Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 - keskustelua pelistä

Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Pystyykö tuota kuvaa säätämään kun pelaa cooppia jaetullaruudulla mitenkään? Se on aina pystysuunnassa katkottu? Näin mielestäni joskus videon missä oli vaakasuunnassa... voiko sitä muuttaa jostain?!
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Laitetaan tähän väliin kuvia eiliseltä illalta. Siellä yhdistyneet KFIN:n ja OGS:n joukot työnsivät kätensä syvälle Akmirin kinoksiin. Kuvassa mennään Move- ja Navi-ohjaimin.

[MEDIA]3211[/MEDIA]

Mukaan KFIN:n toimintaan pääset osalliseksi jättämällä jäsenhakemuksen Killzone-yhteisön kautta. Kaikki ovat tervetulleita, kunnes pelin asettama maksimimäärä jäseniä tulee täyteen.

Itse yhteisöön liittyminen onnistuu täältä.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Sattaa olla että tämän vois hommaa kun toimii movella ja asekin tähän on tulossa pelattavuus varmasti hyvä? Killzoneja aina karsastanu mutta nyt kun ohjaus pitäis olla kunnossa niin varmasti hyvä peli?
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Kertokaas mulle miten ootte ratkaisseet moven kanssa (ainakin itselläni) ilmenevän kääntymisongelman. Onko vinkkejä tähän? Itsellä se on joko liian hidasta, tai todella helposti liian nopeaa. Laitoin jo Sharp Shooterin playsta tilaukseen, mutta uskoisin, että sama kääntymisongelma varmasti vaivaa mua rynkyn kanssa. Varsinkin vähänkin tiukemmissa tilanteissa ja enemmän reaktiota vaativissa lähikohtaamisissa poukkoilen prkleesti ympäri ruutua ja löydän itseni tähtäämästä mihin sattuu, useimmiten kun tuo kääntyminen on nykässyt mua johonkin suuntaan.

Peli on itsessään huikea. Tuntuma pädillä toimii, movekin varmasti jos ja kun sen opin, graafisesti aivan älyttömän hieno, jopa juoni ja tehtävät kiitettäviä. Mua vaivaa kyllä vähän se, että vastustajat ovat aikamoisia sieniä, mitä tulee luoteihin... Codien "tappoherkkyys" imho parempi, ainakin näin parin tunnin nettitahkomisen jälkeen. Aseissa olen vielä ihan hukassa, koska noissa ei juurikaan ole oikean maailman kanssa tekemistä. Joutuu kokeilemaan ja arvuuttelemaan. Objektiiveissa ja kentissäkin paljon hakemista, mutta hyvä näin, koska tämä johtuu lähinnä häkellyttävästä detailista, joka näkyy graafisesti sekä kenttäsuunnitteluna. CoD tekijät saisivat ottaa KZ kentistä mallia.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Täytyy sanoa että oli yllättävän helppo tolla vaikeimmalla vaikeusasteella. Haastetta toki oli ja siitä pystyi vielä nauttimaan, toisin kuin eräässä pelisarjassa nimeltä: Call of Duty!
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Kertokaas mulle miten ootte ratkaisseet moven kanssa (ainakin itselläni) ilmenevän kääntymisongelman. Onko vinkkejä tähän?

Harjoittelemalla :). Eli pistät sen padin laatikkoon, ja pelaat vain movella, vaikka kuinka tuskaa välillä olisi. Yhtäkkiä huomaat, ettei tuota ongelmaa enää ole, vaan kaikki tapahtuu automaattisesti.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Läpi! hieman mietteitä pelin loppuosuudesta:
Avaruusosio oli ihan jees, mutta ärsytti vaan että miksi vain ruumiit ja kranaatit leiju. Olisi ollut niin hienoa, jos olisi päässyt itsekin tuossa osiossa leijailemaan.
Sitten se viimeinen ajelu kohta oli varsin sekava, tuli monta kertaa kuoltua yhtään tajuamatta mitä tapahtui tai sitten Stahl pääsi karkuun. Ja joo, aika tyhmästi toi tarina loppui. Ei mitään kunnollista päätöstä, Täysin selvää jatko-osan petaamista. (Joka ei nyt tietenkään olisi paha-asia)

Eli Killzone 3 oli varsin mukava toimintapläjäys. Seuraavaksi testaamaan onlinea.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Laitetaan tähän väliin kuvia eiliseltä illalta. Siellä yhdistyneet KFIN:n ja OGS:n joukot työnsivät kätensä syvälle Akmirin kinoksiin. Kuvassa mennään Move- ja Navi-ohjaimin.

