Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN NHL 2K8 liiga [KFL]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darth Kunu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN NHL 2K8 liiga [KFL]

Minnesotakin yrittää pikkuhiljaa päättää kauden loppurutistuksen, teoreettiset mahdollisuudet neljänteen sijaan ja suoraan pudotuspelipaikkaan on vielä olemassa, mutta pääasiallinen tavoite on päästä mahdollisimman hyvälle sijalle säälipleijareita ajatellen. Heikosti menneen kauden keskiosan jälkeen on tapahtunut hyvää nousua, josta viimeisen 10 pelin saldo 8 voittoa ja 2 tappiota kertoo.

Tänään olen 8 jälkeen linjoilla jos Kentsu, G Chef Dog, Hysky tai Spiderroyal haluaa ottaa mittaa kaukalossa.

Pääsiskö joku seuraavista pelaileen tänään ysin jälkeen? Joudun lopettelemaan about 22:30. Elikkäs: Dasb00t x 2, Hysky x 2, Lapardus x 2, Peksa, Ani, Buumipeikko

Vielä olisi neljä ottelua jäljellä. Löytyiskö jollain seuraavista aikaa pelata ottelu viikonlopun aikana? SpiderRoyal, TMD, Hysky tai Rummukainen?

Vielä olisi neljä ottelua jäljellä. Löytyiskö jollain seuraavista aikaa pelata ottelu viikonlopun aikana? SpiderRoyal, TMD, Hysky tai Rummukainen?

Mulle kävis tänään illalla ysin jälkeen pelit. Viikonloppuna olen reissussa, joten muussa tapauksessa maanantaista lähtien.

Liigan ylläpito tiedottaa

Viides liigaviikko on takana ja kaikilla olisi pitänyt olla vähintään 30 ottelua pelattuna. Kolmella pelaajalla oli tätä vähemmän otteluita ja sen takia olen joutunut simuloimaan pelejä. Kentsun pelejä piti simuloida 4. SpiderRoyalin pelejä jouduin simuloimaan yhden ja ilmeisesti joudun kohta simuloimaan loputkin sillä toimivaa NHL 2K8:a SpiderRoyalilta ei enää löydy toisenkin pelilevyn rikkouduttua. Myös Hyskyltä puuttui yksi peli 30 mutta sitä en tällä erää simuloinut, koska Hysky ei ole päässyt pelissä online-puolelle vähän aikaan ja ei ole siten voinut pelata.

Tämän viikon sunnuntaina (13.4.) kaikilla pitää olla vähintään 36 ottelua pelattuna. Kaikilla muilla paitsi edellä mainitulla kolmikolla tuo raja onkin jo saavutettuna. Ketään ei varmasti haittaisi vaikka runkosarjan pelit saataisiin jo tällä viikolla pelatuksi eli nyt aktiivisuutta viimeisten matsien sopimiseen.

Jep!
Pelailisin mielelläni noi runkosarjan ottelut pois joten laittakaahan viestiä Hysky, Spider ja G Chef.

Kiitos!

Jep!
Pelailisin mielelläni noi runkosarjan ottelut pois joten laittakaahan viestiä Hysky, Spider ja G Chef.

Kiitos!

Sama homma, paitsi että Hysky ja Spider ei taida pystyä pelaamaan. Cheffiä vastaan ois vielä yksi matsi kuitenkin.

Ja vielä...

eli laittelin eilen mm. Hyskylle viestiä, kun oli linjoilla eli jos ei pysty pelaan niin vois laittaa viestiä takaisin tai sitten tänne et ei turhaan yritä sovitella pelejä.

Minulle sopii et runjosarja päättyy tähän viikkoon.

Kiitos

Bostonin kausi on purkissa, olettaen että Hysky ei saa peliä toimimaan, joten runkosarjan päätös tähän viikkoon sopii myös minulle, ellei siitä koidu joillekin selkeästi haittaa.

jeps. ja lapartus ei myöskään ole ilmeisesti päässyt omalla nhl:llään liven puolelle toviin. hra voisi itse kertoa tänne palstalle missä mennään. itsellä se kiinnostaa ensi sijaisesti sillä kisaamme viimeisestä poff paikasta, enkä haluaisi sitä hävitä simuloinneilla semmoiselle tiimille joka ei pysty pelaamaan...

minulle passaa myös runkosarjan stoppi tälle viikolle. kuitenkin pääpaino pitäisi minusta olla vähemmän pelanneiden mielipiteillä, koska voi olla mahdollista että he ovat pitäneet pienempää pelitahtia ja aikatauluttaneet liigan alkuperäisen aikataulun mukaan. =)

Kentsun kanssa olisi vielä pelit pelaamatta, mutta ei ole herraa näkynyt. Ei sen puoleen, jos jäävät roikkumaan, niin simuloikaa rauhassa. Ei ole juurikaan enää merkitystä niillä peleillä.

Ovatko seuraavat jutut saaneet jo päätöstä:

1. Voiko Hysky/SpiderRoyal pelata pelejään ja jos voivat, milloin?
  2. Lapartuksella on näköjään uusi gamertagi. Eli ilmeisesti hänen kanssaan voi pelata?
  3. Milloin runkosarja päättyy?
  4. Mikä on niiden pelien kohtalo, jotka mahdollisesti jäävät pelaamatta (esim. pelit SpiderRoyalia vastaan)?

