Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4 xone
Itselle taas sarjan lumo rupesi hiipumaan Birth by Sleepin jälkeen joka vielä oli siis tosi hyvä mutta sen jälkeen sarjalle jotain vain tapahtui ja KH3 oli jopa todella huono peli omasta mielestäni ja sarjan jatkon suhteen mielenkiintoni lopahti sen myötä täysin.. Olin jopa ensin ihan shokissa Pelaajalehden antaman 6/10 arvosanaan että eihän millään voi pitää paikkaansa kunnes itse pelasin ja en välttämättä edes kutosta pelille antaisi

kohta päästään ilmeisesti pelailemaan Missing Linkkiä, tämä onkin niitä harvoja mobiilipelejä joita odotellut kovasti. koska itse olen ihan järjetön kingdom hearts fani, joku alkuperäinen huhu oli että pelin piti erään leakerin mukaan launchata eilen, tosiaan launch button löytyy nytten squaren dev pagelta. tokyo game show on tosiaan loppu kuukaudesta että josko sillon peli julkaistaisiin.

En ole edes kuullut tuollaisesta. Tosin en kyllä ole muutenkaan ole mikään näiden Squaren mobiilipelien (tai mobiilipelien ylipäätänsä) suurin kuluttaja. Sen kyllä tiedän, että Squarella on aika hankalaa pitää näitä mobiilipelejään pystyssä. Lukuisten FF, KH ja Dragon Quest-mobiilipelejä on ollut tusinan verran, ja onkohan FF7 se joku Crisis ainoa, jolta ei ole vedetty vielä töpseliä seinästä. Eiköhän tuokin kohta jo kuole.

Ehkä joskus vuonna 2010 tästä olisi voinut vähän innostua, mutta ei todellakaan enää. Tämäkin varmaan samaa gacha-sontaa kuten ne kaikki muutkin.

Ylös Bottom