Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Itelle pystyn valitsemaan jos olen hostina mutta, vieras pelinä ei pysty kumpikaan ilmeisesti valitsemaan./QUOTE]

Miten niin ei "ilmeisesti" pysty? Siis mitä siihen ruutuun tulee kun acceptaat kaverin priva-inviten? Tarkempi kuvaus ja laita privaa Airutille.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Siis hyväksyy kutsun,mutta jumittuu siihen kun valitaan joukkueita.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Mitä tehdään ,kun ei pysty pelaamaan pelejä oman vastustajan kanssa? Eli tulee se bugi tai joku mikä sit lie, ettei pääse valitsemaan joukkuetta. Itelle pystyn valitsemaan jos olen hostina mutta, vieras pelinä ei pysty kumpikaan ilmeisesti valitsemaan. Yleensä ei tätä ongelmaa ole ollu suomalaisten kanssa.

Tämä on 99% varmuudella NAT ongelma. Käykää tarkastamassa modeeminne NAT tila vaikka boksin omalla yhteys diagnoosilla. Jos testi antaa tulokseksi mitä tahansa muuta kuin OPEN tilan on jomman kumman konffattava asetukset auki modeemista.

Jos ette osaa/tiedä miten modeemistanne saa avattua NAT asetukset ottakaa pikaviestillä yhteyttä minuun niin yritetään aukaista ne.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Jericola. Pelaatko vai et???? Et vastaa viesteihin. :confused::confused::confused:
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Pelattaisko Kloever pelit tän illan aikana pois kun tää taitaa olla viimeinen päivä aikaa ennen seuraavaa kierrosta ? sano vaan aika milloin kerkeät!
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Hei Äijä pitäiskö pelata pelit pois?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Speed antoi luovutusvoiton,tarkistakaa asia häneltä vielä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

2. Kierroksella on jäänyt pelaamatta/selvittämättä 2 otteluparia:

waldospeople
moikka-

neuvonantaja
KiRWA

Ylläolevat henkilöt laittavat minulle iltaan mennessä selvitykset miksi pelit ovat jääneet pelaamatta, jonka jälkeen ylläpito ratkaisee jatkoon menijät.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

heh ihmettelen kyllä vähän et mitä tälläiset kaverit (gt.makuninja) edes osallistuvat tälläisiin turnauksiin.... inviteä saa kaverille laittaa vaikka millä mitalla, mutta ei mitään reaktiota, vaikka olis päävalikossa. alottaa vaan uusia dynasty pelejä. harmi.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Speed antoi luovutusvoiton,tarkistakaa asia häneltä vielä.

Kyllä. Matsia ei saatu pelattua monen yrityksenkään jälkeen, joka alkoi turhauttamaan allekirjoittanutta.

Onnea jatkoon! :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

KiRWA ei vastaa viesteihin eikä ole ollu viikkoon livessä.. en ole voinu pelata peliä
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Joo eipä näy larggistakaan livessä eikä täällä. Ja paha laittaa viestii kun ei edes tiedä GT.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

jukka88 käys livessä, pistin friend requestin.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Itse asiassa. Kuten tarkkanäköisimmät ovatkin huomanneet, niin tulosketjun aloitusviestissä näkyy turnauspuun lisäksi myös osallistujalista. Tästä listasta on helppo katsoa vastustajan GT ja lista on aakkostettu selvästi KFIN käyttäjänimien mukaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Nibbl3r89

Koska pelataan ottelut pois?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Kerkeiskö Shooter pelaamaan?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Yksi ottelupari on pelaamatta kolmannelta kierrokselta. Tämän illan aika joko matsi pelattuna tai selvitykset minulle miksei ole pelattu.




ljukkap
larggis
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Yksi ottelupari on pelaamatta kolmannelta kierrokselta. Tämän illan aika joko matsi pelattuna tai selvitykset minulle miksei ole pelattu.

Joo eli perjantai ei sopinut mulle, lauantai ei taas larggikselle, ja lähetin viestiä jos eilen olisi saatu pelattua mutta ei saatu.
 
Ylös Bottom