a variety of bug fixes. If you are experiencing any problems with Killzone 3 please check out our FAQ or hit the forums where we will be on hand to answer any of your questions.



Thanks for your time and patience,

Guerrilla Games


Lähde: Downtime tomorrow 8:30 GMT - 11:00 GMT Server Main... - Killzone.com Forums
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Perjantaina aamupäivällä serverit ajetaan alas ja fiksaavat sieltä täältä. Sen jälkeen lähtee jakoon meille pelaajille päivitys v1.04, jonka sisältö spoilereissa.

We posted this on the Blog yesterday:



Here at Guerrilla Games we have been busy fixing bugs and adding features based on your continued feedback. The good news is we’re now readying our next patch to go live later next week. It is currently undergoing extensive testing and we’ll confirm the exact time and date of release once we have it



This is the first of a number of patches that we have in mind. If you can't find your favorite fix on this list it is most probably in one of the next patches. If you want an idea on some of the other stuff that are coming in future patches, check out this Blog post: End of Open Beta . We will keep you updated on other fixes as soon as we can.



Below is a detailed list of all of the fixes and changes included in the patch:



Killzone 3 - Patch 1.04 Changes and New functionality:


Network

* Lag fixes and fixes for network errors 10002, 8001 and 8013

Gameplay

* Players now have more stamina by default. Sprint length is increased but the recharge timer has been adjusted to compensate
* Mortally wounded players no longer have collision. Alive players should now be able to traverse the levels without getting stuck on mortally wounded players
* Medic's revive cool-down reduced from 25 to 10 seconds
* Increased range from where friendly players can be revived - player can be revived from 20 meters now
* Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win

Performance

* Improvements to party creation server load

Menu

* Show envelope icon to indicate that player has received message
* Rewards panel in post game screen now auto-scrolls
* Botzone is now paused when player goes to start menu
* Single click squad invite
* Enhanced idle detection code in menu, the player isn’t spawned if he’s still pressing buttons

Security

* Several security, anti hack and cheat fixes



Killzone 3 – Patch 1.04 Bug Fixes


Stability

* Fix for an occasional crash bug when in the Credits screen and transitioning straight into Multiplayer via a Invite
* Fix for potential hang when players migrate between maps

Gameplay

* Player can retain crouched collision after deploying jetpack
* The Assassination Executioner medals only count Deadly Assassin kills, not Executioner kills
* Cloak kills with weapons that break cloak now count towards medal for Cloak levels 1 and 2.
* Global - Medic’s Triage droids now disappear when player quits out of game
* Cloak/Disguise cannot be removed manually by accident anymore
* Fix for rumble in Exo being over-powered and out of sync
* Fix for Silent Footsteps remaining active after choosing other skill and removed from the personal stats menu
* Exploit - Akmir Snowdrift - Player can reach the boat by using an ammo box to exit the intended boundaries

Functionality

* Disc eject now handled more gracefully
* Clan– Fix for player quitting and re-joining a tournament, they may re-enter a tournament alone

Trophies

* DLC 1 ‘Little Big Weapons’ Trophy does now counts rocket launcher and StA2

Menu

* Find game – Operations - Mode description - Spelling issue fixed
* Friends: Fix for Clan tags being displayed for a max of nine players despite the number of player that are in the clan
* Fix for incorrect message given when attempting to join a Clan Game that an online friend is taking place in
* Spawn-screen – Fix for when the extra Primary Weapon skill is equipped, the weapon description goes out of sync
* Accolades do now show subsequently
* When receiving a squad invite from a player in another match, there is now a warning that the player will leave his current game.
* Scramble detailed range and in-game range now match properly
* The Spot and Mark description in the unlock menu is now correct
* Fix for when the player presses the SQUARE button when a player that is in their game is highlighted in the squad lobby menu they receive the message ‘You cannot join a play that is not in a game.’
* Turn off animations for the squad list to avoid it becoming unreadable every time a rebuild occurs when voice chat is activated
* Fix for when trying to join a friend without the required DLC pack, the message will tell the player they are part of a squad.
* Fix for the message informing the player they are attempting to join a DLC game without the required DLC content installed reading better
* Increased Accuracy & Faster Reload Ribbons now update in the personal statistics screen.



Additional to this, we are performing regular and significant Server updates to help with connection issues such as the -9 Error (fix deployed Thursday 3rd of March) as well as improving performance and lag.


We have already begun work on further patches to include additional gameplay improvements, feature upgrades and a variety of bug fixes. If you are experiencing any problems with Killzone 3 please check out our FAQ or hit the forums where we will be on hand to answer any of your questions.



Thanks for your time and patience,

Guerrilla Games


Lähde: Downtime tomorrow 8:30 GMT - 11:00 GMT Server Main... - Killzone.com Forums

Ihan hyviä juttuja. Ainaskin noi medickiä koskevat parannukset ja sitten noi yhteys ongelmat. Ärsytti viimeviikolla kun yritti pelata niin varmaan joka kymmenes minuutti tule network erroria. Muutes mites sinne KFIN klaaniin pääsee? Vai mahtuukos enään edes?
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Noniin platina napsahti nyt sitten meikäläisellekin. Ihmettelin ensin, kun monet täällä puhui kuinka helppo toi oli elitellä. Ja onhan se. Kuolin huomattavasti harvemmin, kuin 1. pelikerralla veteran-tasolla ja nuo ajot ja lentelytkin meni muutaman yrityksen jälkeen suht hyvin läpi. Tähän vaikuttaa varmasti se, että kerran läpipelattuna tiesi mitä odottaa ja pystyi ennakoimaan. Mutta olisin kyllä odottanu tuosta ainakin astetta hankalampaa, mutta passaahan tämäkin :D.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Sais se patchi jo tulla. Ainakin Warzonessa tulee vastaan pelkkää Salamunia, vaikka asetuksista on laitettu että randomilla hakee...eikä mappivalikkoa tule erän päätyttyä!(

todellakaan ei kannata käyttää sitä random asetusta, vaan valakata aina se mappi sieltä mitä haluaa pelata. Kyllähän se muuten arpoo helepolla johonkin Salamun Tori-only matsiin.

