Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Pibe

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [zD]
Tähän threadiin sitten matsiaikataulujen sopimiset, joskin YP suosittelee privaviestintää.

Tänne voi myös laittaa vaikka matsiraportteja, jälkilöylyt, kysymyksiä ja yleistä juttua turnausta koskien.

HUOM! Otteluiden tulokset ilmoitetaan Otteluohjelma-ketjuun, ja sinne ei mitään muuta keskustelua.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

No mites tommonen privaatti peli luodaan?

Niko2626 olisin valmis mittelöihin!
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Prr. Toivottavasti konsolifinin foorumien arvotaso ei kulje käsi kädessä NHL09:n taitotason kanssa. :cool:

Valitaanko joukkueet muuten vapaavalintaisesti?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

No mites tommonen privaatti peli luodaan?!

Itse pähkäilin tossa ihan samaa. Eli pystyykö jotain kautta tekemään sellaisen pelin, että kaverilistalta voi joinia pelkästään siihen? Meikä on aika käsi tän kanssa, joten valaiskaa minua:p

Edit: Kiitoksia vastauksesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Itse pähkäilin tossa ihan samaa. Eli pystyykö jotain kautta tekemään sellaisen pelin, että kaverilistalta voi joinia pelkästään siihen? Meikä on aika käsi tän kanssa, joten valaiskaa minua:p

Online --> Community --> View player hub --> Address book --> sieltä sitten valitsee vastustajan, ja laittaa invitee. Kutsu vastustajalle tulee ainakin päävalikkoon ihan ylimmäiseksi vaihtoehdoksi. Helpoin tapa mielestäni on kummankin mennä kotimaa 1 -aulaan ja haastaa siellä toisensa. Niin ja revanssia ei voi ottaa suoraan, koska muuten puolet eivät vaihdu.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

X-Limit, koska pelataan?
Mulle sopii viikonloput parhaiten tai klo22+ (oon lapsellinen).
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

olikos se niin että kahdella voitolla pääsi seuraavalle kierrokselle?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Myö ei kouran kanssa päästy ku alotuksesta alotuksee. Random vs. matsit toimii joitakin vastaan ja joittenkin kanssa tulee tota aatanan renausta alotuksissa. vittiperkula! hiisi vie!
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Myö ei kouran kanssa päästy ku alotuksesta alotuksee. Random vs. matsit toimii joitakin vastaan ja joittenkin kanssa tulee tota aatanan renausta alotuksissa. vittiperkula! hiisi vie!

Syy on se että euroversioon on tullut päivitys ja jenkkiversioon ei, ja esim. kouralla on jenkkiversio..kuten monella muullakin. Toivottavasti tulisi päivitys jenkkiversioon myös.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Minä ilmoitan sellaista, että minä(kään) en voi pelata otteluani, ennen kuin rakas EA:mme antaa jenkkipelin ostajillekkin sen päivityksen, mutta heti kun se pläjähtää niin olen valmiina, takuulla en siis luovuta peliäni :rolleyes:
Joten kiippin tats siihen asti.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Ja jos tuota ongelmaa ei saada toimii tän viikon kuluessa niin sit turnauksen ekalle kierrokselle pitää antaa enemmän aikaa. Itsellä kans sama vika paitsi ei päästy ees siihen kohtaan että voitais valita joukkueemme vaan tulee heti teksti "istunto on päättynyt"
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Syy on se että euroversioon on tullut päivitys ja jenkkiversioon ei, ja esim. kouralla on jenkkiversio..kuten monella muullakin. Toivottavasti tulisi päivitys jenkkiversioon myös.
Kuinka monella turnauksessa mukana olevalla on Jenkkiversio??

Laittakaa nimimerkkiä tähän ketjuun.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

KFIN: mikek
PSN: mikekFIN

Jenkkiversio.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Jatketaan copy pastella, niin näkee että onko kaikki vastannut ja kuinka monta on minkäkin version omistajia. Eli tästä edespäin copypastea omaan viestiin ja erottelu kumman version omistaa. Aloitus:

USA
KFIN: Timppa78
PSN:Timppa1978

KFIN: mikek
PSN: mikekFIN

KFIN: miesylilaidan
PSN: MYLLI

EU
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

USA
KFIN: Timppa78
PSN:Timppa1978

KFIN: mikek
PSN: mikekFIN

KFIN: miesylilaidan
PSN: MYLLI

KFIN: doppelpop
PSN: doppelpop

EU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

USA
KFIN: Timppa78
PSN:Timppa1978

KFIN: mikek
PSN: mikekFIN

KFIN: miesylilaidan
PSN: MYLLI

KFIN: doppelpop
PSN: doppelpop

EU
KFIN: Yonzza
PSN: Yonzza


Mutta ei pystynyt silti pelaamaan vaikka toisella oli myös eu versio + päivitys
 
Ylös Bottom