Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Knights Of The Old Republic 2

Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Jihad sanoi:
Tuo "Lisää sisältöä" tarkottaa ilmeisesti, että voi ladata jotain bugipäivityksiä ja parhaimmassa tapauksessa lisää kenttiä yms..
Kyllä, samanlainen tuki on kuin edellisessäkin.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Chromium Alpha sanoi:
KotORin Live -päivitykset ovat olleet kauan kadoksissa. Onko niitä tullut ikinä?

Suomalaisille ne eivät tulleet koskaan ladattaviksi. Muille kylläkin.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Hmmm. Arvostelussa sanotaan että tässä olisi laajakuvatuki. Minä en vaan sellasta ole huomannut. Saako sen muka jostain päälle kun ei ainakaan automaattisesti ole päällä
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Tarkistan asian illemmalla ja ilmoittelen asiasta / teen mahdolliset korjaukset. Noiden tietoboksien tieto voi olla joskus virheellistä, kuten olette varmaan huomanneet.

- Esa
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Oli aika kova pettymys täysihiontaiselta peliltä. En nimittäin ostanut ensimmäistä osaa uutena. Alku on aivan täyttä tervaa, peli aukeaa vasta kun pääsee pelaamaan vuorovaikutteisesti kaupungissa. Kyllä jotain uudistuksia olisi kaivannut. Aika moneen bugiinkin olen törmännyt. Ja baarissakin on ihan tylsää, vain yksi pazaakin pelaaja, joka ei halua pelata jos sen voittaa kolme kertaa putkeen. Paitsi yhen suunnitteluvirheen kautta.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Miksei tätä peliä ole haukuttu täällä enempää?
Itse maksoin tästä sen 60 euroa, joka oli kyllä 40 liikaa. Kahteen kertaan läpipelattu, eikä millään yllä ensimmäisen osan tasolle. Pelin juoni on heikko, influence-systeemistä huolimatta ekan kotorin hahmot olivat paljon paljon karismaattisempia, pelissä on liikaa edellisestä osasta tuttuja kenttiä, jotka tuntuivat vieläkin putkimaisemmilta ja koko pelin kruunan aivan käsittämättömän paska loppu, johon ei ole nähty vaivaa paskaakaan. Kai tämä kaikki sitten johtui Lucasista, joka halusi pelin kauppoihin jouluksi.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Joo-o ehkä paskin SW-tuote josta olen yrittänyt nauttia, ja niitä paskojakin kyllä riittää, vaikka tunnustaudun faniksi
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Chromium Alpha sanoi:
Joo-o ehkä paskin SW-tuote josta olen yrittänyt nauttia, ja niitä paskojakin kyllä riittää, vaikka tunnustaudun faniksi

Esitän kaikkien puolesta kiitokset tästä ERITTÄIN syvääluotaavasta kommentista ja mielipiteestä.

Sanonpa itsekin sanasen: Olen pettynyt. Alku oli hienoa ja tunnelma oli lopputaistoon tultaessa aivan katossa kunnes joku veti neulan esiin ja räjäytti pallon. Loppu oli niin typerä, että edes Chromium Alphan sanat eivät riitä sitä kuvailemaan. Lopputaiston jälkeen ei ole mitään, kämänen maahan lysähdys -animaatio ja pako planeetalta ja lopputekstit. Esitän nyt kovan kysymyksen: Mikä peli voi enää tänäpäivänä lopettaa tuollaiseen kohtaan?! Pelistä jäi vain vittuuntunut fiilis ja läjä kysymyksiä (Revanin kohtalo, muiden kohtalo, pelaajan kohtalo, jne.). Luojalle kiitos ettei pelistä vastannut BioWare Corp.. Muuten olisi kunnioitus laskenut aikalailla - tosin epäilen että BW ei olisi edes jättänyt peliä tuohon kohtaan.

Koskien pelin loppupätkiä toistan vain lukemaani, itselläni ei ole kuitenkaan kokemusta paikkaansa pitävyydestä: Eräällä toisella foorumilla oli henkilö kolunnut KOTOR2:n DVD:tä ja tehnyt löydön: KOTOR2:sen ei kuulunut loppua noin. Levyltä löytyy äänitiedosto loppudialogista "jossa irtoilee käsiä" - huomatkaa viittaus alkuperäisiin SW-leffoihin (Empire Strikes Back ja Return of the Jedi). Peli siis ilmeisesti kärsi Lucas Artsin sensuurista.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Chromium Alpha sanoi:
Joo-o ehkä paskin SW-tuote josta olen yrittänyt nauttia, ja niitä paskojakin kyllä riittää, vaikka tunnustaudun faniksi
SW tuotteena jumalaisen hyvä, pelinä hyvä, jatko-osana mahtavalle ykkösosalle korkeintaan keskinkertainen.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Eikös tässä pelissä ole tasokattona lvl 50? Ihmettelen vaan miten sen saa niin korkeaksi..

Ilmestyvätkö kaikki tapetut elukat (esim. Dantoiinen Kinrathit) uudestaan vähän ajan päästä? Koska tuskinpa tässä on niin paljon tehtäviä että lvl 50 saa pelkillä tehtävillä.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Eipä ole näemmä juuri muuttunut KOTOR jatko-osassaan paitsi tarinan puolesta. Tosin grafiikka näyttää olevan huonompaa.

Joku pa**iainen ampui droidiani. Nyt perään (1h 30min takana).
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

The Exile sanoi:
Lopputaiston jälkeen ei ole mitään, kämänen maahan lysähdys -animaatio ja pako planeetalta ja lopputekstit. Esitän nyt kovan kysymyksen: Mikä peli voi enää tänäpäivänä lopettaa tuollaiseen kohtaan?!

Cold Fear päättyy juuri noin.:(
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Puuh... piti pelata 18h ennen kuin sain ensimmäisen valosapelin.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Löysin Star Wars: Knights of The Old Republic II The Sith Lordista bugin, joka voi tehdä parhaimmillaan 40 tunnin pelaamisen tyhjäksi ja koko peli täytyy aloittaa alusta.

Kun kaikki hajallaan olevat jedimestarit on löydetty (tai tapettu) ja Onderonin kuningatar Talia on jälleen palautettu valtaan (tai syrjäytetty) niin Kreia antaa ohjeen palata Dantoinelle. Ennen lähtöä voi kuitenkin mennä seurueeseen aiemmin liittyneen valkotukkaisen Handmaidenin luo Cargo Holdiin ja tapella aseetonta taistelua hänen kanssaan kunnes hän itse ilmoittaa, ettei enää voi opettaa pelaajalle mitään. Jos tässä vaiheessa suostuttelee Handmaidenin jedioppilaakseen niin peli heittää pelaajan suoraan Telosin salaiseen jediakatemiaan, jossa valkopukuinen naisjedi Atris majailee (Telos Hidden Base). Paikalla ei kuitenkaan ole ketään, mikään ovi ei aukea eikä hangaarissa olevaan Ebon Hawkiinkaan pääse. Peli on pysähtynyt.

Minulla onneksi oli peliä tallennettu useampaan tiedostoon eikä tämä harharetki johtanut kuin tunnin takapakkiin. Jos olisin käyttänyt vain yhtä tallennustiedostoa niin menneet 40h olisivat menneet harakoille.
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Öh... mitä ihmettä:
Pääsikö koko muu miehistöni (9) todella hengestään laskeutumisessa Malachor V:lle?
 
Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Sith Lords läpi vihdoinkin ja aikaa meni 48h. Huh huijaa. Yhteensä tuli vietettyä putkeen Vanhassa Tasavallassa 91h.
 
Ylös Bottom