Missä leffassa tai pelissä tuo Zimmerin kappale oikein on?
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Varsinkin vähänkin tiukemmissa tilanteissa ja enemmän reaktiota vaativissa lähikohtaamisissa poukkoilen prkleesti ympäri ruutua ja löydän itseni tähtäämästä mihin sattuu, useimmiten kun tuo kääntyminen on nykässyt mua johonkin suuntaan.

Pyri pelatessa pysymään samalla etäisyydellä kamerasta kuin mitä oli kalibroidessa. Ainakin täällä välillä tulee innostuttua ja kuroteltua kohti ruutua ja tällöin tapahtuu juuri tätä tähtäimen poikkoilua Marssin ja Saturnuksen väliä. Kalibroidessa ranne pelikorkeudella ja paikallaan kulmia osoitellessa. Aivan kuten muutkin ovat jo maininneet - pelitunteja Movella ja kyllä se tuntuma alkaa löytymään. Nopeasti se sieltä tulee ja sitten onkin jo menoa.

Missä leffassa tai pelissä tuo Zimmerin kappale oikein on?

Inception. Hieno elokuva.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Onkos muilla ongelmia nettipelin kanssa? Eli aika usein tulee että ei yhteyttä istunnon isäntään ja lennän pihalle.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Onkos muilla ongelmia nettipelin kanssa? Eli aika usein tulee että ei yhteyttä istunnon isäntään ja lennän pihalle.

Muutamia kertoja tullut tuo "Ei yhteyttä istunnon isäntään" mutta kertakaan en ole ulos asti lentänyt.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Onkos muilla ongelmia nettipelin kanssa? Eli aika usein tulee että ei yhteyttä istunnon isäntään ja lennän pihalle.

Samaa ilmoittelee. Saattaa heittää pihalle ilman tuota ilmoitustakin.
Muutaman kerran on tullut ilmoitus nettipeliin liityttäessä:"Maailma on täynnä", mutta välittömästi uudelleen yritettäessä maailmaan on taas mahtunut.:confused:
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Pätkimällä? Ehkä siellä pätkii yhteys internettiin tai sitten kyse on näistä snipereistä, jotka voivat olla osin näkymättömiä. Tai valepukujannut, joitka kääntävät takkia lennossa :D Kun haavoitut, painat suoraan vaan X:ää ja olet pian takaisin kentällä, tai sitten jäät odottamaan lääkintämiestä. Itse huutelen mediciä porukassa, ja jos sellainen on - tulee sieltä vastaus "venaa, tulossa ollaan" ja jään odottelemaan.


Ihan omatkin välillä sinkoilivat mihin sattuu. Niinkuin pleikkari ei olisi tiennyt oikein missä kohtaa heidän pitäisi olla. Ja tuosta kuolemis jutusta. Ei auttanut vaikka mitä nappeja paineli. hieman jäi muutenkin sekava maku moninpelistä, varsinkin siitä vihreästä viidakko kentästä.
Ehkä tämäkin muuttuu paremmanksi kun hieman oppii paremmin pelaamaan.

