Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koko FF Tusina PS2:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Warjo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Warjo

New Member
Kuulinpa tos aika todella epäilyttävän huhun että kaikki FF:t ois tulossa PS2:lle joten päätimpä pistää aiheen. Eli jos joku teistä tietää enemmän huhusta olisitteko hyvät ja vastaisitte? Ja oon myös kuullu toisaalta et jos ei toi FF tusina ole tosi niin ainakin FFVII ja FFVIII olis tulossa PS2 käännöksinä tulossa (tietenki omine kivoine lisineen alkuperäisiin peleihin verrattuna) joten olkaas hyvät ja valaiskaa minua hitusen asiasta. Uskompa et on muitankin kiinnostuneita jotka haluaisi omistaa tämän hienon pelinsarjan kaikki pelit.

Juu, oot iha oikeessa. Tulossa on VII, VIII ja IX uudelleen masteroituna...niinkuin tää tuleva Resident Evil GameCubelle. Jotain extraa lisätään....
Julkaisuajankohdasta, jonnekkin hamaan tulevaisuuteen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Juu, oot iha oikeessa. Tulossa on VII, VIII ja IX uudelleen masteroituna...niinkuin tää tuleva Resident Evil GameCubelle. Jotain extraa lisätään....
Julkaisuajankohdasta, jonnekkin hamaan tulevaisuuteen...

japsi julkaisu vuonna 200? ja pelkaan etta taas eurooppaan 1-2 vuotta myohemmin squaren p**kan kaantamis hommien takia :(

Tuskinpa nyt koko tusina eli eivät ne niitä nes osia varmastikaan ala PS2:lle kääntämään. WSC:llehän niitä jo tehdään ja tulevaisuudessa mahdollisesti GBA:lle.

Sen sijaan loput Final Fantasythän jo toimivat PS2:lla, tosin eivät mitään paranneltuja versiota ole ja mitään sen suuntaista, että sarjan snes osista FFIV-FFVI tulisi remasteroidut versiot PS2:lle ei ole kuultu ainakaan Squaren toimesta sanottavan. Mutta toukokuussa pääset pelaamaan pal-PS2:llasi ainakin pelisarjan osia FFIV-FFX :)

Mutta tuo, minkä olet myös kuullut, pitää virallisestikin paikkansa, sillä Square on todella ilmoittanut (tosin jo toista vuotta sitten), että suunnitelmissa on tehdä jonkinasteiset remasteroinnit sarjan PSX peleistä FFVII-FFIX juuri PS2:lle. Mitään varmaa projektista ei ole kuitenkaan kuulunut eli pelejä ei välttämättä olla vielä edes tekemässä. Square on muutenkin joutunut hieman karsimaan resurssejaan tuon tappiollisen TSW:n takia ja pelituotanto on panostettu Squaren mielestä tärkeinpiin projekteihin eli tällä hetkelle ne ovat FFXI Online ja Kingdom Hearts. Nyt, kun nuo pelit on viimein saatu miltei valmiiksi on Squarella jälleen vapaita resursseja panostaa uusiin peliprojekteihin, joita voisivat olla vaikka aiemmin puhuttanut Chrono Break tai esimerkiksi juuri nämä PS2 remasteroinnit. Varmaa infoa ei näistä ole ja valmista saamme odottaa varmasti vuoden päivät - Eurooppa sitäkin enemmän...

ps. Mistä muuten kuulit huhusi?

Mä oon sitä mieltä että mitään FF-pelejä EI SAIS remasteroida! Se ois raiskaus vaikkapa just FFVI:tä kohtaan tehä se uusiksi. Vaikka pleikkariversio kärsii hirveistä latausajoista. Niitä voi kyllä karsia:)
Mutta voi kumpa omistaisin Snesin ja siihen ne hyvät pelit tai sitte olisin Japanilainen ja omistaisin kaikki alkuperäiset FF-pelit:p
MMMM...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Mä oon sitä mieltä että mitään FF-pelejä EI SAIS remasteroida! Se ois raiskaus vaikkapa just FFVI:tä kohtaan tehä se uusiksi. Vaikka pleikkariversio kärsii hirveistä latausajoista. Niitä voi kyllä karsia:)
Mutta voi kumpa omistaisin Snesin ja siihen ne hyvät pelit tai sitte olisin Japanilainen ja omistaisin kaikki alkuperäiset FF-pelit:p
MMMM...

