Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN MAG-klaanit

Vastaus: KonsoliFIN MAG-klaanit

Minkälaista aktiivisuutta löytyy Ravenin puolelta? Hieman on tylsyys iskenyt sverin puolella ja trophykin tuolta olisi saamatta. Maksullisetkaan slotit eivät toimi niin veteroituminen taitaa olla ainoa mahdollisuus. Tosin Ravenin onnettomat blue dotit voivat kyllä jopa katkaista kamelin selän ja viedä mieleenkiinnon koko pelistä. :mad:

Hiljaista tuntuu olevan, jonain iltoina ollaan saatu lähes ryhmällinen kasaan, mutta se on jo harvinaista herkkua. Valorilla kenties hieman enemmän, joskaan sielläkään ei KFS-lukuja ole, eikä tule.

Veteroimisen välttämiseksi ovat jotkut (?) isot pojat tehneet hemmon ravenille/valorille toisella psn-tunnuksella. Ainakaan ei niin paljoa sitten vituta, jos hermot palaa jo ensimmäisenä iltana.
 
Vastaus: KonsoliFIN MAG-klaanit

Hiljaista tuntuu olevan, jonain iltoina ollaan saatu lähes ryhmällinen kasaan, mutta se on jo harvinaista herkkua. Valorilla kenties hieman enemmän, joskaan sielläkään ei KFS-lukuja ole, eikä tule.

Veteroimisen välttämiseksi ovat jotkut (?) isot pojat tehneet hemmon ravenille/valorille toisella psn-tunnuksella. Ainakaan ei niin paljoa sitten vituta, jos hermot palaa jo ensimmäisenä iltana.

Taka-ajatuksena tuossa olisi kuitenkin saada platinatrophy, joten toisen hahmon tekeminen ei ole vaihtoehto. Pitkään oon jo odottanut että saisivat korjattua nuo b- ja c-slottien ongelmat, mulla kun ei toimi levy- eikä dl-version kanssa, enkä toista levyversiota suostu ostamaan.

Pitänee tässä harkita asiaa, mutta voisitte sielä kfr:n varusvarastolla jo katsella että löytyykö sopivaa xxxxl-koon kumipukua nurkista ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN MAG-klaanit

Taka-ajatuksena tuossa olisi kuitenkin saada platinatrophy, joten toisen hahmon tekeminen ei ole vaihtoehto. Pitkään oon jo odottanut että saisivat korjattua nuo b- ja c-slottien ongelmat, mulla kun ei toimi levy- eikä dl-version kanssa, enkä toista levyversiota suostu ostamaan.

Muuten sama tilanne on mullakin, mutta trofee puuttuu Valorilta.
Peli ostettu briteistä -> ei toimi slotit
PSN-latausversiossa ei myöskään toimi, muuten voisin sen jopa ostaakin.
Toiselle PSN-tunnukselle tein Valor-hahmon, mutta enpä sillä ole montaa tuntia jaksanut pelata. Toivottavasti tuleva (vielä tänä vuonna? :D) päivitys korjaisi tuon latausversion ongelmat, sillä Sveriltä en raaski lähteä.


Nykyään toimii jo. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN MAG-klaanit

Sitten kun pääsen levelille 70 niin eikös silloin voi vaihtaa esim. Raveniin? Nollaantuuko pisteet silloin?
Sitten vielä sellainen että miten ahkerasti konsolifin porukkaa on pelaamassa arkisin Ravenissa ja Valorissa?
 
Vastaus: KonsoliFIN MAG-klaanit

Sitten kun pääsen levelille 70 niin eikös silloin voi vaihtaa esim. Raveniin? Nollaantuuko pisteet silloin?

Veteroimisen jälkeen nollaantuu kaikki kamat sun muut, mitallien saavutukset ja sen sellaiset taas jäävät.

Level 70 on tämän hetkinen max rankki, jonka jälkeen voit vaihtaa Ravenille tai Valorille.
 
Vastaus: KonsoliFIN MAG-klaanit

Kummassa konsolifin klaanissa on aktiivisemmin pelaajia Valorissa vai Ravenissa?
 
Ylös Bottom