Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kilpirauhassairaus vai HIV?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Eli mitäpä ajattelit tehdä seuraavaksi? Korkki kiinni ja huomenna lekurille?

Olin juomatta lähes 4 vuotta..eriasia tekikö se oikeesti ees mulle hyvää..meinaan tää raivoraitis-linja!

Terveyden kans on tosiaa riittäny ongelmii,mut tuskimpa sentään tappavaa tautia on..
 
Taudit eivät ole mukavia!!Tosin riippuu taudin vakavuudesta..
Taudit ei tietenkään ole mukavia, mutta viestisi ovat niin sekavia, ettei tässä oikein kukaan tiedä mikä tauti sinulla on - jos mikään. Täältä et myöskään ammatillista apua tautiisi saa, joten lääkäri on edelleen se oikea osoite.
 
Taudit ei tietenkään ole mukavia, mutta viestisi ovat niin sekavia, ettei tässä oikein kukaan tiedä mikä tauti sinulla on - jos mikään. Täältä et myöskään ammatillista apua tautiisi saa, joten lääkäri on edelleen se oikea osoite.

No laitetaan sitten tämäkin "SEKAVUUDEN" piikkiin!
 
käkikotka: Nyt korkki kiinni ja lääkäriin. Saat sieltä apua muihinkin vaivoihin.
 
Tuskin mulla mitään HIV:iä on..voi olla joku muu sairaus toki...mitäpä sillä enää väliä?
No välillä foorumeille tulee eräänlaisia hätähuutoja, tuskin näihin kannattaa silti aina kovin kevyesti suhtautua.

Suosittelen pientä tsekkausta lääkärisi kanssa.
 
No niin, ketju laitetaan nyt lukkoon. Mahdolliset jatkokeskustelut sitten lääketieteen ammattilaisten kanssa, kiitos.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom