Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Noniin, huomenta vaan.
Heitan tassa nopeet kommentit e-mailin lukiessani. Pahoittelen edelleen skandien puuttumista.
Pitikin tama siskon lappari olla jenkeista...



1. Ei pysty lupaamaan mitaan kahdeksaa ennen. En tieda mika on ratkaisu sitten jos deadline peleille on tanaan. Zippipuuma paattakoon sen.

2. Se live juttu bugaa mulla jostain syysta. Mulla on 3kk live kortti ladattu sinne mut se ei vaan nayta muuta ku silver-tasoa. Koitin poistaa tagia ja sitten recoveraa uudelleen, muttei auta. En tieda miten sen koodaisi kuntoon mutta se ei oo ongelma.
Saatte vielä maanantain aikaa,mutta se pitää tietää tänään löytyykö kummallekkin sopiva aika,muussa tapauksessa pelaatte 1 ottelun tänään klo.20.00,joka ratkaisee jatkoon pääsijän.A:pentti hoastaa kyseisen matsin,koska hänen kanssaan FIFAa pelanneena tiedän että yhteydet on ainakin kunnossa ja tasapuoliset.
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Saatte vielä maanantain aikaa,mutta se pitää tietää tänään löytyykö kummallekkin sopiva aika,muussa tapauksessa pelaatte 1 ottelun tänään klo.20.00,joka ratkaisee jatkoon pääsijän.A:pentti hoastaa kyseisen matsin,koska hänen kanssaan FIFAa pelanneena tiedän että yhteydet on ainakin kunnossa ja tasapuoliset.


Mulle sopii maanantainakin taas iltapäivästä n.15.30 eteenpäin, aina iltakymmeneen asti... Mutta pelataan tänään se yks matsi ainakin.
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Mulle sopii maanantainakin taas iltapäivästä n.15.30 eteenpäin, aina iltakymmeneen asti... Mutta pelataan tänään se yks matsi ainakin.

Ei kuulunut kaveria 20.20 mennessä, eli eipä pelattu sitä yhtäkään peliä tänään... Eikä ole kuulunut huomisenkaan aikatauluja healtilta... :(
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Myös opagol jatkaa 2.kierrokselle luovutuksella,eli 3-0 kummatkin pelaamatta jäänneet matsit.
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Nolo juttu, mutta en päässyt lukemaan tuota "tuomiota", että pelataan klo 20.00. Ja ei sen väliä, en olisi siihen kerinnyt muutenkaan.
En ymmärrä miksi mun aikataulu piti jyrätä (en ole kotona ennen 2030-> fyysinen mahdottomuus)??

Jos tämä oli jossain säännöissä että pelataan pakkomatsit 20.00 niin okei, mutta kun annettiin maanantai aikaa niin WTF?
Eikö me voitas pelata tänään, kun mäkin oon kotona? Vähän hankala pelata jotain jalkista kun oon juhlissa & juhlimassa vkl.

Vastatkaa nyt joku nopeesti niin ei tarvii taas illalla lukea, että "joo, pelataan vaan tossa puoleltapäivin" ja sitten hirveetä rant:ia perään että miksei näkynyt.
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Noniin huomenta taas. Nyt oon kämpillä ja toimii ääkkösetkin.

1. Miksi mun oisi pitänyt olla koneella 2020 koska sanoit ettei passaa kun meet lätkänpeluuseen.
2. Millä perusteella mukamas määrättiin jatkoonmenijät vaikka meille annettiin tämä päivä aikaa?? Sain selvän viestin puumalta, että maanantai aikaa joten WTF?

Mä en asu koneella ja se on hyväksyttävä, mutta nyt kun on aikaa niin ilmeisesti ei pelata vai? Todella epäreilua.
EI PELATA,jos viikossa ei saatu pelattua etkä myöskään lähettänyt minulle vastausta maanantain aikataulusta,etkä ilmestynyt pelaamaan 20.00 eilen,etkä myöskään ilmoittanut mitään tänne threadilla vasta kun nyt aamulla,joten kannattaa mielummin kattella ensin peiliin ja sitten miettiä uudelleen,mitä älyttömyyksiä tänne postailee:mad:
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Noniin, kirjoittelen lapparin varassa niin puuttuu skandit. Toivottavasti ei haittaa.

Elikka tuun sunnuntaina kotiin iltasella, sillon voidaan pelaskella varmaan. Pitaa kuiteskin smokki palauttaa, kun on sovittu juttu liikkeen omistajan kanssa.

Arviolta kasilta passaa, aikasemmin tuskin kerkeen.
Jos ei sovi niin pelataan sit latkavuoros jalkeen.

