Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näemmä Pelit-lehden foorumilla pojat ovat pistäneet oman SVER klaain pystyyn. Klaanin tunniste on PFi jos sattuu tulemaan vastaa.
Näemmä Pelit-lehden foorumilla pojat ovat pistäneet oman SVER klaain pystyyn. Klaanin tunniste on PFi jos sattuu tulemaan vastaa.
Korjaustyökalulle löytyisi myös käyttöä, pulmana vain päättää mistä luopua.
Tuo on hankala rasti. Jos ottaa korjaussarjan ja lääkettä, haukkaa se budjetista jo 2000. Siihen 100 päälle pislarille ja jos haluais päälle muutakin kuin urheilukerraston tekee se 600 lisää. 2700 koossa. Sillä rahalla saa konepislarin ja savun mutta sinko tai frägi menee just satasella yli!
Tehdä eri loadoutteja vaan, jos tuntuu et korjaaminen on vähissä tiimin sisällä niin sitten vaan vaihtoo ja ottaa engineerin paikan.
Onhan se B:n puollustaminen edelleen "helpohkoa" useimmiten, mutta huomaa myös että on muillakin PMC:llä puollustettu ahkerasti. Helpot voitot hyökkäyksessä käy entistä harvemmiksi. Ja hyvä niin.Eilen oli jo tasaisempaa vääntöä. Tietyt mapit voitettiin ja tietyissä hyökkäyksissä ei päästy oikeastaan tekemään mitään.
Selkeästi on tiimityöskentely lisääntynyt puolin ja toisin. Ravenilla oli hyvin koordinoitua puolustustyötä siinä telttakartassa.
Matsit varmaan tiukkenee jatkossa huomattavasi ja SVER porukoiden pitää ruveta oikeasta pelaamaan.
Eilisessä pelissä taisi juuri näin tapahtua. KFS piti oman pään puhtaana, mutta naapurin portti vuoti kuin seula. Sieltä pääsi vapaasti ajoneuvoille ja peli olikin sitten menetetty. Mutta tuohan on juuri sitä strategiaa, että etsitään puollustuksen heikkolenkki ja pusketaan porukalla siitä. Pitäisi puollustuksessakin harkita niitä vaihtoasemia tukemaan heikompaa kohtaa....
Mutta, tulikin tälläinen mieleen, että jos vaika meidän joukkue hyökkää kartan vasemmalta puolelta niin vaihtaisikin spawnpuolta toiselle puolelle, eli oikealle? Joitain hyötyjä mitä tässä itse ainakin mietin. Ensinnäkin vastustajan on kommunikoitava toisen joukkueen kanssa. Kyllä siinä hetken aikaa saa tämä toinen toimeeton puolustusjoukkue ihmetee missä kaikki mahtaa olla. Parhaimmassa tapauksessa mitään ei tapahdu ja vihollinen on vain tyytyväinen, että pitävät oman puolen paukutellen henkseleitä, että 'noh, pidettiin ainakin oma puoli, toinen joukkue on ihan paska'...
Ei taida pystyä vaihtamaan joukkueiden kesken spawneja, joukkueet on pakotettu niille tietyille spawneille. Tosin Ravenin acquisition kartassa jos on päässyt bunkkerilinjan läpi niin pääsee todella helposti toiselle hyökkäyspuolelle selkään, elikkä jos omalta puolelta on päässyt helposti läpi niin kannattaa lähettää ainakin yksi squadi APC:n kanssa auttamaan toista joukkuetta.
Ja tietenkin se, että tulisi tuplamiehitys toiselle puolelle. Veikkaan, ettei kauaa nokka tuhise kun pääsisi ajoneuvojen kimppuun.
Mutta, tulikin tälläinen mieleen, että jos vaika meidän joukkue hyökkää kartan vasemmalta puolelta niin vaihtaisikin spawnpuolta toiselle puolelle, eli oikealle?
Kokonaisen ryhmän siirto on varmasti yksi vaarallisimmista taktiikoista. Kyllähän tuo kartta antaa paljon kuvaa siitä, miten rintamalinjat pitävät. Tilanne saattaa kuitenkin muuttua nopeasti ja yhden ryhmän siirto on todella, todella, todella... suuri tekijä.
Claymorethan pysyvät asennettuna maailman tappiin, ellei niiden asentaja laita uusia tai vihu räjäytä niitä. Toisin sanoen miinoja voi olla asetettuna vain 2kpl kerrallaan, ammuslaatikolle voi siis juosta ja tankata miinat täyteen, mutta asentaa niitä ei voi ilman että edelliset katovat... Mistään ei tosin kaiketi näe montaka aktiivistä miinaa sinulla no kentällä?Varsinkin B:llä claymore-miinoitus on helppoa, kun lähellä olevalta ammuslaatikolta saa helposti haettua niitä lisää. Lyhyessä ajassa saa miinoitettu niin molemmat sivustat kuin ylös johtavat portaatkin, sekä vielä komentopaneelinkin jos joku sinne asti pääsisi. Ongelma vain oli, ettei itse malttanut pysyä sen vertaa suojassa ettei kuolisi heti noiden laiton jälkeen, koska asennetut miinat katoavat niiden asettajan kaatumisen myötä