Joo... Sen takiahan mä ne pelit PS2 käännöksinä ottaisinkin kun Snes:iä en omista ja ei viittis sitä muutaman pelin takii ostaa. Ja olishan se hienoa kun omistais koko FF sarjan. Itse en ole pelannut kuin FFVII:tä ja FFVIII:tä ja pidän kummastakin paljon niin olisi kiva myös saada noi aiemmatkin pelit haalittua kokoon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warjo

Joo... Sen takiahan mä ne pelit PS2 käännöksinä ottaisinkin kun Snes:iä en omista ja ei viittis sitä muutaman pelin takii ostaa. Ja olishan se hienoa kun omistais koko FF sarjan. Itse en ole pelannut kuin FFVII:tä ja FFVIII:tä ja pidän kummastakin paljon niin olisi kiva myös saada noi aiemmatkin pelit haalittua kokoon.

Eli senkuin kipin kopin kaupasta hakemaan FFVI ja toukokuussa sitten nuo FFIV ja FFV. Kaikki ovat tuota erittäin edullista hintaa ja tuon puuttuvan FFIX:nkin saat jo platinana halvemmalla hinnalla ;)

Ekoja FF:iä on sen sijaan hieman hankalampi saada omistukseensa. Rukoillaan nyt GBA:n puolesta :rolleyes:

FFVII, voiko olla totta? Uusilla graffoilla, extroilla, ehkä laajemmilla alueilla. Huhhuh, nyt täytyy ihan istahtaa lattialle pää polvien väliin. Siis paras Final Fantasy PS2:lle! Kyllä Squaresoft osaa. Toivotaan vaan että tää projecti toteutuu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
FFVII, voiko olla totta? Uusilla graffoilla, extroilla, ehkä laajemmilla alueilla. Huhhuh, nyt täytyy ihan istahtaa lattialle pää polvien väliin. Siis paras Final Fantasy PS2:lle! Kyllä Squaresoft osaa. Toivotaan vaan että tää projecti toteutuu...
mä en kyllä innostus näin paljoa..ne tekee siihen ehkä hiukka paremman graffan, ja lähtee ratsastamaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

mä en kyllä innostus näin paljoa..ne tekee siihen ehkä hiukka paremman graffan, ja lähtee ratsastamaan

Eipäs aleta nyt maalaileen piruja seinille jookost, ehheh, kato ku jengi manaa tolllasta niin se yleensä tuppaa tapahtumaan. Kyllä se mulle riittää jos sieltä edes vähän hienompi paketti saadaan. Square vois vaikka remasteroida kaikki ääniraidat, se ois aika hyvä juttu. Sit laittas niihin sen DD 5.1 tuen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

niin se yleensä tuppaa tapahtumaan
niinpä. Mutta jos peliä hypetetään liikaa..kuten tää "PS2:n PARAS PELI!!!!!!!!!!!111111111111" tyyppi..niin aika paha pettymys iskee.

Noiden uudelleenjulkaisujen kehitys on keskeytetty ellette tienneet. Vähän ottaa päähän, noi kun olisin halunnut.

Ei mitään tietoa miksi, mutta keskeytettiin joka tapauksessa. Jos minulta kysytään niin firman GBA-projektit veivät resurssit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ei mitään tietoa miksi, mutta keskeytettiin joka tapauksessa. Jos minulta kysytään niin firman GBA-projektit veivät resurssit.

Tuskin, GBA ja PS2 ohjelmoinnit eroavat toisistaan aika melkoisesti. Ja sitäpaitsi projektit ovat keskeytetty, milloinkohan niitä jatketaan? Todennäköisesti muutaman vuoden kuluttua, kun vanhat osat eivät ole enää niin tuoreessa muistissa.

No mahdollistahan on että rahat loppuivat kesken. PS2-pelien tekeminenhän ei hirveän halpaa hupia ole. Jos noi GBA ja GameCube -julkaisut nyt tuottavat niin varmaan jatketaan. Toivottavasti ovat siihen mennessä tehneet uuden version PS2sta muuten, täytyy ostaa takaisin kuitenkin. Jos vaikka saisi pienemmäksi.

FFVII

Mun mielest SQUARE ei koskaan tule ainakaan laajentamaan tätä peliä tai parantamaan grafiikkaa sen uusien pelisuunnitelmien takia... Miksi mennä sotkemaan jo valmiiksi mahtavaa peliä? Niin olen jostain artikkelista lukenut.

Snes pelejä ne masteroi ei psX

t:matti

Olisi todella laadukas idea olla masteroimatta psx-pelejä PS2:lle, varsinkin kun PS2 pyörittää niitä alkuperäisiäkin, joita saa Platinum-sarjasta melko edullisesti. Eli ellei niitä masteroitaisi niin koko yritys menisi tyystin hukkaan.

Juu, säästäisivät resurssit vaikka tuleviin FF-peleihin.
Nykyisissä VII, ja VIII PS1-versioissa ei ole juuri mitään parannettavaa (ok, ehkä VII:ssä oli seikkailunäytöllä aika palikoista rakennetut hahmot mutta ei se peliä pahentanut ainakaan minulle) eli if it ain't broken, don't fix it. Especially if it costs you.

Ylös Bottom