KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Kain

Well-Known Member
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Käyttäjän Mokoma kanssa ongelmia, vaihdettiin pelit, lähetin omani perjantaina , hänen piti kanssa. No, nyt sunnuntaina sanoi että vie heti maanantaina, että on joko tiistaina tai keskiviikkona, syyksi sanoi että hautajaishommia ym. Ja ei vielä tänäänkään mitään laatikossa, oman pelinsä sai jo maanantaina, yksityisviesteilläkin olen kysellyt asiasta, ei vastausta vaikka paikalla on ollut.


Merkilliseksi homman tekee, että pari kauppaa jo suoritettuna kaverin kanssa, hyvin ovat menneet mutta tämä nyt ei.
Mikäli kyse on oikeasti hautajaisiin liittyvästä asiasta niin veikkaan ettei kyseisellä käyttäjällä tällä hetkellä pelikaupat mielessä..
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Onneksi konsolifin.netissä en ole törmännyt tämmöisiin heppuihin


Eikös tuo virallista kaupat? Paketoin laitteen valmiiksi postitusta varten ja odottelin maksua tilillä, mutta siellä ei näkynyt mitään ja otin tietenkin ostajaan yhteyttä ja lopulta sain tämän viestin
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Mikäli kyse on oikeasti hautajaisiin liittyvästä asiasta niin veikkaan ettei kyseisellä käyttäjällä tällä hetkellä pelikaupat mielessä..
No mitä helvettiä sitten alunperin lähtikään vaihtamaan?
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

No mitä helvettiä sitten alunperin lähtikään vaihtamaan?
Ei varmaan tullut mieleen, että kustin polkeminen ei aina ole nopeaa. Välillä joutuu odottomaan, tai sitten voi olla kadonnut paketti. Eikä niitä hautajaishommia etukäteen tiedä, jos on vaikka muslimi. Hyvin harmillista.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Peli saapui tänään, täysin yllätyksenä tuli. Ei ollut ilmoittanut asiasta kumminkaan.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Tulinpahan täältä lukemaan että onko tästä omasta kauppakumppanistani täällä aiemmin mainittu. Ja olihan täällä. Tein vaihtokaupan Skarpa nimisen jantterin kanssa. Lähetin omat pelini jo viime viikon maanantaina. Skarpa lupasi laittaa oman pelinsä postiin ke-to akselilla, ja nyt viikon jälkeen, pelistä ei vieläkään kuulu mitään. No, lähestyin Skarpaa YV:llä että missähän peli mahtaa olla, ei ole kuulema lähettänyt koska oli jo silloin ja on tälläkin hetkellä sairaslomalla josta hän ei maininnut sanallakaan, ja ei vaivautunut YV:ttämäänkään että pelin postitus kestää. Siitä huolimatta hän kauppaa täällä kovaa vauhtia minulta vaihdossa saatuja pelejä ja muita pelejänsä.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Tulinpahan täältä lukemaan että onko tästä omasta kauppakumppanistani täällä aiemmin mainittu. Ja olihan täällä. Tein vaihtokaupan Skarpa nimisen jantterin kanssa. Lähetin omat pelini jo viime viikon maanantaina. Skarpa lupasi laittaa oman pelinsä postiin ke-to akselilla, ja nyt viikon jälkeen, pelistä ei vieläkään kuulu mitään. No, lähestyin Skarpaa YV:llä että missähän peli mahtaa olla, ei ole kuulema lähettänyt koska oli jo silloin ja on tälläkin hetkellä sairaslomalla josta hän ei maininnut sanallakaan, ja ei vaivautunut YV:ttämäänkään että pelin postitus kestää. Siitä huolimatta hän kauppaa täällä kovaa vauhtia minulta vaihdossa saatuja pelejä ja muita pelejänsä.
E: Se ei ollutkaan Skarpa vaan SG82. Pahoittelut Skarpalle tästä erehdyksestä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Itsellänikin oli ongelmia tuon käyttäjän Skarpa kanssa. "Negatiivinen Viikon myöhässä, ei pehmustettua kirjettä, surkea yhteydenpito." Tuollaisen palautteen laitoin muinoin.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Itsellänikin oli ongelmia tuon käyttäjän Skarpa kanssa. "Negatiivinen Viikon myöhässä, ei pehmustettua kirjettä, surkea yhteydenpito." Tuollaisen palautteen laitoin muinoin.
Katsoinkin eilen käyttäjän Skarpa palautuksia. Siellä näkyikin sinun palautteesi. Mielestäni siellä oli myös käyttäjältä pta76 palautetta kun peli oli ollut 20päivää hukassa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Peli tuli tänään viimeinkin noin kolmen viikon jännitysepisodin jälkeen luvatussa kunnossa ja vieläpä käyttämättömällä Online koodilla. :D Ei minulla enää mitään kummalisempaa.
 
Toveri dsone03 esittää palautepisteisiin nähden aika hidasta toimintaa maksun suhteen. Maanantaina lähetetty hälle pelit(maxikirjeenä,ei koodia) joten eiköhän ne lie keskiviikkona ole olleet perillä...noo ootellaan. Onneks ei oma talous kaadu vaikka rahoja ei tuliskaan, joillain näyttää kaatuvan?
 
Toveri dsone03 esittää palautepisteisiin nähden aika hidasta toimintaa maksun suhteen. Maanantaina lähetetty hälle pelit(maxikirjeenä,ei koodia) joten eiköhän ne lie keskiviikkona ole olleet perillä...noo ootellaan. Onneks ei oma talous kaadu vaikka rahoja ei tuliskaan, joillain näyttää kaatuvan?
Tullut huomattua aivan sama... Vaihtoa tehdessä kesti n. viikon verran pidempään ennen kuin sain oman osuuteni postiin. Selityksiä oli monenmoisia...
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Tullut huomattua aivan sama... Vaihtoa tehdessä kesti n. viikon verran pidempään ennen kuin sain oman osuuteni postiin. Selityksiä oli monenmoisia...
On nyt vanha tapaus, mutta ajattelin kertoa kumminkin.

Vuoden 2011 tammi/helmikuussa tuli vaihdeltua kyseisen henkilön kanssa pelit. Lähetin omani eka, sillä minulla ei ollut palautetta vielä. No, hän sai pelinsä, ja minä sain omani n. 1,5 viikon jälkeen. Ei sinäänsä mitään kummosempaa, mutta ei se nyt kauaa vie että sen kirjeen käy heittämässä postiin, ei voi olla niin kiire kenelläkään.
 
Enpä enää hoitele kaverin kanssa jatkossa kauppoja. Enkä kenenkään muunkaan kanssa metodilla "mulla on enemmän pisteitä-sä ensin". Tässä nähdään että vaikka olis miljoona pojoa niin ei se kauppiaasta tee sen parempaa. Ja toisekseen jos vaivaa viitsii nähdä niin saahan jokainen meistä haalittua pojoja itselleen vaikkei kauppaa tekiskään.
Tähän asti suosinut ennakkomaksua ja tästä lähin se pysyy käytössä.

Yksi mätä pilaa kaiken.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Enpä enää hoitele kaverin kanssa jatkossa kauppoja. Enkä kenenkään muunkaan kanssa metodilla "mulla on enemmän pisteitä-sä ensin". Tässä nähdään että vaikka olis miljoona pojoa niin ei se kauppiaasta tee sen parempaa. Ja toisekseen jos vaivaa viitsii nähdä niin saahan jokainen meistä haalittua pojoja itselleen vaikkei kauppaa tekiskään.
Tähän asti suosinut ennakkomaksua ja tästä lähin se pysyy käytössä.

Yksi mätä pilaa kaiken.
Kannattaa olla moderaattoreihin yhteydessä, jollei rahoja ala saapumaan. Saa kummasti joihinkin kavereihin puhtia kun tulee huomautusviesti inboxiin. Itsellä tapahtui yhden nimeltämainitsemattoman henkilön kanssa helmikuulla vaihdon kanssa ongelmia, kun omaa peliä ei meinannut millään saapua postilaatikkoon, kun toinen oli jo paahtanut omaa peliänsä hyvän aikaa. No, saapui se kumminkin, vaikkakin 2 viikkoa siinä meni. Piti olla asian suhteen moderaattoreihin yhteydessä.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Eipä mittää ennää. Yhteyden pitoa tosin ds voisi parantaa.Mutta homma ok.
Näköjään dsOnella on ollu ongelmia kauppojen kanssa ennenkin täällä. Myös näköjään yksi tunnus huuto.netistäkin häneltä on suljettu liiallisten negatiivien takia. Voi olla ehkä ihan hyväkin idea olla varovaisempi hänen kanssaan kauppoja tehdessä.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Käyttäjän dsOne03 kanssa käytiin kauppaa pelistä Rage Anarchy Edition (PS3), hintapyyntönä 9€ sis. postit. Periaatteena mulla ollut, että kun rahat näkyvät tilillä niin peli lähtee postiin. Tämän tein myös hänelle selväksi.

20.5.2012 ilmoittaa että olisi valmis ostamaan tuotteen. Sanoi, että maksun saisin 31.5.2012. En suostunut tähän ja sanoin, että ota yhteyttä uudelleen 31.5.2012 jos kaupat kiinnostavat.

1.6.2012 lähetän dsOne03:lle viestin, että peli olisi vielä saatavilla. Ilmoittaa kuitenkin, että jostain verkkokaupasta peliä saisi halvemmalla, ei kuitenkaan pysty esittämään mistä. Tinkaan hintaa kaverille 7,5€ sis. postit vain, koska olin tehnyt hänen kanssaan joskus aikaisemmin sujuvat kaupat. Vastaa, että kaupat tuli ja laita vaan tilinumeroa tulemaan. Lähetin hänelle tilinumeroni ja pyysin laittaan paluuviestissä osoitetietoja. Jäin odottamaan vastausta.

7.6.2012 laitan viestiä dsOne03:lle, että ei jaksaisi joka aamu ravata verkkopankissa katsomassa, että joko maksu näkyy. Vastauksena tulee, että kokonaan unohtunut maksaa ja et peliä saa uutena kymmeneen euroon eikä ollut vieläkään mitään todisteita esittää. Vetäytyi kaupoista pois.

Kysymys kuuluu saako tällaisissa tilanteissa laittaa vastakkaiselle osapuolelle negatiivista palautetta?

En suosittele kenenkään käymään kauppaa kyseisen henkilön kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom