Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kof 2001

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
Oletteko huomanneet että KoF 2001:n julkaisu alkaa uhkaavasti lähestyä! Pistettäisiinkö jonkinlainen kimppatilaus pystyyn niin päästäisiin heti uuden vuoden jälkeen nautiskelemaan.

Mitäs Pacdamille muuten kuuluu :) :)

Hyvää kiitos ;)

Minä voin sen sinulle ottaa Hong Kongista heti, kun se ilmestyy.
Hinta on varmasti kilpailukykyinen kenen tahansa muun hintojen kanssa. Toimitus- ja maksuehdot ovat samat kuin aikaisemminkin ;) Parhaiten minulle sopisi tilaus 1.1.2003 jälkeen ...

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Hyvää kiitos ;)

Minä voin sen sinulle ottaa Hong Kongista heti, kun se ilmestyy.
Hinta on varmasti kilpailukykyinen kenen tahansa muun hintojen kanssa. Toimitus- ja maksuehdot ovat samat kuin aikaisemminkin ;) Parhaiten minulle sopisi tilaus 1.1.2003 jälkeen ...

-=Pacdam=-

Hienoa! Ajankohta sopii mainiosti ja eihän tuo ole kuin viikko julkaisun jälkeen, joten eiköhän tässä kestetä :).

Hinnat varmaankin tuota luokkaa, hinta ei tosin ole tiedossa vielä, ainakaan minä en nyt löytänyt kenenkään hinnastosta tuota.

Kovin montaa kappaletta en pelejä tilaa - Pepto ja Miku200 voivat osallistua, mutta maksu etukäteen, kiitos. Jos Miku ei osallistu, nopein pääsee mukaan.

-=Pacdam=-

kof2001dc7.jpg
:D

Kof2001:sten hankinta on edistynyt. Minulla on varauksessa näitä 4 kappaletta Hong Kongissa. Ilmestymispäivä on 26.12.2002 näillä näkymin. Lopullinen hinta selviää tuolloin, myyjällä ei ollut vielä 100% varmuutta lopullisesta hinnasta. Lupasin maksaa tilauksen 1.1.2003 - siksipä halukkaat (Miku200, Pepto) voivat laittaa rahaa liikkelle tähän suuntaan. Laitan teille privana tiedot ASAP. Rainman tietää, kuinka toimitaan.

-=Pacdam=-

Aaahhh, että voi nauttia odotuksesta! Koko joulunpyhät olen hieronut KOF2000:tta ja pelkkä ajatus jatko-osasta saa veden kielelelle! Parasta vielä koko hommassa tietysti se että Eolith tekee myös KOF 2002:n DC:lle!

Uskomatonta fanien ajattelua ja hienoa päivitystä DCFinin pojilta. Ajantasainen DC:n ilmestymislista muuten löytyy tästä . Loistavaa vuotta 2003 muuten teille kaikille!

Kaikille KOF2001:n tilaajille tiedoksi - pelit ovat lähteneet Hong Kongista 6.1 (poistunet maasta, siis). Eiköhän ne ensi viikolla ole perillä.

-=Pacdam=-

Ylös Bottom