Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokemuksia UFC:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LoneWolf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

LoneWolf

New Member
UFC: Throwdown mielipiteitä? Joko joku on onnistunut löytämään pelin kaupoista ja millaiset odotukset siihen kohdistuu?

Itselläni kiinnostaa peli paljonkin, sillä olen tutustunut aiheeseen videoitten kautta. Muita kiinnostuneita?

Itse olen ollut kiinnostunut pelistä siitä lähtien kun kuulin sen tulevan ja näin siitä ensimmäiset kuvat. Mutta kauppaan en ole vielä sen takia tohtinut mennä. Haluaisin ensin kuulla muiden mielipiteitä pelistä. Jotkut ovat sanoneet että ei se oo mikään hyvä koska eivät edes pidä tappelupeleistä.

Joten voisiko joku sen ostanut kertoa täällä vähän siitä että kannattiko ostos.

Plussaa:
-aito selostaja
-alkuvideo oli hyvä. Lajia tuntematon voi vähän kummastella menoa.
-paljon tekniikoita
-career mode. Voi luoda oman hahmon ja opettaa sille uusia tekniikoita ja edetä uralla parempia vastustajia vastaan.
-vahingon/kestävyyden mallintaminen
-kuvakulmat hyviä
-moninpelinä ihan ok, jos molemmat tuntee lajia. Se vaan harmittaa kun pikkusisko otti triangelilla tajun pois.
-career modessa saa valita ukkonsa tyylisuunnan esim. boxing, shootfighting, brazilian jiujitsu, deadly arts yms yms

Miinusta:
-raivostuttavat musiikit ja todella vähäiset efektit
-Randy Hug,Mark Keller, Anderlei Silva.. ja samanlaisia nimiä riittää
-kehääntulo animaatiot tosi päälleliimatun näköisiä
-yleisön ääni
-ja kaikki muutkin äänet
-ei side positionia ollenkaan
-vastustaja taputtaa usein tekniikasta, johon yksikään tolla tasolla oleva ei menisi.. tosin täähän on peli
-alasviennit onnistuu tosi usein
-vastustaja ei paljoa vie alas
-tekoäly on tosi kakka
-ne äänet on kauheet

Tässähän näitä. Ei tota peliä kyllä voi suositella kenellekkään, jolle ei laji ole ennalta tuttu. Eikä kyllä oikeestaan niillekkään, joille laji on tuttu. Kyllä sen careerin varmaan jaksaa pelata ja multiplayer on ihan ok.

Ylös Bottom