Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Hmm... Tällä hetkellä omat kauheat pelini ovat:

Golden Axe: Beast Rider Miten voi potentiaalia uhkuvan pelin pilata niin pahasti. Juoni on tylsää, ääninäyttely on yhdentekevää ja pelattavuuskaan ei ole edes hauskaa. Pakko kait tuo on silti läpi mennä, kun tuli hankittua.

Lost Planet Tässäkin pelissä oli kauheasti potentiaalia. Puolivillainen juonikaan ei kauheasti häiritse, mutta pelattavuus on aivan helvetin jäykkää. Itkua ja hampaiden kiristelyä on aiheuttanut se Green Eyen kohtaaminen. Bionic Commandossakin pelattavuus oli suht jäykkää, mutta silti se onnistui olemaan viihdyttävä. Tämä lähinnä vain aiheuttaa tuskastelua.

Tuli nettipeliäkin testattua ja ärsytti suunnattomasti kun porukka vaan viskoi kranaatteja. Onnistuin tappamaan pari pelaajaa ihan perinteisesti ampumalla kun kumpikaan ei älynnyt ampua minua (?!?) Mut ihan miten vain...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

DEAD RISING.

Olen yrittänyt NIIN kovasti pitää tästä pelistä. Mutta. En pääse siinä mihinkään, en osaa mitään taitoja, eikä ylipäätään juuri kiinnosta. Pelin aloittaminen jostain valovuoden takaisesta save-paikasta ei myöskään juuri lohduta.

Haha, joo, se on aika kauhea peli. Samaa mieltä täysin Dead Risingista. GTA4 ei nyt ehkä ole huono, mutta aika tylsä hetken päästä. Fallout 3 oli ihan hyvä tosin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

GTA IV aivan karmeeta kuraa, ei nappaa.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Tämä mulle tänään aukeni... Voittajan nimi on WOLFENSTEIN ! ! !

Historia: Mä olen tätä Enemy Territorya vääntänyt satoja tunteja aikanaan ja se peli onnistu olemaan todella viihdyttävä ja todellakin oli suuntaa antava peli, eli expa pohjasta kehitystä jne... Mä pelasin tätä peliä yllättävän monta vuotta ja palasin tän pelin pariin moneenkin otteeseen ja tää peli on mun mielestä edelleen kaikkien aikojen paras peli millään alustalla.

Mulla löytyy nykyään seuraavat kojeet: Xbox360, PS3, PSP ja mac ja jokaiselle alustalle mulla on jokunen viihdyttävä peli.

Tän pelin paskuudet:
*Hävyttömän huono verkkopeli. Monta heikkoutta, mutta isoimpana ehkä: seinien läpi ei voi ampua, mutta tangon takana voi piileksiä.

*Todella huono grafiikka. Kaikki pikkelssit on taidettu upottaa BJ Paskanvitsin hienoon sänkeen.

*Kankee peli kaikinpuolin, eli kapeilla kujilla voi sun botti kaveri seisoa edessä ja sä ihmettelet, kun et pääse liikkumaan.

*Ohjaus ja kontrollit KAMALAT.

*Toivottavasti tämä oli viimeinen kerta, kun tätä nimeä enää missään pelissä mainitaan.

HUOM! Tää peli päivitti heti itsensä, eli tässä ei voi kun ihmetellä mitä se päivitti, kun tää on täyttä paskaa joka osa-alueella.

Huonoin peli ikinä mitä olen omistanut ja tämä on kaupan.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

DEAD RISING. Olen yrittänyt NIIN kovasti pitää tästä pelistä. Mutta. En pääse siinä mihinkään, en osaa mitään taitoja, eikä ylipäätään juuri kiinnosta. Pelin aloittaminen jostain valovuoden takaisesta save-paikasta ei myöskään juuri lohduta.

Itsekin näitä harvinaisia pelejä, jotka jäi kesken. En suoraan sanottuna ymmärrä pelejä, joissa viholliset eivät tavallaan "lopu koskaan", eikä esim. jotain kerrosta/kenttää voi tyhjentää zombeista.. Ei iskenyt. Toivottavasti Left4Dead ei käytä samaa kikkaa (eli zombeja eikun tulee ja tulee, vaikka kuinka ammut niitä)?

