Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kimppatilaus Japanista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kimppatilaus Japanista

Lionman sanoi:
Vakavasti puhuen alkoi tällaista wanhaa jäärääkin kiinnostamaan kyseinen laite,mutta taidan odottaa euroopan julkaisua,jotta saan saman tien takuut,verkkolaite/laturin sun muut tilpehöörit samaan syssyyn.Tosin täytyy löytyä todella hyvät perustelut vaimoa varten,miksi minä tarvin tuota härveliä,
koska esim.matkoilla olen ratin takana,joten pelaaminen voi jäädä vähiin. :rolleyes:

Voisiko joku selittää tämän laturihomman nyt kertaheitolla kunnolla? En oikein ymmärtänyt aiemmista että miten pitää toimia, jos esim amerikasta tilaa DS:n. Onko olemassa siis joku juttu, että jenkki-DS:n laturi ei toimi euroopan sähköverkoissa vai siis mitä? :confused:

Jenkkilässähän on 110 voltin jännite, joten jos laturissa/verkkolaitteessa ei ole mahdollisuutta muuttaa jännitettä, niin edessä on heti parinkympin ylimääräinen kustannus toimivan laturin muodossa.Japanin volttimäärää en muista.

Taidan odottaa eurooppa julkaisuun. Silloin kaikki on niin sanotusti varmempaa.
Mutta ostakaa te ja kertokaa mielipiteenne laitteesta.
Itse odotan DS:ssää ihan innoissani...

Olen kyllä jostain lukenu että GBA SP:n laturi kävis ton DS:n lataukseen...olen ajatellu ittekkin että jos tilailis tuolta tosin odotan varmaan siihen asti että se on julkastu USA:ssa ja tilaan sitten vasta...noh kattoo nyt

Niin joo ja jos mun laskelmat pitää paikkaansa niin tuolta uro hinnaksi tulisi noin 174 postitettuna lähimpään postitoimipaikkaan...Siihen siis tulee Shipping ja Handling kustannus joka on suomen kohdalla 24.99 ja ilmeisesti ALV22% tullista en ole varma mutta laskin senkin tohon joka on kait 3.5%...

OHHO katos eihän täällä ole ketään postannu pitkään aikaan :eek: noh kait joku tän saattaa lukea :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joudun nyt iloisen yllättävästi itse vetäytymään pois tästä tilauksesta, talouden tämän hetkisen tilanteen vuoksi.

Ja näin valuu lasten ennenaikainen ja iloinen joulumieli pois kuin vihreä lima mörön huulilta~ Comedia iacta est, liberi!

Damake85 sanoi:
Olen kyllä jostain lukenu että GBA SP:n laturi kävis ton DS:n lataukseen...olen ajatellu ittekkin että jos tilailis tuolta tosin odotan varmaan siihen asti että se on julkastu USA:ssa ja tilaan sitten vasta...noh kattoo nyt

Niin joo ja jos mun laskelmat pitää paikkaansa niin tuolta ?uro hinnaksi tulisi noin 174? postitettuna lähimpään postitoimipaikkaan...Siihen siis tulee Shipping ja Handling kustannus joka on suomen kohdalla 24.99? ja ilmeisesti ALV22% tullista en ole varma mutta laskin senkin tohon joka on kait 3.5%...

OHHO katos eihän täällä ole ketään postannu pitkään aikaan :eek: noh kait joku tän saattaa lukea :rolleyes:

Ai noin perkeleesti tulee lisäkustannuksia? Joku voisi sivistää minua ja selittää, kun kuitenkin ohjaimet, muistikortit, bongorummut ja pelit tulevat ihan muutaman euron postimaksulla. Itse olen ajatellut jenkki koneen tilata, kun PAL SP:n laturilla voi koneen ihan suoraan ladata, mutta en kyllä tuota hintaa suostu maksamaan.
Miksi nuo ALVIT ja shiping & handlingit tuonne tärähtää, kun kyseessä ei ole sen kookkaampi tai hintavampi tilaus kun vaikka joku erikoinen peliohjain? Jos se on hinnasta kiinni niin laitteenhan voisi tilata play asiasta missä pakettiin laitetaan pieni hinta tullimaksujen välttämiseksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jep, tuo laturi on kyllä todella hyvä juttu, eli SP;n laturilla voi siis ladata DS, joten ei laturiongelmissa ole mitääb hätää, mutta pitää nyt katsoa vielä ostanko vasta Suomijulkaisun yhteydessä jos tulee lisäkustannuksia liikaa...

Naaahu sanoi:
Ai noin perkeleesti tulee lisäkustannuksia? Joku voisi sivistää minua ja selittää, kun kuitenkin ohjaimet, muistikortit, bongorummut ja pelit tulevat ihan muutaman euron postimaksulla. Itse olen ajatellut jenkki koneen tilata, kun PAL SP:n laturilla voi koneen ihan suoraan ladata, mutta en kyllä tuota hintaa suostu maksamaan.
Miksi nuo ALVIT ja shiping & handlingit tuonne tärähtää, kun kyseessä ei ole sen kookkaampi tai hintavampi tilaus kun vaikka joku erikoinen peliohjain? Jos se on hinnasta kiinni niin laitteenhan voisi tilata play asiasta missä pakettiin laitetaan pieni hinta tullimaksujen välttämiseksi.

Tietääkö tätä kukaan?

Minäkin joudun valitettavasti vetäytymään tästä tilauksesta pois.

Ostan euroopasta tahi jenkeistä myöhemmin, vaikka SP laturi löytyy niin minulla ei ole kiirettä. 100 % varmasti tulee hankittua, mutta katson vielä mistä joten en ole tilauksessa varmaan enää mukana...

Tuota eikös tohon laturiin voi hommata jotain yleis muuntajaa esim, Saiturin Pörssistä saa halvalla

Kyllä. Tilauksesta vastaava henkilö vetäytyi hommasta pois rahatilanteen takia.

Ylös Bottom