Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin joulukalenteri 2011

XShava

KonsoliFIN Alumni
Viimevuotiseen tapaan KonsoliFINissä virittäydytään joulun odotukseen peliaiheisen joulukalenterin parissa. Seuraavan 24:n päivän aikana tiedossa on päivittäistä luettavaa pelivuoden tapahtumista.

Luvassa on myös lukuisia kilpailuja, joista voi voittaa joululahjaksi pelikonsoleita ja muuta mukavaa. Kannattaa siis olla tarkkana ja kurkata sivuston etusivulle päivittäin.




Luukku 24:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

Ehdin jo peljätä, että toka luukku ei näe päivänvaloa. :D
 
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

HUH... Tulipa se kakkos luukku, mut pitää osallistua sit yöllä kun runosuoli sykkii!?
 
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

Ohoh. Olipa hieno kilpailu kakkosluukussa! Mitähän lopuissa on :p Noh tuskin konsolifinillä varaa ainakaan joka päivälle uutta kilpailua järjestää :D

Btw: Tänä vuonna kaikki tuntuvat tekevän joulukalenterin! Iso osa mun youtube tilauksista tekee kalenterin, moni sivusto, yms. Viime vuonna ei ollut mitään. Tai sitten olen ollut umpisokea.
 
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

Btw: Tänä vuonna kaikki tuntuvat tekevän joulukalenterin! Iso osa mun youtube tilauksista tekee kalenterin, moni sivusto, yms. Viime vuonna ei ollut mitään. Tai sitten olen ollut umpisokea.

No olihan meillä tietenkin oma settimme: Joulukalenterin yhteenveto - Jutut - PlayStationFIN.

EDIT: Niin, ja uusin luukkujainen on jo auki. Tällä kertaa vuorossa on siis kertaus 3DS:n avausvuodesta: http://www.konsolifin.net/nintendo/jutut/166/.
 
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

...Mitähän lopuissa on :p ...

Oliskohan taas toimituksen valinnat vuoden parhaimmiksi peleiksi... Ainakin toivon niin. Tämä pelivuosi kun oli suoraansanoen parhautta. Tosin pelkästään ensivuonna tuleva GTA V panee kaikkia tämän vuoden pelejä peppuun, hihih.

Ja toimitukselle ehdotus jonkun luukun yhdeksi kilpailuksi: LBP2-aiheinen kentänrakennuskisa! Monilta varmasti kyseinen peli löytyy ja jos palkinnot ovat asianmukaiset, niin varmasti osallistujiakin tulisi kasapäin. Voitaisiin valita vaikka viisi parasta, joista arvotaan yksi onnekas. Tai sitten vain suoraan valitaan se paras, miten vain. :p Ja aiheena luonnollisesti vaikkapa se joulu ja aikaa 23.12. asti. ;)
 
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

Hyvää itsepäisyyspäivää kaikki kanssakansalaiset. Päivän epistolaksi on luonnollisesti valikoitunut peliteollisuus sinivalkoisin silmälasein: Luukku 6: Honkain keskellä pelistudio seisoo

Samaa aihetta puidaan myös tänään julkaistussa podcastissa, joka ei kuitenkaan ole mikään bonus track.
 
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

Tänään joulukalenterissa ollaan sotaisemmissa tunnelmissa: MW3 vs BF3 -luukku. (Erityiskiitokset luukun tekoon osallistumisesta menevät Dragonfly:lle, JayAr:lle sekä Nisupullalle!)

Eilen The King:llä oli Nintendo aiheista asiaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin joulukalenteri 2011

Termari, tuo viimeinen linkkaus ei jostakin syystä toimi. Eli kuninkaan puhe nipasta. :)
 
Ylös Bottom