Lost Planet Tässäkin pelissä oli kauheasti potentiaalia. Puolivillainen juonikaan ei kauheasti häiritse, mutta pelattavuus on aivan helvetin jäykkää. Itkua ja hampaiden kiristelyä on aiheuttanut se Green Eyen kohtaaminen. Bionic Commandossakin pelattavuus oli suht jäykkää, mutta silti se onnistui olemaan viihdyttävä. Tämä lähinnä vain aiheuttaa tuskastelua.

Samoilla linjoilla. Peli on kesken, koska jumissa jossain keskivaiheen (jos sitäkään) bossissa. Pelattavuus tosiaan aika kankeaa, kun peli muuten olisi voinut olla jotain varsin hienoa. Ja ei hemmetti kun joku "lämpöenergia" vähenee koko ajan eli ei voi kunnolla keskittyä itse pelaamiseen - tai ainakaan kunnolla nauttia siitä. Koko ajan hel**tin kiire. Kaipa se on oltava rehellisesti "pussy" ja aloittettava peli easyllä uudestaan.. Easyllä en pelaa käytännössä koskaan.

(Bionic Commando sentään koukutti edes jotenkin, vaikka olihan siinä pirusti parannettavaa..)

Kumpikaan ei kuitenkaan ole oikeasti "huono peli", sitä en väitä. Mutta jotenkin ei omaan makuun. Kaikki pelit eivät vain sovi kaikille..
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Tulee pitkälti välteltyä noita huonoja pelejä, mutta huonoimmat varmaankin ovat:

Alone In The Dark - hirveät kontrollit, melko pitkälti pilaavat pelin. Yritä sitten siinä kiipeillä köydellä seinää pitkin kun mitään ei tapahdu kunnolla, tai kaivaa asetta lippaalta kun viholliset jo samaan aikaan hakkaavat minkä kerkeävät ympärillä. En muista muuta kun aikaa pelaamisesta. Olikohan chapter 4 kun lepakot nostavat liikkeessä olevan auton taivaalle ja räks, henki pois.

Chronicles of Narnia: Prince Caspian - mitäänsanomatonta juonetonta juoksemista ties minkäkin esineen perässä. Kamerakulmat ovat ihan kivasti hukassa.
 
Vastaus: Huonoin Xbox 360 -peli?

Kingdom Under Fire: Circle of Doom.
Samaa putkea ja jotain unihommia mitkä ei jaksanut kiinnostaa.
Vähän vanha lainaus, mutta, mutta...

Eli olen samoilla linjoilla Blaazin kanssa. Tarina muistaakseni alkoi jollain ihme unella... Sitten siirryttiinkin metsään, jossa juostiin kapeaa polkua (joka teki vielä täysin identtisiä koukeroita!!) ja hakattin samat viholliset 30 metrin välein... Argh.

Kunniamaininnan ansaitsevat myös Risen (vaikutti potentiaaliselta, mutta hirveä taistelu pilasi täysin) ja Two Worlds.

EDIT: Nämä ainakin pahimmat pettymykset, koska odotin kuitenkin peleistä jotain... Fantastic 4 Silver Surfer oli ehkä kuitenkin vielä huonompi.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Ylivoimaisesti huonoin lienee Golden Compass.
Perusteluna äärikunnianhimottomasti tehtyä lisenssiroskaa, kaikesta näkee ettei pelintekijöitä
ole kiinnostanut yhtään millainen lopputuloksesta tulee. Maksoin pelistä 1€ (ostin samalta myyjältä muitakin pelejä), ja tuo eurokin on liikaa siitä hävetyksestä että moinen hyllyssä on.

Toinen on Resident Evil 5. Hämmentävästi peliä on muutettu puhtaaksi räiskinnäksi mutta sitten kontrolleista on tehty aivan järjettömän kankeat joka pilaa kaiken potentiaalisen peli-ilon. Jos suurin vaikeus tulee ontuvista kontrolleista ja kamerakulmasta niin ei peliä oikein voi kehuakkaan.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Ylivoimaisesti huonoin lienee Golden Compass.
Perusteluna äärikunnianhimottomasti tehtyä lisenssiroskaa, kaikesta näkee ettei pelintekijöitä
ole kiinnostanut yhtään millainen lopputuloksesta tulee. Maksoin pelistä 1€ (ostin samalta myyjältä muitakin pelejä), ja tuo eurokin on liikaa siitä hävetyksestä että moinen hyllyssä on.

