Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DestiZ

Well-Known Member
kingdomhearts4.png

Nimi: Kingdom hearts 4
Kehittäjä: Square enix
Julkaisija: Square enix
Alustat: PS5
Lajityyppi: JRPG

ai että tulihan se sieltä :), ja Art kuva, vihje piti kun pitikin paikkansa, vieläkin menee kylmät väreet ja pasmat sekaisin :), näytti kyllä ihan pirun hyvältä :), Kingdom hearts onkin yksi lempipelisarjojani, ja tämä menikin sitten sitten odotettujen pelien kärkeen Xenoblade 3 FF7 remake 2 kanssa.

Viimeksi muokattu:
Sora näyttää ihan ehdalta Final Fantasy päähahmolta. Oli kyllä mielenkiintoisen näköinen tuolla UE5 pelimoottorilla. Varsin iso graafinen muutos aiempiin peleihin.

Varma day 1 ostos ja mielenkiinnolla nyt odotellaan mitä Disney maailmoja on mukana. Toivottavasti myös Final Fantasy on isommin mukana nyt tässä nelosessa.

Sarahin reaktio täytyy aina käyd kattomassa, sarja merkitsee hänelle niin paljon. Toki itsellekki Kingdom Hearts sarja on iso juttu mutta ei ihan noin iso.

Final Fantasyn en usko olevan isommin tässäkään koska se oli mukana vain boostamassa sarjaa maailmalle, toki voihan se olla että tuovat sen takaisin kun niin monet sitä kaipaavat.

Hmm.... miten tuossa trailerissa kun tuli HUD näkyville niin mikään mittari tai kursori ei liikkunut mihinkään?

Tuntui että tuo oli vain overlay jolla yritetään sumuttaa pelaajaa että gameplay näyttää ja tuntuu tuolta.
.

Itse rupesin miettimään että mitäpäs jos ne Tuokin Marvelin mukaan Kingdom hearts universumiin, siihe voisi viitata tuo realistisempi tyyli ns oikea kaupunki :), sehän oiskin kun molemmat Star Wars ja Marvel liittyisivät Kingdom hearts universumiin :), no tuskinpa sentään (ainakaan SW) mutta onhan sitä mukava haaveilla ja spekuloida :)

Toivottavasti eivät tuo Marvelia mukaan. Ei sovi mun mielestä Kingdom Heartsiin mitenkään.
Sen sijaan toivon, että Final Fantasy nähtäisiin nelososassa vahvemmin kuin kolmosessa.

ohhoh hurja spottaus KH4 trailerista :), löytyy ajasta 0.37 huhhuh, jos Star Wars oikeasti liittyy Kingdom heartsiin universumiin :), tuo paikkahan näyttää muutenkin Endorilta :)

EDIT

Ei vittu se on Endor!!!

Kingdom hearts 4

endor.png

Star Wars wallpaper :)

vittu se on.png

Endor Star wars

endorrrrrr.png

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti eivät tuo Marvelia mukaan. Ei sovi mun mielestä Kingdom Heartsiin mitenkään.
Sen sijaan toivon, että Final Fantasy nähtäisiin nelososassa vahvemmin kuin kolmosessa.
Samaa mieltä. Jos Marvel tulee mukaan, niin kiinnostus laskee dramaattisesti. Minulla ei ole ollut koskaan mitään mielenkiintoa Marvelin tuotoksiin Hämähäkkimiestä lukuun ottamatta.

Todella hienolta näyttää, etenkin uusi naishahmo on vaikuttava. Realistisempi grafiikka sopii hienosti Kinhan maailmaan - se on yhtä "odottamaton" risteytys kuin Square + Disney.

Olisi mahtavaa, jos pelistä tulisi niin iso hitti, että Kingdom Hearts -keräilykorttipelin tuottamista jatkettaisiin parinkymmenen vuoden tauon jälkeen.

Sormet ristiin, että kolmosesta poiketen japanilainen teksti ja ääni ovat valittavissa pelin länsimaisessa versiossakin. Trailerin ääninäyttelijät ainakin vakuuttivat.

