Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
"...
Juupajaapa : no sano joku peli joka ei ole ottanut MITÄÄN vaikutteita MISTÄÄN pelistä?
samahan minä voisin väittää että MGS2 on vain uusi versio tomb raiderista, tai vain uus versio MGS1:stä, ei se tarjoo mitään uutta... paitsi kuulema paskan juonen (olen sitä itse pelanut mutta en niin paljoa että voisin juonta kommentoida)
jooh, itseasiassa MGS2 on selvä päivitys Doomista, siinäkin oli ase ja vihollisia.
Enpä väittänytkään ettei PS2 peleissä olisi vaikutteita muista aiemmista peleistä, tarkoitin vaan että yleensä pelikokemuksena mainitsemani pelit eivät tarjoa mitään uutta.
Juu, nää viestit alkaa mennä taaas off topic, ja entisen toistoksi.
Tuosta kolumnista sitten:
Käsittääkseni kolumnistin pääpointti oli kritisoida sitä, kuinka pelikone ja pelivalmistajat pistävät meidät kokoajan odottamaan sitä seuraavaa uutta ja hienoa.
So what?
Sitähän tämä ihmiselo pitkälti on, odotetaan seuraavaa päivää, seuraavaa viikonloppua, seuraavaa kesälomaa, seuraavaa joulua... aina vaan odottaen huomista parempaa.
Jos itse emme aseta toiveita tulevaisuudelle, niin voit olla varma että joku tekee sen puolestasi.
Kaupallisuuteen ja markkinahenkeen se kuuluu itsestäänselvyytenä, enkä ymmärrä miten joku voi vasta nyt havahtua siihen Sonyn muka niiiin törkeästi petettyä pelaajat.
Ai Ridge Racer V täyttä potaskaa?!
RRV on pelattavuudeltaan mahtava, ymmärrettävää ettei RR pelien ajotuntuma iske kaikille koska se vaatii melko nopeita refleksejä.
Graafisesti peli ei ole parasta tasoa johtuen melko pahoista sahalaidoista, mutta kaukana potaskasta.