Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukkosenjumala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Jos ei muita vapaaehtoisia löydy, niin pistän jotain jännää viime viikonlopun pohjilta. Itse olen linjoilla varmaan molempina iltoina.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Tein oman sotavyöhykkeen. Tuommonen vähän "helpompi". Et jos joillain on kiinnostusta.

Nimi: Sparkwar

Tehtävät: Majakan noutaminen,Valtaa ja pidä,Etsi ja tuhoa

Kartat: Puisto,Kattohuoneisto,Rauniot,Slummit

Kuvaus: EI Häivesuoja,Tykki,Ilmatorjuntadroidi,puukko. Kaikki muut vakiona.



Mulle voi pyyntöä laittaa, niin pääsen teidän kanssa pelaileen. Kun täällä järjestetään noita peli-iltoja. En todellakaan ole mikään hyvä, mutta yritys ja harjoittelu on kovaa Nimi: maaho76
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Minulla myös pari.

Thunderdome:

[TABLE="class: sum_table, width: 100%"]
[TR]
[TD]MAPS 7/10[/TD]
[TD]The Spire, The Park, The Station, The Factory, The Forest, The Remains, The Slums[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]MISSIONS 5/8[/TD]
[TD]Capture & Hold, Capture & Move, Capture & Connect, Search & Destroy, Beacon Theft[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CLASSES 3/3[/TD]
[TD]All[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WEAPONS 27/27[/TD]
[TD]All[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ABILITIES 13/14[/TD]
[TD]Tactical Echo, Cloak, Emergency Teleport, Stun Drone, Nano Shield, Speed Dash, Stun Blast, Drone Buddy, Revive Drone, Spawn Beacon, Turret, Supply Box, Support Teleport[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]MAX PLAYER COUNT[/TD]
[TD]20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]LIVES[/TD]
[TD]Unlimited[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PLAYER HEALTH[/TD]
[TD]Normal[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]FRIENDLY FIRE[/TD]
[TD]On[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]BOTS[/TD]
[TD]0[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
SMG dash:

[TABLE="class: sum_table, width: 100%"]
[TR]
[TD]MAPS 7/10[/TD]
[TD]The Spire, The Park, The Station, The Factory, The Forest, The Remains, The Slums[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]MISSIONS 2/8[/TD]
[TD]Beacon Theft, Beacon Safeguard[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CLASSES 1/3[/TD]
[TD]Assault[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WEAPONS 6/9[/TD]
[TD]LS21 Valk, StA25 Vlug, StA19 Reigner, LS12 Ripper, M194 Frag Grenade, Limpet Grenade[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ABILITIES 1/4[/TD]
[TD]Speed Dash[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]MAX PLAYER COUNT[/TD]
[TD]18[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]LIVES[/TD]
[TD]Unlimited[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PLAYER HEALTH[/TD]
[TD]Normal[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]FRIENDLY FIRE[/TD]
[TD]On[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]BOTS[/TD]
[TD]0[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Jos uutta verta mahtuu niin mukana pe-la. :)
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Tämmöstä tänään, vastustajia odotellessa..

http://t.co/hK0e3VAey1

Heh, taidan tunnistaa itseni tuosta pistoolisankarista. Hymynaamat seinälle kun vastustajia odotellaan, tuttu kuvio. :D

Tänään perjantaina ja lauantaina taas peliä. Kaikki mukaan niin voisi olla mahkuja ihan suomiserverille asti.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Pyrin yöllä liittymään mukaan, jos sota on vielä silloin käynnissä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Monelta tänään olisi tarkoitus aloitella?
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Mä tuun mukaan viimeistään kuuden nurkilla.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Testaillaan vaikka tuota Wildlagin Thunderdomea. Oisko tolle puuhalle klo 21 aloitusajankohdaksi ok?

Hieman ohjeita miten tapahtuu:

- Tärkein: Älkää liittykö kaverilistan kautta tai kasatko Party Chattia.
- Menkää Browse Warzones -> Browse Active ja sieltä etsikää toi Thunderdome ja liittykää suoraan siihen. Tässä vaiheessa Wildlagin pitää itse ainakin olla liittymässä tuohon.
- Kun pääsette peliin, niin kääntäkää in-game chat päälle: Options -> Audio -> Voice Chat. Tässä voi sitten voimakkuuttakin säätää. Itselle 70% oli aika hyvä, mutta toi on makuasia.

Eipä muuta. Jos Wildlag ei saa ysiin mennessä tuota omaa sota-aluetta kasaan, niin mä pistän ton oman Team Effortin.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Thunderdome ei aivan vastannut omia käsityksiä Killzonen verkkopelistä. Ilmadronet bannittu. Ei näin.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Hyvät mätöt!
Pleikkari ei enää pysynyt vauhdissa mukana ja toisen kaatumisen jälkeen päätin lopettaa.
Botit omasta mielestä OK, mutta jos bännitään ilmabotit niin samalla sitten maabotitkin. Tässä Zonessa ne on onneksi kuitenkin suhteellisen helppo tuhota...

Ilmoitelkaahan taas kun on servu pystyssä. ;)

PS. Spawneja saatana
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Mukavaa oli taas pelailla herrojen kanssa, vaikka kyyti olikin kylmää jälleen. Meni kuitenkin hieman paremmin kuin viime kerralla.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Hyvää peliä oli kyllä! Kaikenlaisia koiruuksia saatiin taas nähdä ja niinhän se pitääkin. Avainsana on yhteistyö, joka välittyi tänään pelin oman voicechatin kautta. Yhdessä kohdistettu isku tuotti varmimmin tuloksen. Siinä apuna tilannetiedotukset vihulaisen liikkeistä ja vahtivuoroon jätetyt dronet ilmassa sekä maassa. Vauhtia piisaa ja tälläinen Team Fortressin läpikäynyt pitää tätä kyllä ihan omanaan.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Kävin kanssa pari kierrosta mykkänä hiihtelemässä toisten perässä ja toimimassa vastapuolen pisteautomaattina :D Itellä vielä moninpeliura alkutekijöissään, mutta huomasi, että meno huomattavasti järkevämpää kuin jossain satunnaisessa warzonessa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa

Jep, oli kyllä hyvät mätöt vaikka tosiaa mua vietiin kyllä ja pahasti. No paremmin kyllä koko ajan menee mutta kaukanakin vielä teidän taidoista!
 
Ylös Bottom