Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN @ Last.fm (ex-Audioscrobbler.com)

Jarmo Hänninen

New Member
Kaikillahan mp3-levyjä on (sitä on turha kieltää) olivat ne sitten omista originaaleista tehtyjä kokoelmia tai sitten härskisti kaverilta kopioituja ja/tai netistä imuutettuja... no, mutta sinne vaan.

Tämä palvelu eliminoi hyvin tuon "Mikä soi juuri nyt" -ketjun :)

Eli nakutelkaa itsenne osoitteeseen www.audioscrobbler.com. Rekisteröitykää ja ladatkaa plugin käyttämäänne mp3-ohjelmaan. Sitten liitytte sivujen kautta grouppiin nimeltään KonsoliFIN.

Eli ohjelma näyttää omalla user sivuilla mitä mp3-biisejä olette kuunnelleet tosin sillä ehdolla, että biisien ID-Tagit ovat kunnossa.

EDIT: Eli websites kohdasta löytyy KonsoliFIN -grouppi, johon liittykäätten jos teitillä jo profiili on valmiina
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Audioscrobbler.com

Alla sovellukset joihin löytyy plug-in:

Winamp
Windows Media Player 9/10
iTunes (Windows)
iTunes (Mac)
foobar2000
XMMS/Beep Media Player
AmaroK
QCD
Rhythmbox
J. River Media Center
SlimScrobbler
Noatun
AmiScrobbler (MorphOS)
Xbox Media Center
 
Vastaus: Audioscrobbler.com

Jarmo Hänninen sanoi:
Kaikillahan mp3-levyjä on (sitä on turha kieltää) olivat ne sitten omista originaaleista tehtyjä kokoelmia tai sitten härskisti kaverilta kopioituja ja/tai netistä imuutettuja...

Ei muuten ole ainuttakaan MP3 tiedostoa tietokoneella tai muuallakaan :p Tosin en musiikkia kuuntelekkaan, kuin satunnaisesti radiosta kun autossa olen.
 
Vastaus: Audioscrobbler.com

Itse tänään tuonne rekkasin, sainpa taas yhden ikkunaan selaimeen lisää, jota refreshata, upeaa! Or1n-nimellä tuolla olen, jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Audioscrobbler.com

XShava sanoi:
Ei muuten ole ainuttakaan MP3 tiedostoa tietokoneella tai muuallakaan :p

Samat sanat. Tosin autoon olen harkinnut mp3-taitoisen cd-soittimen hankkimista, mutta toistaiseksi olen sielläkin pärjännyt cd-levyjen ja radion varassa.

Tosin en musiikkia kuuntelekkaan, kuin satunnaisesti radiosta kun autossa olen.

Minä kuuntelen, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Yleensä cd:ltä tai vinyyliltä, joskus myös radiosta (Radio City rulez :cool: ).
 
Vastaus: Audioscrobbler.com

Tänne on pitänyt rekisteröityä jo jonkin aikaa mutta on unohtunu, ja nyt ei pääse liittymään, mutta kokeillaan myöhemmin uudestaan.

edit: ei pääse vieläkään..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Audioscrobbler.com

Latasin tuon ohjelman koneelleni ja yritin rekisteröityä, mutta ilmeisesti audioscrobblerilla on jonkinlainen huoltokatkos parhaillaan menossa ja rekata ei voi. Tuntuu olevan aika pitkä huoltokatkos kun viimeisin uutinen kirjoitettu kuukausi sitten ja siinä sanotaan suunnilleen, että "asiat ovat menossa hyvään suuntaan". Mitä lienee tapahtunut :rolleyes:
 
Vastaus: Audioscrobbler.com

Puolisen vuotta on tullut tuota käytettyä, tosin yli puolet kuuntelustani on mp3-soittimen kuuntelua aina kun olen liikenteessä ja niitä ei ikävä kyllä saa tuonne tallennettua. Täältä löytyy minun jäsensivuni.
 
Ylös Bottom