Tuntui että yksinpelissä alku oli vaikein. Lopussa kun sai naulapyssyn, kaatui viholliset sillä turhankin helposti mutta, varsin viihdyttävä single kaikin puolin oli.
Nelos osaa odotellessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Itekki tykästyin peliin vaikka KZ:sta mitää edellistä kokemusta olekkaan. Tuli kaverilta haettua lainaan move vehkeet testiin, ja kyllähän se yllätti. Jotenki tuntuu osuminen olevan helpompaa verrattuna pädillä pelaamiseen. Taitaa menna oston puolelle oma MOVE setti lähipäivinä. Aluksi tuntu että "ei p****le mitenkä tällä ammutaan", muttako aikansa eka bottien kans pelleili ni alko luonnistuun. Sittempä syöksettiin multiplayerin puolelle :p..
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Olipa perkeleen hyvä peli!! Ei oo vähään aikaan tullu pelattua mitään mikä olis noin "imassu" mukaansa :D Ääninäyttelystä etenkin plusaa.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Lääkintämiehenä mentiin tämä ilta. Saatiin sen verran panostettua pisteitäkin sinne ominaisuuksien puolelle, jotta osaa herättää droidi isäntänsä tarvittaessa.

Ei meinaa vaan oikein ehtiä jeesaamaan kentällä makoilevia, kun siellä jo painellaan X:llä spawnin puolelle. Ehkä tässä vaiheessa ei noi herätykset ole vielä niin taktisen tärkeitä, eikä niistä siten välitetä. Tosin kyllä joukossa nähtiin sellaistakin toimintaa, että toinen mediceistämme huuteli itse potilaiden perään ja pyysi odottamaan parantavaa sädetystä. Eli menee se kätevällä näinkin päin.
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Loppu häämöttää coop sotasankarilla. Eipä ole kovin paljoa haastetta ollut, paitsi muutamissa ärsyttävissä kohdissa. Etenkin
kohdassa jossa ajettiin sillä perkeleen sahavaunulla. Kuolo korjas varmaan 30-40 kertaa samaan kohtaan kun ilma-alukset ampu ennen jo kun pystyi niitä ampumaan. Ja selvästi bugas muutaman kerran, kun ei se vaunu saanu helaa lisää ollenkaa, vaan jäi sellaseks mustavalkoseks ruutu ja seuraava alus ekalla kuulalla tuhos sen. Todella ärsyttävä kohtaus, joka pitäis videolla korvata!! :mad: !!
 
Vastaus: Killzone 3 - keskustelua pelistä

Ei meinaa vaan oikein ehtiä jeesaamaan kentällä makoilevia, kun siellä jo painellaan X:llä spawnin puolelle. Ehkä tässä vaiheessa ei noi herätykset ole vielä niin taktisen tärkeitä, eikä niistä siten välitetä. Tosin kyllä joukossa nähtiin sellaistakin toimintaa, että toinen mediceistämme huuteli itse potilaiden perään ja pyysi odottamaan parantavaa sädetystä. Eli menee se kätevällä näinkin päin.

Eilen vetelin savut multiplayeristä ja MAGin tyyliin koitin MAGailla siellä kentällä niin pitkään kuin suinkin. Todella usein joutui makaamaan maailman tappiin asti. Sen arviointi, että onko magailusta hyötyä, on vaikeaa. Varsinkin kun joissakin pelimuodoissa se tutkakin rätisee niin, että ei tiedä onko auttajia lähellä. Ei muutakuin sitä "MEDIC!" - "TULOSSA!"/"EI OO KETÄÄN LÄHELLÄ!" tai sitten se mikä eilen toimi parhaiten "Jänis oota, mä nostan". Ja sitä saittekin huudella. :D

Illan matsit KFIN-bossessa oli ihan rentoa menoa ja varsinkin "operations", (vai mikäs lie oli) oli siistiä menoa. Iso taistelukenttä taisi olla "warzonea" ja sielläkin pultut tutaji, kun piti yrittää exoja väistellä. Olin kyllä eilen ihan pihalla kaikesta mahdollisesta ja ne hetket kun en ollut, meni ihmetellessä sitä, että räiskintänä tämä peli tuntuu jopa jossain määrin tuoreelta. Saas nähdä jaksaako tätä pidempään kuin aiempaa. Alku on ainakin mitä lupaavin.
 
Ylös Bottom