PS. Otsikkoon voisi olla ihan osuvaa muuttaa 4:n tilalle IV :)

joo saa nähdä että Miten Marvelin kanssa jos ja kun Star Warskin nyt liittyy nyt mukaan :), niin voihan se olla että ne tuo myös Marvelinkin mut jos pitää valita niin ehdottomasti mielummin Star Wars kun Marvel, mutta jos marvel tuodaan niin siihen varmaan tuodaan aikalailla fantasia painotteisia hahmoja ja miljöitä jotka sopii KH universumiin, joten uskoisin että myöskin sekin saadaan halutessaan hyvin intergroitua Kingdom Heartsiin tronin tapaan, ai saakeli jos päästään ottamaan mittaa Darth Vaderista Bossina/optional bossina :), Ja Soralle Light Saber keylade :), josta tosin KH2 Xemnas (end boss) antoi esimakua :)

Nomura on miettinyt tätä mahdollisuutta jo aiemmin, ja ainakin star warssin kohdalla näyttäisi että nyt on sen aika.

Viimeksi muokattu:
Pelin alustoista ei vissiin ollut mitään mainintaa? Kolmososahan julkaistiin pleikkarille, Xboxille ja PC:lle - ja myöhemmin pilviversiona Switchille.

Julkaisuajankohta vissiin niin ikään täysin auki?

Eiköhän tuo Star Wars ala tosiaan varma juttu olemaan kerta, isot Pelimediatkin uskaltavat siitä artikkeleita kirjoitella. Itse olen kyllä aivan älyttömän innoissani tästä :) Toivon mukaan pelissä, voi sitten halutessaan valita sen Darksiden, ja sithin polun ja tai nyt edes se Punainen light keysaber/blade :), juuri tuossa kun pari päivää sitten pelasin lego star warssia niin mietin et miten pirun siisti voisi olla, Kingdom hearts star wars universumissa ja kingdom heartsin taistelusysteemillä, boss designilla ja kenttä desigineillä, nyt se näyttäisi mahdollisesti toteutuvan :)

Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä. Jos Marvel tulee mukaan, niin kiinnostus laskee dramaattisesti. Minulla ei ole ollut koskaan mitään mielenkiintoa Marvelin tuotoksiin Hämähäkkimiestä lukuun ottamatta.
Joo sama täällä. Star Wars on mun mielestä ihan kiva yhden maailman teemaksi, mutta Marvel ei vaan ole henkilökohtaisesti yhtään koskaan kiinnostanut eikä se mun mielestä tosiaan KH:n kaveriksi sovikaan. Jos Marvel halutaan pelin tunkea, niin toivon kovasti, että sitä maksimissaan yhden maailman verran. Mikäli koko peli suuntautuu enemmän tuonne Marvel suuntaan, niin en ole varma kiinnostaako mua enää pelata sitä, vaikka KH:n suuri fani olenkin. Mulle KH:n pointti on aina ollut Disney/FF-crossover ja kolmosessa tiputettiin jo FF pois melko pitkälti. Jos vielä Disneykin tippuu pois, niin en tiedä onko tässä enää riittävästi jäljellä sitä vetovoimaa, jonka vuoksi sarjasta pidän.

Tietty vuosien ja pelien myötä myös KH:n omat hahmot on kasvaneet itselle tärkeiksi, mutta kyllä se Disney/FF silti on mulle tärkeä osa tätä sarjaa. Vaikea kuvitella, että jakaisin innostua pelistä samalla lailla, jos Sora seikkailisikin vaan Marvel-maailmoissa, joiden hahmot ja tarinat ei ole erityisen tuttuja eikä myöskään kiinnostavia itselle.

Julkaisuajankohta vissiin niin ikään täysin auki?
Jep. Tuskin tämä ihan hetkeen tulee. Square lla on yleensä ollut tapana julkistaa pelinsä liian aikaisin. Esim. KH3, jonka julkistamisesta kesti peräti 6 vuotta saada peli valmiiksi. Pisin aika taisi olla FF XV:n 10 vuoden kehitys. Taitaa XVI kokea saman kohtalon, kun vieläkään nähty mitään uutta pelikuvaa kahteen vuoteen.

Jep. Tuskin tämä ihan hetkeen tulee. Square lla on yleensä ollut tapana julkistaa pelinsä liian aikaisin. Esim. KH3, jonka julkistamisesta kesti peräti 6 vuotta saada peli valmiiksi. Pisin aika taisi olla FF XV:n 10 vuoden kehitys. Taitaa XVI kokea saman kohtalon, kun vieläkään nähty mitään uutta pelikuvaa kahteen vuoteen.
Toisaalta tuossa trailerissa oli jo jopa gameplayta eli sen puolesta näen aivan mahdolliseksi, että tulisi ulos jo 1-3 vuoden sisään. 6 vuoteen en usko, mutta toisaalta, jos kehittäjät tarvivat vielä sen 6 vuotta saadakseen pelin valmiiksi, niin ei sekään mulle ongelma ole. Mieluummin tekevät pelin kuntoon ja valmiiksi huolella kuin että julkaisivat keskeneräisenä.

