Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin BBS päivitetty 27.07.2004

Slash80 sanoi:
Ei mitään isompia avatareja ja mieluumin ei mitään animaatioita. Koko on just sopiva.

Edit:
Kiitos vielä siitä että nyt pääsee suoraan uusimpien lukemattomien viestien luokse, eikä tarvi selata.

En minä tuota ruudun suurentamista tarkoittanut, vaan uploadattavan tiedoston koon suurentamista, niin että vähän monimutkaisemmatkin animaatiot olisivat mahdollisia. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, minä pidän animaatioista sinä et. :rolleyes:

Mutta nämä ovat niitä toissijaisia asioita vielä, kunhan nyt itse foorumi toimii niin kuin pitääkin.

-Lasse-
 
Jeps nyt oon käyttäny näitä hetken ja ihan hyvältä vaikuttaa (anteeksi modet aukomisesta). Vielä kun konsolisota saataisiin herätettyä henkiin.
 
Nyt ainakin häiritsee se, että käyttäjän nimi ja avaatari sun muut ovat viestin yläpuolella eikä vasemmalla niin kuin ennen. Toivottavasti muutetaan. Ja nämä hymiöt ovat kauheita! Liikaa eri värejä!
 
Kun sivuille tulee ja kirjautuu sisään, on oikealla puolella semmoinen vaihtoehto kuin 'Remember Me?'. Se on jo valmiiksi ruksattu. Voisitteko kenties ottaa sen ruksin pois, jotta ei tarvitse joka kerta sivuille loggautuessa aina paina pois sitä 'Rememeber Me?' vaihtoehtoa. Minä en ainakaan pidä automaattisesta loggautumisesta. Eli oletusarvona olisi off, eikä on. (^__^)/

Toivottavasti ymmärsitte? (o_O)
 
Todella hitaasti aukeaa viestit.
Toivottavasti on tulossa vauhtia lisää.

Ja miten nuo postauksien määrät saa ajantasalle?
Kyllä minullakin tais olla muutama sata postausta tehtynä:).
 
Batou sanoi:
Kun sivuille tulee ja kirjautuu sisään, on oikealla puolella semmoinen vaihtoehto kuin 'Remember Me?'. Se on jo valmiiksi ruksattu. Voisitteko kenties ottaa sen ruksin pois, jotta ei tarvitse joka kerta sivuille loggautuessa aina paina pois sitä 'Rememeber Me?' vaihtoehtoa. Minä en ainakaan pidä automaattisesta loggautumisesta. Eli oletusarvona olisi off, eikä on. (^__^)/

Toivottavasti ymmärsitte? (o_O)

Ja minä kun erehdyin laittamaan tuon päälle, niin mistä sen saa pois?
 
Tänään surffasin paikalle ja hetken oli sellainen elämys että "tultiinkohan sitä nyt oikeeseen paikkaan". Hyvältä näyttää. Tuli tämä päivitys vähän niinkuin synttärilahjanakin :D.
 
Batou sanoi:
Kun sivuille tulee ja kirjautuu sisään, on oikealla puolella semmoinen vaihtoehto kuin 'Remember Me?'. Se on jo valmiiksi ruksattu. Voisitteko kenties ottaa sen ruksin pois, jotta ei tarvitse joka kerta sivuille loggautuessa aina paina pois sitä 'Rememeber Me?' vaihtoehtoa. Minä en ainakaan pidä automaattisesta loggautumisesta. Eli oletusarvona olisi off, eikä on. (^__^)/

Toivottavasti ymmärsitte? (o_O)

Tuo on kyllä vähän kaksippiipuinen juttu,olen meinaan pitänyt juuri tästä sydeemistä,että pääsee suoraan loggautumaan,ilman että tarvitsee jotain hiton salasanaa muistella..(Niitä pitää muutenkin muistella ihan tarpeeksi).
 
Lionman sanoi:
Tuo on kyllä vähän kaksippiipuinen juttu,olen meinaan pitänyt juuri tästä sydeemistä,että pääsee suoraan loggautumaan,ilman että tarvitsee jotain hiton salasanaa muistella..(Niitä pitää muutenkin muistella ihan tarpeeksi).
Doh :D
Jos sulla sattuu olemaan se remember me ruksi päällä, niin eihän se kirjautumissivu näy sulla.
 
Jostain syystä selaimeni ei suostu muistamaan KonsoliFINin salasanakenttiä. Mistä mahtaa johtua? Muualla toimii hyvin.
 
Lionman sanoi:
Tuo on kyllä vähän kaksippiipuinen juttu,olen meinaan pitänyt juuri tästä sydeemistä,että pääsee suoraan loggautumaan,ilman että tarvitsee jotain hiton salasanaa muistella..(Niitä pitää muutenkin muistella ihan tarpeeksi).

Katselin tätä ja en löytänyt adminin työkaluista sellaista, kohtaa että tuon olisi saanyt ei asentoon. Joten nyt tuohon saa tottua ja klikata sen rastin pois siitä jos ei halua että muistaa salasanat.
 
Saako sen verran udella, että minkälaista väriteemaa olette ajatelleet?

Minkälaiset työkalut vBulletin tarjoaa noiden muokkaamiseen? Saako esimerkiksi jokaiselle alueelle erilaiset teemat (ei sillä että pitäisi)? Onko muunlaisia "skinejä" kuin tämä nykyinen?

EDIT: Typot voisi valita hiukan paremmin. Testi.
EDIT2: Täällähän saa laittaa editissä erikseen kaikki syytkin. Fiiniä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo teemaväri eri alustojen alueille on ollut aikaisemminkin harkinnassa ja saattaapi nyt toteutuakin. Katsotaan, mitä nuo meidän "värisilmät" saavat aikaiseksi.
Saisihan tällä uudella softalla varmasti tehtyä melkein mitä tahansa, mutta pitää nyt tarkkaan miettiä, missä on järkeä ja missä ei. Boardin saa äkkiä sekavaksi, jos kaikki härpättimet pistää päälle ja selailusta tulee ihan tuskaa.
 
Olen muuten ihan erityisen tyytyväinen tähän uuteen boardiin. Oli ihan pakko mainita :p
 
On täällä hienoa. Olen kokoajan enemmän ja enemmän ollut tyytyväinen. Pikku hienouksia riittää ja ulkonäkö on cool. Ja alkaahan tämä selkeältäkin vaikuttaa. Sellaisen huomasin, että lähettettyjen viestien määrä näkyy taas. Tarkoituksellista? Eipä tuo minua haittaa.
Ja privaviesteistä vielä palautetta. Eräs nimeltä mainitsematon henkilö lähetti minulle privaa ja viesti tuli kaksi tai kolme kertaa minulle. En tiedä lähetettiinkö kyseinen viesti monta kertaa vai onko tässä joku virhe?
 
Ylös Bottom