Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se olis perjantai sitten. Saataiskohan tänään niin paljon porukkaa kasaan että päästäisiin omaa peliä pelaamaan. Vaikka team effort 2:sta?
Ei me mitään salasanallista privaa tarvita, tehdään uus zone jolle nimeksi vaikka Jallu piloilla niin ei sinne ulkomaan elävät eksy. Ei party chattia vaan pelin sisäinen chat niin jengi liikkuu puolelta toiselle ja liittyminen tosiaan serverihaun kautta, ei frendilistalta.
Mä voin ton Team Effort 2:n pistää pienillä korjauksilla ja uudella nimellä vetämään klo 21.00
Tarvittaessa tekee 2 eri partya ja sitten joinia Velipuolikuuhun. Yritän tulla mukaan peleihin 22 jälkeen..
Ei mielellään partyja, sulkee osan pelaajista kuitenkin sen ulkopuolelle kun max. pelaajamääräksi on laitettu 20. Mennään serverilistan kautta kaikki!
Palo totaalisesti hihat. Marginaalisesti vielä jaksan, jos jotkut ulkomaalaiset lagaa, niin että ne ampuu nurkan takaa tai ei kuole jos ampuu metrin päästä päähän. Mutta mulle riittää, jos ei KFINin omissa peleissä tulee tommosta vastaan. Tuskin toi kenenkään henkilökohtainen syy on, mutta tympii kun hyvä peli pilataan huonoilla palvelimilla.
Parempaakin tekemistä kuin huutaa pää punaisena mikkiin.
Yritetääs huomenna lauantaina paremmalla onnella.
Tää kaveri tuli vastaan tossa äsken. Ekan kiekan ylijuoksun jälkeen sai meidän puoli vähän ryhtiä hommaan, varsinkin kun vaihdoin respa-luokkaan, ja vietiin loput erät ja 4-1. Mä meidän puolen eka puolalaisen Ssakmain ollessa vastapuolella kärkipaikalla. Tea time! Ois pitäny ottaa videolle, mut tohkeissaan en hoksannu. ;_;HTässä mallia puolalaisten käyttäytymisestä: https://twitter.com/Ukkosenjumala/status/429733198596014080