Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Battlefield Bad Company 2 Privapelit. 26.3.2011 klo: 20.00 alkaen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuburbanBody
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN Battlefield Bad Company 2 Privapelit. 19.3 ja 26.3.2011 klo: 22.00 alkaen

Voiskohan alotusta yhtään aikaistaa?

Vastaus: KonsoliFIN Battlefield Bad Company 2 Privapelit. 19.3 ja 26.3.2011 klo: 22.00 alkaen

heh, laitoin tän saman postin vahingossa tonne normiin bc2-ketjuun. No joo mut tuleepa tuplana sitte eli:

Tervehdys!

Näköjään aika täyttä alkaa olemaan aika täyttä mutta osallistuisin mielelläni jos peruutuksia esim tulee. Lisäksi älkää epäröikö laittaa mua kaveriksi, pelailisin mielelläni tuttujen kanssa alituisen rändöm-jengin sijaan

gt:lethalmaaku
kfin:yomama

Voiskohan alotusta yhtään aikaistaa?

Periaatteessa mitään estettä ei tietenkään ole. Ehkä se 21 voisi olla parempi.

Mielipiteitä

p.s mukavasti on jo jengiä ilmoittautunut, villi veikkaus et viikonlopun aikana tulee vielä 10 nimeä lisää.

Foeman heitti oikein mukavan haasteen tuossa ilmoille :)

Eli ei vissii Vietnamia? No ei niin väliä, mukana ollaa.

GT: Rag Doll Raid

Täytyy viel käydä hakee peli jostain ja alkaa lämmittelemää kohmeista liipasin sormea.

Pelejähän voi hyvin aloitella squadeissa jo aikaisemmin mutta sen privaserverin voisi paukutella vasta kympiltä pystyyn.

Olisi hyvä sopia yksi pysyvä kellonaika millon serverin ovet aukeavat. Tuo klo 22 sopii varmasti monille hyvin. Täälläkin pyörii niin paljon perheellisiä ihmisiä niin mitä myöhäisempi sen parempi. Tuossa ehtii hyvin pyöritellä tunnin jos toisenkin ennen kuin porukka hiipuu.

Olen mukana, niin tuleepahan tuokin peli kaiveltua pölyn keskeltä.

KFIN:Lepione
GT:Lepione

Otetaas miehistä mittaa ;)

Voin myös ilmoittautua rintamalle,niin taitaa 24 pelaajaa olla täynnä.
GT: Hydro fin

pelimuodolla ei ole väliä,turpaan tulee molemmissa, enkä näin äkkiä keksinyt miten saisin sen väärän pelimuodon syyksi.

Meitsi on mukana ainaki 19.3. Toi toinen päivä voi tehä tiukkaa kun on ryyppäjäiset tiedossa:D

KFIN:SpydeZ6
GT:SpydeZ6

Oho, mä oon koko ajan lukenut, että nuo päivät on helmikuussa, mutta nehän onkin vasta kuukauden päästä. Mä oon tuona 26.3. tullu just Kiinasta työmatkalta, joten katsotaan kykenenkö jetlagistä pelailemaan vai voittaako Bäfärin tenho... :p

Tumbbu ilmoittautuu bäfätykseen!:cool:

Aika monen kanssa olen jo taistelumantereella ollut, joita tuossa listassa jo on.

Tuosta 19.3 en ole ihan vielä varma.

armeijan kenraali gimmel76 ilmoitautuu mukaan taisteluun jos vain mukaan mahtuu!
ihan sama mitä muotoa..TAPAN TEIDÄT KAIKKI KUMMINKIN!
tärkein ei ole voitto vaan voiton juhla!

BTW. kiinnostus tuntuu olevan kovaa luokkaa joten näitä voisi yrittää järjestää jotenkin useamminkin.. kenties joku tietty viikon pvä tiettynä aikana säännöllisesti?? oisko paha idea??

Tulen mukaan!

KFIN wegonow
GT supernezza

Eilen tehtiin pientä testausta privapeleistä todella huonolla menestyksellä.
Seuraavia ongelmia havaittiin, itse olin host
- osalla ongelmia liittyä lobbyyn.
- peli ilmoittaa "can't find any games tai serves is full" käsittääkseni näitä ei pitäisi tulla
- joukkueet lobbyssa 6 vs 5, ei saada peliä käyntiin
- joukkueet 5 vs 5 lobbyssä, peli saatiin lopulta käyntiin 8 vs 2 itse pelissä
- kaikkien statsit nollassa (tätä nyt tosin muutenkin ilmennyt)

Yritän tässä vielä muutaman kerran luoda näitä pikkupriva pelejä, ennen kuin massojen on tarkoitus hyökkätä linjoille.

Eilen tehtiin pientä testausta privapeleistä todella huonolla menestyksellä.
Seuraavia ongelmia havaittiin, itse olin host
- osalla ongelmia liittyä lobbyyn.
- peli ilmoittaa "can't find any games tai serves is full" käsittääkseni näitä ei pitäisi tulla
- joukkueet lobbyssa 6 vs 5, ei saada peliä käyntiin
- joukkueet 5 vs 5 lobbyssä, peli saatiin lopulta käyntiin 8 vs 2 itse pelissä

Itselläni ei ollut vaikeuksia päästä lobbyyn, mutta se on erikoista, että peli ei anna aloittaa matsia, jos joukkueissa ei ole tasamäärä pelaajia.

Häippäsin eilen loobystä juuri sen takia, koska ajattelin, että siten joukkueet tasaantuvat ja muut pääsevät aloittamaan matsin. Tuo 8 vs 2 repsahdus on myös outo, mutta helposti korjattavissa, koska Boxilla voi vaihtaa puolta valitsemalla messages-valikosta vastapuolen pelaajan ja napsauttamalla "join session".

Eikös enää olekaan rajoitusta, että pitää olla 12 pelaajaa vähintään? Vai oliko se 10?

Eikös enää olekaan rajoitusta, että pitää olla 12 pelaajaa vähintään? Vai oliko se 10?

4 VS 4 näytti olevan toi minimi, ni voi vetää jo squad rushia.

Sellainen olo, et noi eiliset ongelmat voisipi liittyä siihen samaan kuin noi statsien katoaminen. Eilen jengi tos huuteli, et statsit katoo aina mystisesti klo 23.00 mein aikaa

Kannattaa tota kyllä tosiaan testata ennen varsinaista suoritusta, sillä ainakaan BF1943:ssa ei saatu privaservua pystyyn, kun muinoin aikanaan KFIN-possella yritettiin. Mutta se oli sitä aikaa, kun niillä oli servut muutenkin solmussa, eli tais olla sitten samaa aikaa kuin tämä nykyinenkin aika.

Jawohl!

KFIN: Coustille
GT: hillopaallikko

Edit: Aih! Myöhästyin radikaalisti.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom