Kipin kapin kaikki tilaamaan TJ&E:3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jou

New Member
Niin, että tilatkaahan se Ata's Pceen sivuilta ennakkoon 55 euroa.
Se on laatupeli. Sen todistavat kaksi Sega Megadrivelle ilmestynyttä aiempaa osaa ja mainio Official Xbox UK Magazinen demo.

Kaikki tilaamaan! :D

Ja en muuten varmaan tilaa.:D

(onko se hyväki peli??)

"Minulle tämä on ollut kuitenkin mukava tuttavuus Blinx-katin petettyä odotukset. "- player

On olemassa muitakin kontrasteja kuin musta ja valkoinen. Niin on myös olemassa muutakin kuin huonoin ja paras.

TJ&E3 on ihan jees, mutta ei se tosiaan kaikille sovi. Mr. Sexy Download Man on ykkönen. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
TJ&E3 on ihan jees, mutta ei se tosiaan kaikille sovi. Mr. Sexy Download Man on ykkönen. :)

Noh, näin funkkia ihan oikeassa elämässäkin kuuntelevana ihmisenä pitää kysyä, että mites toi funkki siinä pelissä on esillä, vai onko se vain hassu nimi jippo?

No tuota. Minä en tunnista funkkia, vaikka se on puettu pelin muotoon. :)

Pelin musathan koostuu osittain aiempien pelien soundtrackeistä (ne kerättävät vinyylit), joten en itse asiassa tiedä mikä on uutta ja mikä vanhaa. Ihan kuunneltavaa kamaa se on, mutta tuohon kysymykseen en osaa vastata. Tuskin se pelkkä jippo on, vaikka ehkä tuossa on enemmän sellaista "mainstream-tyyliä", eli about kuka tahansa voi kuunnella ja pitää musista, vaikka ei tosiaan tietäisi mitään funkista.

Mahtipeli on! Ihmeen hauska! Hyvää huumoriakin!
Heh... Meni vähän mainoksen puolelle.

Lamont: "That evil Anti-Funk... You must defeat that Mother Anti Funker"

Pelasin pelin 99% läpi! Huh! Hyvä peli on!! Mr. Sexy Download Man on tosiaan mahtava! Kuulostaa minusta Arnold Zwa... Öööhh... Isolta Arskalta! James on myös hauska, ja Lamont :D
Niin eikä peli ole lyhyt!!

Ylös Bottom