Kiitokset vastauksista jo etukäteen ;)

Ja Jaguza - ei näitä pelejä pelata runkosarjasijoitusten vuoksi vaan siksi, että on kiva pelata :p

Ei hitto, mulla on liian nopeet sormet. Sori spämmistä.

Muakin kiinnostaisi TMD:n esittämät kysymykset, että voi varautua siihen pelataanko noita pelejä vai ei. Mielelläni ottaisin viimeiset pari matsia vielä(varsinkin kun Gaborik hätyyttelee pistepörssin kärkisijoja ;)), mutta suotta kai tähän tekee viikkotolkulla odottelua muulle porukalle. Muuten kiitokset kaikille asiallisesti sujuneesta runkosarjasta.

Ovatko seuraavat jutut saaneet jo päätöstä:

[*]Voiko Hysky/SpiderRoyal pelata pelejään ja jos voivat, milloin?

SpiderRoyal ei pelaa loppuja runkosarjan otteluita mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Hyskyn tilanteesta ei ole selvyyttä, joka tapauksessa aikaa uuden tagin tekemiseen ja pelien jatkamiseen on annettu riittävästi ja tämän vuoksi myös Hyskyn pelejä on simuloitu yksi eli nyt kaikilla on 30 matsia pelattuna.

[*]Lapartuksella on näköjään uusi gamertagi. Eli ilmeisesti hänen kanssaan voi pelata?

Voi pelata.

[*]Milloin runkosarja päättyy?

Alkuperäisen aikataulun mukaisesti sunnuntaina 20.4. Tällä viikolla tuskin kaikkia pelattavissa olevia otteluita saadaan pelattua.

[*]Mikä on niiden pelien kohtalo, jotka mahdollisesti jäävät pelaamatta (esim. pelit SpiderRoyalia vastaan)?

Kuten sääntöihin on kirjoitettu. Tämän viikon jälkeen kaikilla pitää olla 36 matsia pelattuna jos ei ole simuloidaan pelaajalle tappioita. Viimeisen runkosarjaviikon jälkeen pelaamatta olevat ottelut pyritään simuloimaan siten, että sijoitukset eivät muutu pudotuspeleihin pääsevien joukkueiden osalta.

Kiitokset vastauksista jo etukäteen ;)

Ja Jaguza - ei näitä pelejä pelata runkosarjasijoitusten vuoksi vaan siksi, että on kiva pelata :p

Mitenkäs playoffsien aikataulu tulee menemään? Pelataanko pelisarja per vko/tahtia? Olen mahdollisesti poissa toukokuun alkupuolella jonkin aikaa, mutta(jos satun niin pitkälle pääsemään) varmaan noista on mahdollista hieman joustaa tarvittaessa?

Mitenkäs playoffsien aikataulu tulee menemään? Pelataanko pelisarja per vko/tahtia? Olen mahdollisesti poissa toukokuun alkupuolella jonkin aikaa, mutta(jos satun niin pitkälle pääsemään) varmaan noista on mahdollista hieman joustaa tarvittaessa?

Kyllä, ottelusarjasarja ja viikko tahtia edetään pudotuspeleissä.

No ei tietty, mut jos toista osapuolta ei nappaile pelejä pelailla, eikä vastaile ehdotuksiin, niin ei siinä kivoja pelejä tuliskaan väkisin vääntäen :) Ja kivoja pelejähän tässä odotellaan ;)

Liiga tiedottaa

Jälleen jouduin otteluita simuloimaan, koska kaikilla ei ollut vaadittua 36 ottelua pelattuna viime liigaviikon jälkeen. SpiderRoyalin sekä Hyskyn pelejä jouduin simuloimaan 6. Kentsun pelejä jouduin simuloimaan 2.

Runkosarja päättyy viimeistään tämän viikon sunnuntaina 20.4. Aikaisemminkin pudotuspelit voidaan käynnistää jos kaikki pelit (pois lukien SpiderRoyalin ja Hyskyn matsit, koska kumpikaan niitä ei todennäköisesti pelaa) saadaan pelattua. Pudotuspeleihin selviävät joukkueet ovat jo selvillä, mutta viimeissä matseissa on vielä mahdollista vaikuttaa sijoituksiin. Viimeiset simuloinnit pyritään tekemään siten, että sijoitukset eivät enää niissä muuttuisi pudotuspeleihin menevien joukkueiden osalta.

Säälipleijarit alkavat heti runkosarjan päätyttyä ja niissä kohtaavat runkosarjassa sijoilla 5-12 olevat joukkueet. Runkosarjan 4 parasta etenee suoraan puolivälieriin, joissa he saavat vastaansa 4 säälipleijareissa otteluparinsa voittanutta pelaajaa. Otteluparit menevät kaikissa vaiheissa siten, että runkosarjassa parhaiten sijoittunut kohtaa huonoiten sijoittuneen mukana olevan pelaajan ja niin edespäin.

Sarjataulukko

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom