Ukkosenjumala
New Member
Vastaus: Killzone: Shadow Fall - Peli-iltamia ja muuta vastaavaa
Hauskoja välipaloja, mutta ei tuota pekoninkaappausta jaksa koko iltaa. Käy puuduttavaksi. Vaihdettiinkin sitten ensin 24 pelaajan ja myöhemmin porukan harvennuttua Classicin puolelle. Kyllä ton pelin suola taitaa olla se eri pelimuotojen yhdistelmät Warzonessa.
Safeguard menee tosiaan helposti makkaranpaistoksi. Mutta kuuluu pelinmuodon luonteeseen. The Forest soveltui karttana hyvin tuohon, koska sitä kämppimestaa ei niin selkeästi löydy ja respoiltakin on pitkä matka taistelun tiimellykseen. Spiressä taas kun meni muhinaan sinne rappusten alle, niin vaikea sinne on kenenkään päästä kiinni.Tuollainen teema-warzone on sikäli mielenkiintoinen, että se pakottaa miettimään taktiikat ihan uusiksi. S&D on selkeästi mun suosikkipeli, mutta se jää niin helposti pelkäksi kyttäilyksi. Toi Bacon Safeguard on sikäli piristävä tuttavuus, kun sitä ei näe muissa playlisteissa. Mutta mä luulen, että varsinkin riistoa yrittävän puolen kannattaisi koordinoida hyökkäys todella tarkkaan, jos meinaa saada siilipuolustuksen murrettua.
Hauskoja välipaloja, mutta ei tuota pekoninkaappausta jaksa koko iltaa. Käy puuduttavaksi. Vaihdettiinkin sitten ensin 24 pelaajan ja myöhemmin porukan harvennuttua Classicin puolelle. Kyllä ton pelin suola taitaa olla se eri pelimuotojen yhdistelmät Warzonessa.