Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

DarkSide

Well-Known Member
Sain viimeinkin hommattua PS3 tohon hyllyyn XO:n kaveriksi ja nyt pitäisi sitten saada hommattua sille vielä jotain pelattavaa.

Nämä on jo tai on tulossa:
GT5P
Uncharted: DF
LBP
Motorstorm
Cod 4:MW

XO:n puolella on ollut kovassa kulutuksessa:
CoD 4:MW
Forza 2
Saint's Row 2
Fallout 3
GTA 4

Nyt siis tarvitsisin vähän jelppiä,että mitä pelejä kannataisi testata?
En siis hae pelkästään niitä uber hienolla grafiikalla varustettuja pelejä,vaan niitä missä on pelattavuus,tarina jne kohdallaan.
Onhan se plussaa,jos grafiikka on hienoa. Mutta itse arvostan hyvät kontrollit näyttävyyden edelle. :)
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Ekana tulee mieleen Metal Gear Solid 4. Peli yllätti meikäläisen täysin kaikessa mahdollisessa ja onkin nykyään yksi pleikkarin henk.koht.suosikeistani. Sen saa jo nykyään halvallakin joten suosittelen :)
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Zen Pinball
Burnout Paradise kaikkineen
Motorstorm 2
Resistance 1 & 2, itse diggaan tarinasta
Infamous
Ghostbusters (nyt viikon verran koukuttanut tätä)
Killzone 2
Folklore
Heavenly Sword
Lairiin kannattaa tustua, se ei ole niin huono kuin annetaan ymmärtää.
Ratchet & Clankit
MGS4
Tropheo Ferrari

Tuossa nyt muutamia yksinoikeuksia + Burnis. Iso osa lähtee noista halpalaareista ja käytettynä halvalla.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Valkyria Chronicles tietenkin. Tähän mukaan vaikka vielä inFamous ja Killzone 2, unohtamatta Ratchet & Clankia.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Jos Bioshock ei ole entuudestaan tuttu, niin se kannattaa ehdottomasti kokea. Yksi parhaista peleistä mitä olen pelannut. Tarina on hyvä ja itse pidän ainakin siitä ettei alkuun pohjustettu mitään vaan pelaaja heitetään suoraan keskelle mysteeriä. Äänitallenteita keräämällä pelaaja saa sitten kuvaa Rapturesta ja siitä miksi se rakennettiin sekä mitä sille ajan saatossa tapahtui ja miksi. Ohjaustuntuma on hyvä. Parasta pelissä on kuitenkin näyttävä maailma. On Bioshock grafiikoiltaankin komea, mutta tarkoitan että miljöö on erittäin omaperäinen. Tämä huolettaakin jatko-osaa ajatellen hieman nimittäin nyt kun Rapture ei pääse yllättämään samalla tavalla kuin 1. osassa niin tarina saa olla kovempi, että Bioshock 2 pääsee samalle viivalle kuin edeltäjänsä.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Valkyria Chronicles tietenkin. Tähän mukaan vaikka vielä inFamous ja Killzone 2, unohtamatta Ratchet & Clankia.

Valkyria Chronicles ehdottomasti. Mielestäni paras PS3 peli, mitä olen pelannut tähän mennessä.
Everybody's Golf: World Tour on myös kokeilemisen arvoinen.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Kiitoksia vastauksista,Tämä helpottaa tuota testattavien pelien metsästystä kummasti. :)

Päässyt ihan unohtumaan Ratchet & Clankit,ne oli ps2:lla todella viihdettä!
Killzone 2 demoa tuossa äsken testasin ja kyllä se muuten on nätti.. Sekin päätyy hankinta listalle.

Noilla nyt varmaan pääsee alkuun.
Noita Ratchet & Clank;ja on vissiin tullut ps3:lle 2? Tools of Destruction ja Quest for Booty.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Levyillä olevat pelit
Fallout 3
GTA IV
Metal Gear Solid 4
Bioshock
Valkyria Chronicles
The Elder Scrolls IV : Oblivion
The Orange Box d'ah
Uncharted
Killzone 2
Resistance : Fall of Man
Resistance 2
Far Cry 2
Resident Evil 5
Siren

Ladattavissa olevat pelit

Megaman 9
Wolfenstein 3-D
Final Fantasy VII
Pain
Suikoden
Tekken 2

Tuossa on nyt jotain pelejä joita on tultu tahkottua ja osa noista on tullut hakattu PC:llä ja onneksi niistä on ihan o.k PS3 versiot.

Mutta FPS fanien kannattaa ehdottamasti kokeilla Wolfenstein 3D ja sehän on kaikkien FPS pelien äiti.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Ehdinkö minä mainita WipeOut HDn ensimmäisenä? PS1llä aikoinaan tuli tahkottua ensiksi ja nyt koreammassa kuosissa peli taas jaksaa maistua. Verkkopeli ja trophyt ovat tuoneet kaikkea kivaa puuhattavaa, mutta jo pelkästään kierrosaikojen parantelu jaksaa viihdyttää.

Ken pelin omaa, niin saa lisätä mut kaverilistaansa.
 
Vastaus: Kokeilemisen arvoisia pelejä PS3:lle?

Tuolla yhessä listassa mainittiinkin jo Heavenly Sword. Yksi ALIARVOSTETUIMMISTA peleistä(pelit-lehti tais sentään valita vuoden 2007 ps3 peliksi). Lyhyt mutta todella ytimekäs ja halvalla saa.
 
Ylös Bottom