Se on kyllä kieltämättä v-mäinen ongelma, kun sieltä tulee Warzonessa pelkkää Salamunia tai Warfaressa Veristä kanavaa, mutta sen voi helpoiten kiertää iskemällä hakuun jotain toista tiettyä kenttää. Toki sieltä sitten tulee vain sitä kenttää, mutta saman voi toistaa ja valita siten ne kentät mitä haluaa pelata. Varmasti tämä on kuitenkin yksi niistä mitä tullaan pian korjailemaan...

Miten tämän mappikierron olisi tarkoitus mennä? Kolmatta kertaa putkeen samaa karttaa ei jaksaisi pelata, vaan hyppäisin mieluusti jo seuraavaan.

Eli jos laitan suosikkikarttahakuun jonkun tietyn kartan, pitäisikö sitä tiettyä karttaa sitten pelata koko ajan, ellei välissä poistu pelistä ja laita hakuun toista karttaa?

Minulla ei ole vielä koskaan esim. yhden matsin jälkeen kartta vaihtunut uuteen, vaan koko ajan sama kartta pysyy pelattavana. En myöskään koneen arpomalla kartalla ole huomannut vaikutusta karttakiertoon. Mielestäni kaksi matsia per kartta tuntuisi sopivalta. Yksi helghasteilla ja yksi ISA:lla ja sitten hypättäisiin seuraavaan kartaan automaattisesti.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Mulla kyllä vaihtuu mapit ihan äänestystulosten mukaan jollei ole erikseen merkannut mitään suosikkikarttaa.

Siitä äänestyksestähän sen saa selville onko joutunut yhen mapin servulle. Eli erän jälkeen kun tulee scoreboard niin siitä pitäisi neliöllä päästä äänestämään seuraavaa mappia. Jollei äänestykseen pääse on joutunut yhen mapin servulle.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Itelläki tuli eilen pelkästään samaa kenttää, mutta nyt näyttäisi vaihtuvan ihan normaalisti :)
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Jollei äänestykseen pääse on joutunut yhen mapin servulle.
Juuri näin. Onhan se hieman valitettavaa, että matseihin liittyminen on täysin randomia. Jos et valitse suosikki kenttää tarkoittaa se sitä, että olet valmis pelaamaan mitä tahansa kenttää. Joten pelaaja voi joutua servulle jossa on joko tietty kartta valittuna tai kartta äänestys tapahtuu matsin päättyessä. Tämän olisikin parempi olla koodattuna siten, että jos suosikkia ei ole valittuna joutuisi ainoastaan servuille jossa ON karttaäänestys. Voihan se olla että peli pyrkiikin tähän pääsääntöisesti, mutta monesti käy niin ettei koko päivänä pääse pelaamaan kuin single map servuille.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Mulla kyllä vaihtuu mapit ihan äänestystulosten mukaan jollei ole erikseen merkannut mitään suosikkikarttaa.

Siitä äänestyksestähän sen saa selville onko joutunut yhen mapin servulle. Eli erän jälkeen kun tulee scoreboard niin siitä pitäisi neliöllä päästä äänestämään seuraavaa mappia. Jollei äänestykseen pääse on joutunut yhen mapin servulle.

Nyt otin ihan ajatuksen kanssa ja en merkannut mitään karttaa erikseen, vaan annoin koneen arpoa pelikentän. Kas kummaa, matsin jälkeen pääsi tosiaan neliöllä äänestämään seuraavaa karttaa.

Tämän olisikin parempi olla koodattuna siten, että jos suosikkia ei ole valittuna joutuisi ainoastaan servuille jossa ON karttaäänestys. Voihan se olla että peli pyrkiikin tähän pääsääntöisesti, mutta monesti käy niin ettei koko päivänä pääse pelaamaan kuin single map servuille.

Tai, kun valitsee suosikkikartan, pääsee matsit aloittamaan siitä valitusta kartasta, mutta matsin jälkeen tulisi normaalisti karttaäänestys. Joka tapauksessa, tuntuu karttaäänestyksen toiminta olevan mallia sekalainen seurakunta.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Se tuli nyt koettua, huonoin peli netissä ikinä. Kyvyt eivät toimineet. Taktikon paljastin ei paljastanut yksinäistä soluttautujaa kartalla saati sitten sillä sinisellä pallolla ruudussa. Pelaajat lagasivat omien C4 ylitse hetkahtamatta ja ottivat osumaa ja peli pätki urakalla 1 vs 1 tilanteessa ilman räjähdyksiä. Varsinkin kun vastassa vetelee sinkohippaa vääntäviä klaani kämppereitä niin ei hemmetti sentään.
Aivan hemmetin loistavaa työtä GG, nyt saa niiden grafiikoiden kanssa pelleily loppua ja tekisivät pelattavan pelin alusta asti. Tämä touhu on ihan syvältä.
Muutenkin tuo piirtoetäisyys on naurettava kun näet joidenkin kohteiden lävitse mutta kun zoomat aseella huomaat että eteen ilmaantuukin aimo kasa rojua ja pelaaja katoaa romun taakse vaikka äsken näkyikin.
(Lisä jurinaa) Peli ei muutenkaan muistuta pätkääkään sitä ensimmäistä aitoa pelikuvaa ollenkaan hyvillä valaistusefekteillään.
Veetuttaa armottomasti.
 
Ylös Bottom