Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

king kong. auttakaa pliis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemppa92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hemppa92

New Member
oon jumissa sellasessa kohdassa missä king kong ja t-rex tippuu johonki rotkoon ja se ann myös. sitte ku on tappanu t-rexin(tämä hoituu)niin se lepakko tulee ja vie annin sinne ihmeen raunion päälle sitte meen nostamaan sitä pilaria saan nostettua sitä ilmaan mutta en saa sitä pois siitä oven edestä.mua alkaa pikku hiljaa vit***aan tä kohta oon yrittäny sitä nyt noin 2 kuukautta:mad::mad:

Vastaus: king kong. auttakaa pliis

En oo varma, mitä kohtaa tarkotat, kun ite pelasin pelin läpi aikoja sitten. Jostain lepakoista kuienkin puhuit, niin jossain kohtia oli muistaakseni semmosta, et ne piti tappaa, ennen kun sai sen pilarin oven edestä.

Tapa ensin se lepakko, joka sitä ann:ia roikottaa. Sen jälkeen muistaakseni ann tippuu ja saat sen pilarin nostettua yhdessä hänen kanssaan. Itselläkin aikaa tuon pelaamisesta.

Tapa ensin se lepakko, joka sitä ann:ia roikottaa. Sen jälkeen muistaakseni ann tippuu ja saat sen pilarin nostettua yhdessä hänen kanssaan. Itselläkin aikaa tuon pelaamisesta.

mut sinne ei pääse missä se lepakko on

ja onko tuo oikeen puolimmainen hiiren näppäin se mitä pitää näpyttää. ku se hemmetin pylväs ei nouse millään:mad::mad::mad::mad: en tiää mitä helvettiä mun pitäis tehä et se saakelin pylväs nousee

Ylös Bottom