Twitteriä vähän lueskelin, niin siellä kerrottiin, että tämä oltaisiin siirtämässä unreal engine 5:lle. Ilmeisesti traileri on vielä UE4:llä tehty, mutta nyt vitosen julkistuksen jälkeen alkaisi/alkoi nopea siirto UE5:een. En jaksanut alkaa selvittämään lähteitä ja totuutta tälle väitteelle, mutta jos on totta niin mitenhän hienoiksi nuo grafikat vielä nykyisestä muuttuu, kun ne näytti jo superhyviltä tuossa ekassakin (UE4?) trailerissa.

Tämä tieto tulee ihan Square Enixiltä, kuten sekin että pelin nimeksi mietittiin ensin Verum Rex.

About Kingdom Hearts IV

Not much can be said from it. More information will only come at a very later date, way after E3’s period. (We only revealed this much to avoid it being leaked early.)

All of the footage in the trailer is rendered in real-time by the game engine.

Trailer’s engine is in Unreal Engine 4, but KH4 will be developed using the new Unreal Engine 5.

The logo style has changed because we’re done with the Seekers of Darkness saga.

A new world is currently in development.

Nomura was uncertain on whether to call it Verum Rex or KH4, but ultimately decided on KH4, due to concern that the name Verum Rex would not connect to Sora.

The narration on both trailers (Missing - Link and Kingdom Hearts IV) is done by a character you have known for a long time. (@toro_cocoron0te speculates it might be Young Xehanort)

Loistavaa analyysiä ja moni asia käy järkeen :), voi hyvin olla että saadaan vähän erilainen kingdom hearts world rakenteen suhteen. eli vaikka 5 isoa todella valtavaa open worldish maailmaa monen maailman sijaan yksi niistä tuo Quadratum joka tunnetaan myöskin nimellä Shibuya, ja yksi tosiaan on varmaan sitten se Star Wars maailma :), Marveliakin tuossa mietittiin ja kyllä se ainakin se itselleni sopisi, koska tämä on kumminkin Soran After Life ja täysin uusi saga tuossa trailerissa sanotaan You,re options are endless eli toisin sanoen (Myöskin Nomura options are endless (SW, Marvel, Live action disney movie maailmat), voi myös hyvin olla että sora taistelee yksin, tai ainakin ilman Donaldia ja Goofyä jotka ovat mitä todennäköisemmin menneet tapamaan Manalaan/underworldiin Hadesta, ja tämä tulisi, olemaan se Kingdom Hearts IV ydin viisikko pohjautuen siihen että Soralla on samat vaatteet kun tässä kuvassa :), itselleni tämä kyseinen viisikko on Kingdom heartsien parhaimmistoa ylivoimaisena suosikkina Roxas :)

kiteyttynä.png

Itselle KH3 oli kumminkin lopulta pettymys, vaikka pelin loppu osio oli kova multiple boss fightteineen, ja tippa jos toinenkin tuli linssiin lopun nostalgia tykityksestä, mutta olisin toivonut KH3:n enemmän ihmistyyppisiä boss vihollisia, Ongelma oli myös myös että Kingdom hearts 3 oli ensinnäkin ihan liian helppo jopa critical:lla ja proudilla ja muutenkin omaan makuun liian paljon yksinkertaistettu ja casualisoitu, toivon mukaan myöskään Disney world laitteita ei nähdä enää ikinä Kingdom heartseissa. Myöskin world designeissa olisi ollut paljon enemmän parantamisen varaa suoraan sanoen pari maailmaa Monstropolis yms oli jopa heikkoja. ja kaikkein suurin pettyms olikin sitten post game content joka ei juuri sitten ollutkaan kaikki super bossit loisti poissa oloillaan, ja sitten vielä se että Final fantasy oli käytännössä jätetty kokonaan pois sekä olympus arena taistelut

