Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt olisi Alatreon-urgent tyrkyllä. Onko mitään armor-suosituksia, koska tähän asti on menty Peco-setillä, ja oletan että se ei riitä mihinkään?
Joo, oli heikot ja kun hölmöilin ekan kuoleman, ei ollut energiapalkkikaan täysmittainen...Varsinkin Kojo, kun eilen pelailtiin niin kuolit siihen Deviljho:n dragon elementti iskuun ekasta. (En nyt muista oliko healtit sinulla valmiiksi jo heikot vai?)
Joo, oli heikot ja kun hölmöilin ekan kuoleman, ei ollut energiapalkkikaan täysmittainen...
Eipä ole ice eikä dragon-asettakaan vielä, joten saatanpa näköjään hetkenaikaa hengailla HR50:ssä.
Joo, vois kattoo illalla. Mulla on Morfeus-veitsi muutamaa Baggi hideä ja bird wywern gemiä vailla. SItten olisi ainakin nukkumattiveitsi.Ei sillä aseella sinänsä merkitystä muun kuin ajan kanssa. Jos ei Ice/Dragon asetta ole niin voi hyvinkin kestää se +30 min.
Varsinkin jos porukassa ei ole yhtään gunneria joka nukuttais ja pommit asetettais. .
Joo, vois kattoo illalla. Mulla on Morfeus-veitsi muutamaa Baggi hideä ja bird wywern gemiä vailla. SItten olisi ainakin nukkumattiveitsi.
Perhana. Ihan mahdoton löytää sellaista porukkaa joka haluaisi auttaa Alatreon urgentissa. Muutaman kerran ollaan päästy jopa taistelemaan, mutta jos joku kuolee, häivytään huoneesta. (ja ei, aina se kuollut en ole minä)
Oisko tänään jossain 19-21 peliä, aika vähän aikaa kun nyt mennään rannalle ja 21 on saunavuoro.
Edit: no ilmeisesti ei mutta katsotaan jokin toinen päivä tämän foorumipäivityshässäkän jälkeen kun ei toiminut tuossa aiemmin ollenkaan.