Nimi: Kingdom hearts 4
Kehittäjä: Square enix
Julkaisija: Square enix
Alustat: PS5
Lajityyppi: JRPG
ai että tulihan se sieltä

Viimeksi muokattu:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samaa mieltä. Jos Marvel tulee mukaan, niin kiinnostus laskee dramaattisesti. Minulla ei ole ollut koskaan mitään mielenkiintoa Marvelin tuotoksiin Hämähäkkimiestä lukuun ottamatta.Toivottavasti eivät tuo Marvelia mukaan. Ei sovi mun mielestä Kingdom Heartsiin mitenkään.
Sen sijaan toivon, että Final Fantasy nähtäisiin nelososassa vahvemmin kuin kolmosessa.
Joo sama täällä. Star Wars on mun mielestä ihan kiva yhden maailman teemaksi, mutta Marvel ei vaan ole henkilökohtaisesti yhtään koskaan kiinnostanut eikä se mun mielestä tosiaan KH:n kaveriksi sovikaan. Jos Marvel halutaan pelin tunkea, niin toivon kovasti, että sitä maksimissaan yhden maailman verran. Mikäli koko peli suuntautuu enemmän tuonne Marvel suuntaan, niin en ole varma kiinnostaako mua enää pelata sitä, vaikka KH:n suuri fani olenkin. Mulle KH:n pointti on aina ollut Disney/FF-crossover ja kolmosessa tiputettiin jo FF pois melko pitkälti. Jos vielä Disneykin tippuu pois, niin en tiedä onko tässä enää riittävästi jäljellä sitä vetovoimaa, jonka vuoksi sarjasta pidän.Samaa mieltä. Jos Marvel tulee mukaan, niin kiinnostus laskee dramaattisesti. Minulla ei ole ollut koskaan mitään mielenkiintoa Marvelin tuotoksiin Hämähäkkimiestä lukuun ottamatta.
Jep. Tuskin tämä ihan hetkeen tulee. Square lla on yleensä ollut tapana julkistaa pelinsä liian aikaisin. Esim. KH3, jonka julkistamisesta kesti peräti 6 vuotta saada peli valmiiksi. Pisin aika taisi olla FF XV:n 10 vuoden kehitys. Taitaa XVI kokea saman kohtalon, kun vieläkään nähty mitään uutta pelikuvaa kahteen vuoteen.Julkaisuajankohta vissiin niin ikään täysin auki?
Toisaalta tuossa trailerissa oli jo jopa gameplayta eli sen puolesta näen aivan mahdolliseksi, että tulisi ulos jo 1-3 vuoden sisään. 6 vuoteen en usko, mutta toisaalta, jos kehittäjät tarvivat vielä sen 6 vuotta saadakseen pelin valmiiksi, niin ei sekään mulle ongelma ole. Mieluummin tekevät pelin kuntoon ja valmiiksi huolella kuin että julkaisivat keskeneräisenä.Jep. Tuskin tämä ihan hetkeen tulee. Square lla on yleensä ollut tapana julkistaa pelinsä liian aikaisin. Esim. KH3, jonka julkistamisesta kesti peräti 6 vuotta saada peli valmiiksi. Pisin aika taisi olla FF XV:n 10 vuoden kehitys. Taitaa XVI kokea saman kohtalon, kun vieläkään nähty mitään uutta pelikuvaa kahteen vuoteen.
Mitäs tästä ollaan mieltä, aika surullinen juttu. En kyllä tajunnut itse mutta Soran kengät on kutistunut.
![]()
RIP Sora's Big-Ass Clown Shoes, 2002-2022
After the release of the Kingdom Hearts IV trailer the internet is now mourning the loss of Sora's huge shoeskotaku.com