Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konamia Cubelle! NYT kiitos...

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Minä suurena Konami-pelien fanina olen vähän harmissani kun tiedossani ei ole kuin kolme pelitalon peliä Cubelle, eikä näistä mikään ole minun makuuni...

Rave The Groove Adventure
ESPN Winter Sports 2002
Pro Evolution Soccer 2002

Missä on Metal Gearit (no tuo saattaa olla turha toivo...), Castlevaniat, Probotectorit ja muut klassikko-jatko-osat? Tosin jotain uuttakin olisi mukava saada, kun osaamista löytyy, mutta urheilupelejä vain.. ääh... :( Tuo Rave The Groove Adventure on tähän asti mielenkiintoisin Konamin GC-projekti, vaikkei näistäkään mistään ilmeisesti ole vielä paljoa kerrottu... kuten varmaan huomaatte linkkejä katsottuanne.

Konamista

Kyllähän positiivista sentään on, että Konamilta tulee pelejä GameCubelle.. onhan sekin parempi kuin ei mitään ja itse ainakin odotan tuota uutta ISS-peliä kieli pitkällä..

RAVE-pelistä sen verran, että se on jonkinlainen mangapeli (tai vastaava) ja suunnattu niin suoraan Japanin markkinoille, että peliä tuskin länsimaisilla markkinoilla nähdään.

Castlevaniahan ON tulossa, mutta muuten ollaan hieman hämärän peitossa..

- Esa

Re: Konamista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kyllähän positiivista sentään on, että Konamilta tulee pelejä GameCubelle.. onhan sekin parempi kuin ei mitään ja itse ainakin odotan tuota uutta ISS-peliä kieli pitkällä..

Castlevaniahan ON tulossa, mutta muuten ollaan hieman hämärän peitossa..

Itse en ole mikään hirveä urheilupelien ystävä, mutta se on kyllä tullut todettua että ISS-sarja on paras futispeli-sarja! Mutta minulta kun löytyy jo yksi ISS-peli, joten en näe mitään syytä ostaa toista vaikka olisikin hiukan parempi ja "hiukan" paremmat grafiikat.

Toivottavasti tuo Castlevania on parempi kuin N64:lle tullut tekele... Toivottavasti Konami uskaltaa tehdä mielummin perinteisen 2D-pelin, kuin 3D... Tai jos homma toimii hyvin 3d:nä niin mikäs siinä :)

Ainakin uuden Castlevanian takana on vanhat, ensimmäiset ja legendaarisimmat CV-pelit tehnyt tekijätiimi.. siinäpä sarjan faneille odotettavaa..

- Esa

Ainakin uuden Castlevanian takana on vanhat, ensimmäiset ja legendaarisimmat CV-pelit tehnyt tekijätiimi.. siinäpä sarjan faneille odotettavaa..

Ai onko näin? Minä kun luin jokin aika sitten Super Powerista/Konsolipelaajasta (numeroa en muista), että edes Konamilla itsellään ei tiedetä ketkä olivat vastuussa ensimmäisestä Castlevaniasta, koska peli on niin vanha ja tekijöillä oli lopputeksteissä salanimet... :confused:
Noh... Time will show!

En pitäisi Konsolipelaajaa kaikkien aikojen luotettavampana lähteenä.. :)

Ja sitten asiaan, löysin osoitteesta www.the-magicbox.com tämmöistä läppää GameCuben Rave: Groove Adventuresta, joka nyt on nähtävästi vahvistettu myös PSOnelle:

"The game is based on the popular manga Rave, featuring an original story and characters from the manga. In the game you can control 3 different characters at the same time through the RPD System, the leader of the team can give commands to the other 2 characters, but the action of the two supporting character will depend on the leader's reliability point (RP), they may follow the commands when the leader's RP is too low. There are also two original characters in the game, they are Eason - a commander of a criminal organization; and Angela - a mysterious girl who saved the life of the hero."

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Ai onko näin? Minä kun luin jokin aika sitten Super Powerista/Konsolipelaajasta (numeroa en muista), että edes Konamilla itsellään ei tiedetä ketkä olivat vastuussa ensimmäisestä Castlevaniasta, koska peli on niin vanha ja tekijöillä oli lopputeksteissä salanimet... :confused:
Noh... Time will show!

Heh, tämä pitää kyllä luultavasti paikkansa. :) Olen monista luotettavammistakin lähteistä lukenut tuon.. Todella huvittava juttu.
Castlevanioiden tekijätiimejä on tietääkseni ollut ainakin kolme.. Uusimmat pelit kuten Symphony of The Night, CV: Legends sekä COTM on tehnyt Konamin Koben studio. COTM:in lopputeksteissä mainitaan useimpien tekijöiden oikeat nimet, mutta pääsuunnittelijasta käytetään salanimeä K-Ge (Vai Ko-G?). Olisi kiva tietää kuka heppu on miehiään.

En pitäisi Konsolipelaajaa kaikkien aikojen luotettavampana lähteenä.. :)

Kyllä asiat joihin minä olen kiinnittänyt huomiota Super Powerissa/Konsolipelaajassa on aina pitänyt paikkansa, kun olen tarkistanut netissä muilta sivuilta... Tuota Castlevania-juttua en ollut tarkistanut joten otinpa sen nyt esille, kun tuli puhetta siitä, ja kiitos Trevorille asian vahvistuksesta! :)

Edit: korjailin tekstiä, huolimaton kun olen

Ylös Bottom