Juu, Golden Compass on kyllä täyttä scheissea. Ostin sen jotain Gamestopin vaihtotarjousta varten muistaakseni yhdeksällä eurolla. Turruttavaa putkijuoksua ja muutenkin typerryttävän tylsää menoa. Enkä saanut edes yhtään achievementiä, vaikka jaksoin pelata melkein kolme varttia.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

En ymärrä miks porukka dissaa RE5. Sen myönnän, että peliä ei voi kauhupeliksi kutsua edes sarjan suurin fani ja uudelleen läpipelattavuus ei ole kummoinen sen jälkeen, kun on achievementit saanut. Itse ainakin pidän peliä "hyvänä", eli kouluasteikolla 8-8½. Jah en ymärrä, että haukutaan tuota ohjausta tönköksi. Se on omalaatuinen ja vaatii totuttelua, mutta kun oppii edes sen 180 asteen käännöksen tekemään sillä nopealla tavalla, niin khyllä sitä pelaamaan pitäisi pystyä.

PS. Jotta ei mennä ihan offtopicina, niin sanotaan nyt, että oman pelikokoelmani huonoin peli on Halo 3 tässä vaiheessa. Toki en edes jaksanut tuota pelata kuin max. 45min, niin paha mennä sanomaan, mutta itselleni se riitti. Nettipeli nyt ei ole kummoinen ja yksinpelissäkään en saanut mitään kiksejä laaseraseella heiluessa jne. Unreal Tournamentia...olis se nyt 2 osa....pelanneena voin sanoa, että khyllä Unreal Tournament PC:llä oli mukavempi kokemus kuin Halo 3, vaikkakaan ihan saman genren peleistä ei ole kysekkään. Onneksi en tuohon Halo 3 pistänyt omia euroja, kun sen joululahjaksi sain tuollaisen bundle paketin muodossa, missä oli ohjain ja Halo 3/Fable 2...
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Täytyy sanoa, että levyltä ei löydy yhtäkään huonoa peliä. En yleensä osta kuin varmasti hyviä pelejä ja jos joskus tulee vahingossa ostettua (esim demon perusteella) paska, niin se lähtee myyntiin aika nopeasti.

Arcade peleistä Poker Smashin olisi ehkä voinnut jättää ostamatta ja Puzzle Questia ei tee enää mieli pelata ollenkaan.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

RaceDriver: GRID

Surkeaa: Kontrollit, ruudunpäivitys, suttuinen (blurry) ulkoasu, autojahan tässä pitäisi ajaa eikä ilmatyynyaluksia jne. jne.
Kaksi iltaa jaksoin kokeilla, mutta sitten siirsin kirosanojen saattelemana laatikkoon. Saattaa toki mielipiteeseen vaikuttaa se, että pelaisin tätä vasta Forza 3:n jälkeen.
Aivan käsittämätöntä, että Metacriticissä pelille kertyy arvosanaksi 87. :eek: Never! Nooh, nytpä voi Metacriticin listasta valita, mitä pelisaitteja kannattaa seurailla.

Perfect Dark Zero näyttää olevan täällä epäsuosiossa vaikka ihan ok peli tuo oli. Ainoa moite on, että 15 tunnin peluun jälkeen sai kokoon hulppeat 25 achievementpojoa, sehän tarkoittaa, että 1000 pojoon tarvitaan 600 tuntia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

RaceDriver: GRID

Surkeaa: Kontrollit, ruudunpäivitys, suttuinen (blurry) ulkoasu, autojahan tässä pitäisi ajaa eikä ilmatyynyaluksia jne. jne.
Saattaa toki mielipiteeseen vaikuttaa se, että palaisin tätä vasta Forza 3:n jälkeen.

"Kaikilla on oikeus omiin naurettaviin mielipiteihinsä..." :D

Ihan asiaa kirjotit kuitenkin, ei siinä mitään. Yhtään kunnollista autopeliä en ole löytänyt boxilta vielä nuoren taipaleeni aikana, mut GRID oli kyllä paras, vaikkakin boldattu osuus häiritsi varsinkin alussa. Mut sitten taas kun tällänen turha Gothamin kaltainen arcade-rällästys iskee, niin Forza3 taas ei yhtään mulle. Ei pätkääkään jostain syystä, sen verta tuubaa padilla et pitäis olla jo rangaistava teko.