Viimeksi muokattu:
Easy Alliesin mietteitä trailerista, sielläkin ollaan aika all in linjalla sen suhteen että, heidän mielestään Star warsin lisäksi, Marvel myöskin mukaan, ja mitä katselin vähä uutisia niin moni halusi nämä molemmat mukaan jo Kingdom hearts 3:n ja mitä myöskin seurannut discord keskustelua Kingdom hearts kanavalla niin sielläkin otetaan nämä kaksi isoa jättiläistä avosylin vastaan. Monet ovat miettineet ja spekuloineet että, Marvel maailmana voisi olla Thorin Asgard, koska thor on hyvä party member ja muutenkin Asgard maailmana voisi sopia hyvin UE5:lle ja kingdom heartsiin. :)

mutta sen sanon jo nyt että, peli tulee myymään ihan järjettömän paljon Kingdom heartsit ovat aina myyneet hyvin, mutta siihen kun lisätään vielä Star Wars, joka on esim ohittanut Lego muodossa (Lego star wars the skywalker saga) charteissa, tämän hetken myynneissä Elden ringin sekä Steamissä ja UK:ssa. niin voisi kuvitella että tämä peli tulee myymään aivan järjettömän paljon. siihen jos lisätään vielä marvel niin eiköhän se vain kiihdytä myyntejä entisestään.

Viimeksi muokattu:
Itse olen kovasti yrittänyt ymmärtää tässä vuosien saatossa, mikä tässä pelisarjassa on niin kovin ihmeellistä, mutta vielä sitä punaista lankaa en ole löytänyt. Muutamaa osaa on tullut tutussa striimissä vakoiltua vuosien varrella ja minusta pelit eivät ole näyttäneet mitenkään kovin kummoisilta. Lähinnä ihmettelen, enkä ymmärrä, sitä tapaa, kuinka peli lainaa kaikille tutut Disney-hahmot ja usein laittaa heidät ihan erilaisiin rooleihin, kuin heidät on totuttu näkemään Disneyn sarjakuvissa, animaatioissa ja elokuvissa. Siinä on yksi pääsyy sille, miksi en jotenkin pysty uppoutumaan pelin maailmaan ja tarinaan. Minulle Mikki Hiiri on aina ollut etsivä ja sillä selvä noin esimerkiksi. Akusta ja Hessusta en saa "maailmaa pelastavia sankareita" tekemälläkään, vaan Aku itselle aina se maailman ja epäonnen kolhima, jota päätyy hieman jopa säälimään. Hessu taas on se vähän yksinkertainen tapaus, joka sattuman ja vahingon kautta päätyy tekemään oikeita ja auttavia ratkaisuja. Heidän näkemisensä ihan erilaisissa rooleissa ei vain uppoa minulle.

Päähahmo Soraan en ole koskaan perehtynyt sen kummemmin, koska olen katsellut vain striimejä, mutta eipä tuo "pelastan maailman avaimenmuotoisella miekallani" nyt ole sellainen asia, joka sen kummemmin edes kiinnostaisi. Lähinnä näen sen kummallisena ja 'lapsellisena' valintana päähahmoksi, mutta onhan koko pelisarja, mitä nyt olen nähnyt, hieman sellainen 'lapsellinen lähestymistapa maailman pelastamiseen'. Sinänsä pelit eivät ole huonoilta näyttäneet, mutta niissä on omaan makuun liian monta kummallista asiaa, jotka sitten ajavat minut käyttämään aikani ihan muihin peleihin. Ehkä sitä on tullut 'wanhaksi', eivätkä nuo Disneyn piirretyt enää niin kutittele. Toinen asia on tietenkin se, että niistä lapsuuden Disney-piirretyistä on niin kultaiset muistot, ettei halua nähdä niissä tutuiksi tulleita hahmoja ihan erilaisissa rooleissa ja kohdeltuna ihan eri tavoilla.

Yksi kummastuttava asia on myös tuo sarjan julkaisujärjestys. On ykköstä, sitten tuli kakkonen, sitten tuli joku puolitoista ja kaksipilkkukahdeksan. Ugh, koita nyt sitten 'ulkopuolisena' noista pysyä kärryillä. Varmaan tästä nelosestakin tulee laadukas peli ja se maistuu sarjan faneille ja veteraaneille, mutta minua varten se ei tule olemaan, koska yllä esitellyt syyt. Tämänkin viestin kirjoitin ihan puhtaasti ihmettelymielessä, kun en vieläkään tämän sarjan 'hienoutta' tai 'tarkoitusta' ymmärrä. Mikki on Mikki, Aku on Aku ja sillä selvä. Näin se menee minun kohdallani.

Mitäs tästä ollaan mieltä, aika surullinen juttu. En kyllä tajunnut itse mutta Soran kengät on kutistunut.

Joo itsekkin naurahdin tuolle kun näin sen tuossa Easy Alliesin videossa, itsekkään en olisi muuten huomannut, mutta EA:n kiinnittivät siihen kovasti huomiota :) uusi saga/After life uudet kengät :)

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom