Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Komeita PS3-pelejä haussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Komeita PS3-pelejä haussa

Kyllä Infamouskin on aika nätti vaikka jotkut siinä muka sahalaitoja näkevät...
:)

Se, kuinka näteiltä ja "leuat loksauttavilta" pelit näyttävät riippuu vähän mihin lähtötasoon ovat kaverit tottuneet. Pari putkitöllöä ja vanhaa hdready telkkaria omistavat frendit olivat suht fiiliksissä Killzone 2, MGS4, Uncharted, R&C:T.o.d ja Mirrors Edge peleistä. Itse paljon em. pelejä pelanneena näen ne pikku kauneusvirheet ja muutenkin näen ne hieman eri tavalla. Lisäksi olen tottunut 40" fullhd telkkariini, johon monet eivät. Blu-rayt näyttävät huikeilta. Osta Planet Earth boksi tai vaikkapa uusin batman leffa niin on näytettävää. Yön ritarissa varsinkin imax kameralla kuvatut ajot ovat nannaa silmille. Mitään niin multiorgastista leuanloksumista en ole peleistä saanut, enemmän tuolta bluray puolelta. KZ2 varmasti hienoin - valitse oikea kohtaus. Kaivosmestat ovat aika huikeita. Unchartedissa suht alussa oleva lentokoneen raato vesiputouksella on yksi pelin komeimmista kohdista. R&C on alusta asti aika vakuuttava.

Itse olin aika fiiliksissä silloin kun PS3:n ostin heti julkaisussa ja pistin kiinni HD televisioon. Pelit näytti valovuoden paremmilta mihin olin tottunut PS2:lla ja PC:llä en koskaan voinu grafiikkoja ihastella kun kone oli niin paska ettei sillä päästy mihinkään. Vähitellen alko sitten grafiikkainnostus hiipua ja esim. KZ2 tai MGS4 ei enää aiheuttanut kovin isoja fiiliksiä.

Nykyään kun on PC vasta uusittu kunnolla ja tehoja löytyy niin eipä nuo mitkään PS3 pelit enää tunnu graafisesti yhtä hienoilta kuin vuonna 2007 ja osakseen myös 2008. Semmoselta ihan ok tavaralta tuntuu nykyään nuo grafiikat mutta ei mitää ihmeitä ole mikään peli aiheuttanut.

Jos aiheeseen jotain vastaan niin sanoisin että hienoimmat ovat aika lailla samoja mitä edellisetkin ovat sanoneet. Uncharted, MGS4, KZ2, GT5 Prologue ja Littlebigplanet. Jos kaverisi ovat kuitenkin jollain boxilla jo pelanneet gears of waria ja semmosia niin en usko että saavat kovin ihmeellisiä fiiliksiä nuistakaan peleistä, varsinkaan jos PC:llä pelaavat.

Jos ei edellä ole mainittu Unreal Tournament 3:a, niin kannattaa katsastaa. Paikoitellen häikäisevän upea.

Ylös Bottom