Ontopic, jos tämän hetkisistä peleistä puhutaan niin varmaankin Tekken 6, Simpsons game, Forza 3... :rolleyes:

Perusteluiksi viimeiseen löytyy edellisestä kappaleesta.
Tekken 6:sen päämoodi on sitä samaa tuubaa mitä aiemmissa osissa nuo seikkailut putkessa "vapaasti", totaalinen raiskaus pelisarjalle.
SImpsons game, kaikki mahdollinen. Aikahaasteet, järjettömät määrät keräiltäviä esineitä, turhaa pomppimista paskoilla ohjauksilla.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Meikäläisellä on yleensä varsin korkea kynnys pelien ostolle ja joitain pelejä en ottaisi edes ilmaiseksi. Huonoin kokeilemani nimenomaan boksipeli lienee
Afro Samurai

Stillkuvissa peli voi näyttä kohtalaiselta mutta pelissä juostaan putkessa ja pilkotaan ihmisiä. Siinä juoni. Parin tunnin jälkeen kun huomasin tekeväni yhä samaa tehtävää (ties kuinka monetta toisinnosta) painoin ejectnappulaa.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

"Kaikilla on oikeus omiin naurettaviin mielipiteihinsä..." :D

On tääki, jos sitä joskus rohkaistuu ilmaisemaan vakaan mielipiteensä, niin heti ruvetaan pilkkaamaan, ja vielä saman metropolin asukkaan toimesta! :rolleyes:
Mä siis taidan jatkossa kirjoitella vain kaksplus.fi –saitille.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

On tääki, jos sitä joskus rohkaistuu ilmaisemaan vakaan mielipiteensä, niin heti ruvetaan pilkkaamaan, ja vielä saman metropolin asukkaan toimesta! :rolleyes:
Mä siis taidan jatkossa kirjoitella vain kaksplus.fi –saitille.

No älä nyt tolla tavalla ota, olihan mulla hymiö tossa... :D Onhan noita samoja lentäviä lauseita mielipiteistä useampiakin ja tuhmempiakin mut jääkööt tähän... :rolleyes:

Lisätään yks peli vielä huonoimpiin peleihin, Gow1. Mulle ei kaaliin mene ketä tätä pelisarjaa hakkaa kuolemaan asti. Todella tönkkö liikkuminen, käsittämättömän putkimainen ja uskollinen sille viimeiseen asti.

E: Jos otit henkilökohtaisesti, ei ollut tarkoitus, niin sanotaanko vaikka et luulin sua porilaiseksi... ;)
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Joo, joke-joke vaan! :D Tämä nyt niin vakavaa ole, eikä niissä porilaisissakaan mitään vikaa ole, hauskoja heppuja pääosin, mut jääkiekkoa ne ei osaa pelata.

Tuohon GRID-kritikkiin lisäyksenä, että tässä taisi taas käydä niin, että median hehkutus (Metacr. 87) ei sitten lopulta realisoitunutkaan. Jos alun alkaen olisi ollut kuva keskinkertaisesta pelistä, niin pettymyskään ei ehkä olisi ollut niin suuri. Ihmettelen kyllä vieläkin, miten niin blurrylle ja ajomallinnukseltaan niin floatylle ajopelille annetaan jotain huippuarvosteluja ja sitten taas ajotuntumaltaan loistavalle RacePro:lle selkeästi heikompia pisteitä.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Omana valintana sanon The Bourne Conspiracy. Peli siis yksinkertaisesti on vain täysin puuduttavaa pelattavaa, enkä ole kolmen viikon sisällä jaksanyt tahkota peliä edes puoliväliin asti. Ammuskelu on tylsää Gears Of War-wannabee suojan takana kykkimistä, tappelu on tylsää kolmen iskun kombojen hakkaamista ja reaktiotestejä on ihan liikaa. Suosittelen pysymään erossa tästä.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin Xbox 360 -peli? (Muista perustelut!)

Assassin's Creed

Raivostuttavan itseään toistava peli. Samaa kavaa noudatetaan koko pelin ajan. Ota tehtävä vastaan -> tiedustele -> salamurhaa -> juokse!

Salamurhaamiseen ei vaadita mitään taktikointia, senkus vaan juokset vartijoiden keskelle ja hutkit kaikki kuoliaaksi. Kovan työn takana oli, että jaksoin pelata loppuun saakka.
 
Ylös Bottom