EDIT: Katoinki että "et jaksa pelata" sit kymmenelta. Harmi juttu kylla. Ma tosiaan tuun vast kotiin joskus seittemalt ja se puku on pakko palauttaa kun on sovittu...

Mistähän tämä 20.30 yhtäkkiä ilmesty,olet itse postaillut tänne pariin otteeseen että 20.00 sopii.Ihme venkoilua ja mitä ihmeellisimpiä syitä miksi ei sovi pelata "normaaliin aikaan".Vastustaja ilmoitti sinulle,että sopii MA-TO 16.00-22.00,joka päivä ja viikonloppuna olisi päiväsaikaankin sopinut,mutta ei löytynyt niistä sopivaa ajankohtaa?EPÄREILUA??
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Juu, en mä näitä päätöksiä jatkoonmenijöistä tee, mutta kannattaako ottaa osaa turnauksiin, jos ei voi pelata ihmisten aikoihin lainkaan? Suurin osa kuitenkin:

1. nukkuu öisin
2. käy päivisin töissä/koulussa (itse teen molempia)

Ja jos et itse koko viikolla pystynyt pelaamaan iltapäivisin, koska luet kirjotuksiin, mutta kuitenkin illalla kun olet lukenut niin olisi ollut aikaa pelata vaikka öisin... Olisit ottanut iltapäivällä tauon lukemisesta ja pelannut, ja sitten lukenut illalla vähän myöhempään.

Mä ilmotin aika vapaat ajat, että koska mulle sopii, ainoat ajat kun ei sopinut oli öisin ja aamusin/päivisin kun olin töissä... Ja sitten kun mulla kerran koko viime viikon aikana oli muuta menoa (eli se lätkävuoro) niin sillon on sitten ainoa aika kun millään olisit mahdollisesti päässyt.

Ja itsehän vielä sanoit että pelataan sunnuntaina 20.00, ja siihen mä vielä yritin ehdottaa 19.30, mikä ei sulle käynyt. Niin kirjotin sitten että pelataan edes se yks matsi sillon 20.00, mutta sua ei kuulunut 20.20 mennessä, joten lähdin sitten sinne kiekkoilemaan...

Ikävä että tää nyt näin meni, mä olisin kyllä halunnut ratkasta jatkoonmenijän ihan pelaamalla, mutta kyllä mun mielestä vähän ite aiheutit koko jutun itelles, kun annoit ihan naurettavia aikoja pelaamiselle, ja vielä lipsuit niistäkin pienistä hetkistä milloin olis ollut mahkut pelata...

edit: ja se maanantain peli olis pitänyt sopia jo eilen, niinkuin puma kirjotti tänne threadiinkin
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Noniin zippingpuma, milloin sulle sopii että pelataan meidän fifa ottelu? ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Noniin zippingpuma, milloin sulle sopii että pelataan meidän fifa ottelu? ;)
Taitaa olla matosella kiire päästä nuijimaan seuraavaa uhria,no mulle sopii melkein milloin tahansa eli ilmoittele aika ja joukkue jolla pelaat,niin katellaan.:D
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Taitaa olla matosella kiire päästä nuijimaan seuraavaa uhria,no mulle sopii melkein milloin tahansa eli ilmoittele aika ja joukkue jolla pelaat,niin katellaan.:D

Mulla töitä joka päivä 12-17(viikonloppuisin vapaata), mutta muuten on ihan sama oikeastaan mihin aikaan pelataan. Huomenna kello 21.00 vaikka, tai jos sulle ei sovi niin sä voit ilmoittaa ajan.

Niin, ja joukkue Manchester United tai Liverpool, riippuu ihan minkä joukkueen sä valitset. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Kep4, millos ehdit pelailemaan? Mulle sopis jo tässä kuluvana viikonloppunakin, tänään 19-> ja huomenna ihan miten vaan sovitaan.

Kirjotinki sulle jo livessä, mut mulla on iltavuoro tällä viikolla ni pystyn pelailee iltasilla sinnä 21:30 eteenpäin.. Mites sulle käy tommonen? tai sitte sunnuntaina käy ihan monelta vaan...
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Keskiviikkona voin pelata. Sano vaan aika kun mulle käy oikeestaan millon vaan. Ja pelaan sit ManUlla
 
Vastaus: KonsoliFIN Fifa 08 turnaus [Xbox360]

Opagol(ManU)-Arvo Pentti(AC Milan) päättyi yhteistulokseen 13-0 (5-0 ja 8-0)
 
Ylös Bottom