Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Kuuntelin ehkä n. 30min ja oikein mainio! Omaan makuun ehkä hieman liian pitkä. En tosin tiedä kuinka pitkä "tyypillinen" podcast on kun en niitä harrasta mutta tiivistämällä vois tulla parempi.
Ne castit joita itse olen kuunnellut ovat sellaisia 1-1,5h mittaisia. Pakko ei tietenkään ole putkeen kuunnella, jos ei mielenkiinto tai aika riitä, vaan pätkiäkin voi.

Bombcastin 2h30min pläjäykset ovat omia suosikkejani. Parhaimmillaan riittää podcast-herkkua useammaksi päiväksi siitä läjästä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Mun suosikkini on Weekend Confirmed, jonka jakson keskimitta on myös reilut kaksi tuntia, mutta kyllä tän KonsoliFIN-podcastin mittana olisi tarkoitus pitää maksimissaan tunti.

Eilisen jakson tekemiseen valmistautumisineen, äänityksineen ja editointeineen meni noin viisi-kuusi tuntia. En sano, etteikö olisi ollut ihan kivaa, mutta jos tästä tulee viikottainen tapa, niin paljon tuota enempää ei pysty aikaa uhraamaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Hei tää oli loisto juttu! Kiva kuunnella tällaista lätinää. Lisää tuuttiin vaan. Ja mielellään ennen vuotta 2014....
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Kyllä oli ihan mukava yllätys tämä.
Sääli tosiaan että Paavia ei voitu päästää pois kellarista, no ehkäpä ensi kerralla.

Poijaat ei nyt sitten haali paineita itselleen, vaan tekee rennolla otteella ja omalla aikataulullaan.
Alkaa kuulostamaan takakireältä jos puristamalla puristatte.
Kevyt kässäri alle ja huuli lentämään kuin spitaalisten pikkujoulussa niin hyvä tulee.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Todella hyvä lisäys sivustolle, mutta pitää kuunnella pätkissä, kun en jaksa istua tuntia koneella kuuntelemassa yhtä podcastia.
Paavin ääni vielä kulumaan, niin kyllä kelpaa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Puolet tässä kuunnellut ja juuri loistavaa settiä. Tällä hetkellä pelattavia ja viimeksi pelattuja pelejä, niistä vaan keskustelua joka podcastissa reilusti. ITunesiin vaan sitten. Ja hyvän podcastin mittahan on vähintään 1,5 tuntia. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Podcasteja en muuten kuuntele, mutta tätä kyllä. Perkeleen toimiva idea, kommentoidaan foorumin häppeninkejä ja draamaa ja yleisiä keissejä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Tämä oli kyllä mukava yllätys ja mielelläni kuuntelisin enemmänkin jaksoja. Niin kuin moni on jo sanonut: Paavin ääni kuului aika heikosti, mutta muuten oli teknisesti ja sisällöllisesti ihan hyvä. Eihän tämä ainakaan vielä voita Pelaajacastia, mutta tämä ei ole suoranaisesti huono asia. Toivon että näitä tulisi lisääkin, mutta ehkä isommalla(4-5henk?) ja paremalla äänenlaadulla.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Hei jee, lisää podcasteja kuunneltavaksi!

Pilottijakso jo vaikutti vähän paremmalta kuin joidenkin toisten suomalaisten, kohtalaisen läpän omaavien, podcastien rautakangen rennot lähetykset.

Yksi idea olisi koittaa tehdä joitain kasuaalimpia, alkoholilla oli osuutta asiaan -jaksoja. Itse kun olen nauttinut tuollaisista hieman enemmän järjettömimmistä 'casteista, kuten Gamespy Debriefings ja Bombcast, ja miksei myös se Rebel FM.

Mulle kelpais myös ehkä vähän pidemmätkin jaksot. Soittimeen kun laittaa niin kummasti kaikki tylsätkin puhteet valmistuu kuunnellessa.

Hyvä idea, toivottavasti jatkatte!
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Oli kyllä kiva kuunnella tätä eilen!
Vieläkun Paavi saa mikrofoninsa kuntoon niin hyvä tulee. On kyllä hienoa jos jaksatte joka viikko vääntää uuden. Pelaajalehden podcasteja oon kuunnellu ja ne on ihan hyviä.
Pidän tästä että puhutaan peliuutisista mitä Pelaajacastissa ei kauheasti tehdä.

Hyvää keskustelua oli, hyviä mielipiteitä ja mietteitä!
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Ennen en ole podcasteihin tutustunut, mutta täytyy sanoa että kyllähän tuo maistuu. Pätkissä jaksoin kuunnella kokonaan.
Miten olisi viikottain-parinviikon välein ilmestyvä podcast, jossa olisi peliuutisten ja foorumi peeloilun kommentoimista ja spekulointia? Minulle passaisi lyhyempikin, esimerkiksi puolen tunnin ohjelma. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Tai sitten niin, että podcastin tekstiselityksessä mainittaisiin aikajanalta kohdat, mistä alkaa minkäkin asian puiminen. Näin kiireinen voisi poimia nopeasti juuri häntä eniten kiinnostavan aiheen kirurgin tarkasti, eikä castin kokonaispituudella olisi enään niin merkitystä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Miten olisi viikottain-parinviikon välein ilmestyvä podcast, jossa olisi peliuutisten ja foorumi peeloilun kommentoimista ja spekulointia?
Ehkä juuri näin tulee käymäänkin.

Minulle passaisi lyhyempikin, esimerkiksi puolen tunnin ohjelma. :)
Tästä pitäisi melkein järjestää äänestys, eli mikä on hyvä pituus nimenomaan KonsoliFINin podcastille. Ekasta jaksosta piti tulla 30-45 minuutin rykäisy, mutta meni yli tuntiin, vaikka jryi vähän saksikin.

Tai sitten niin, että podcastin tekstiselityksessä mainittaisiin aikajanalta kohdat, mistä alkaa minkäkin asian puiminen.
Erittäin toteuttamiskelpoinen idea.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Olikos paperille kirjoitettu mistä meinasitte puhua vai ulkomuistista veditte tai miksei hatustakin sillä esittely oli hiomaton mutta hyväksyttävä.

Jokaisen podcastin postaukseen aika mistä milloinkin puhutaan vaikka esim.
-00:00:00-00:00:50 intro, tervehdykset ja ohjelmanesittely
-00:00:50-00:10:53 (höpinää jostakin aiheesta)
-00:10:53-00:25:42 (-||-)
...
-01:15:34-01:16:58 Loppusanat, ensikerran mahdollinen previkka, outro

?????????
Yllätysvieraat tai yllätysjulkistus tai vastaavaa jota ei esittelyssä mainita mutta kysymysmerkein ohjelmatiedoissa ilmaistaan ohjelman sisältävän jotakin erikoista tietyllä ajanhetkellä, jos joitakin saisitte houkuteltua mukaan aina silloin sun tällöin olisi myös hyvä juttu, voisitte jopa parin viikon varoitusajalla kysellä muita KFinin käyttäjiä
erikoisvieraiksi jakamaan omia ajatuksiaan.

Ei sen kummempaa, mutta yllätyin hieman TT-2k äänestä, luulin sen olevan pehmeämpi :p.

EDIT: Nisu ehtikin heittää tuon aika jutun.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Olikos paperille kirjoitettu mistä meinasitte puhua vai ulkomuistista veditte tai miksei hatustakin sillä esittely oli hiomaton mutta hyväksyttävä.
jryi oli laatinut yleisen "käsikirjoituksen" (eli lähinnä rungon) sekä tehnyt itselleen varsin hyvät "muistiinpanot". Mie vedin kaiken täysin kylmiltäni. Etukäteen mietittynä oli vain se "Lapset, muistakaa käyttää Korsoa!" sekä "Minä menen avantoon!" plus tietysti herra Arvekarille välitetyt terveiset.

Ja ihan rehellisesti voi sanoa, että se kyllä näkyi, että jryi oli pohjatyönsä tehnyt ja kuinka varsinkaan allekirjoittanut ei ole mikään etevin puhemies spontaaneissa tilanteissa.

Yllätysvieraat tai yllätysjulkistus tai vastaavaa jota ei esittelyssä mainita mutta kysymysmerkein ohjelmatiedoissa ilmaistaan ohjelman sisältävän jotakin erikoista tietyllä ajanhetkellä...
Laitetaan idea talteen. Yllätysvieraita varmasti tulee, jos/kun 'castin suosio tästä kasvaa ja leviää. :)

Ei sen kummempaa, mutta yllätyin hieman TT-2k äänestä, luulin sen olevan pehmeämpi :p.
Ööö, okei. Kiitos kauniista ajatuksesta ja anteeksi, että särjin illuusiosi. Olen jotakuinkin aina vihannut omaa ääntäni, ja vaikka pahimmista teiniangsteista on jo yli päästykin, en vieläkään äänestäni pidä. Mutta näillä mennään.

(Siihen kyllä kiinnitin huomiota, että puhetapani oli jotenkin täysin luonnoton verrattuna normaaliin. Ehkä se oli jännitystä tai ehkä vuodet etelässä ovat vaan tuhonneet rovaniemeläiset juureni.)
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Pistetään omaa feedbackia vaikka ei niin usesti pääse foorumeille asti vierailemaan.

Olihan tuo selvästi pilottia jakso. Mutta silti ihan lupaava. Äänenlaatu tietenkin tarvitsee parannusta ja kait nuo kiusalliset hiljaisuus kohat ja päälle puhumiset setviytyy kunhan vähän kokemusta tulee. Kyllä sitä mielellään lisää höpinää kuuntelee ja varsinkin kun ei niin kovasti mainosteta niin kuin siinä eräässä toisessa. .
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

TT-2k:n ääni on muistuttaa mun soperruksia aika lailla, minullakin on aika samalla alalle asettuva ääni, ja kavahdan kauhusta aina sen kuullessani jostain muualta kuin omasta suustani. Itseinho ei kuitenkaan ole tarpeellista, sillä muut eivät juurikaan kiinnitä siihen huomiota (siis siihen ääneen, eikä sen esittäjään :)).
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 11.1.11 - Teh Pilotti

Tämä podcast oli mukava yllätys. Oli todella kiva kuulla KonsoliFin tyyppien aivoituksia. Kyllä tätä jaksaa enemmänkin kuunnella. Tehkää ihmeessä lisää jaksoja.
 
Ylös Bottom