Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin MAG Beta Klaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Perustin nykyiseen MAGin Betaan klaanin KonsoliFIN, tunnuksella KOF. Vastatkaa tähän ketjuun jos haluatte testaus mielessä mukaan, niin laittelen sitten klaani kutsua. Nähdään miten homma toimii ja montako klaaniin mahtuu.

Eli jos ette ole Betaa ladanneet, niin laittakaahan lataukseen. Katsotaan paljonko saadaan porukkaa kasaan ja verkkoon KOF -tunnuksella. Laittelen kutsuja myöhään iltaisin.

Kyseessä on S.V.E.R. tiimin klaani!

Klaanissa mukana seuraavat:

1. XShava
  2. MrPako
  3. Nisu
  4. nylund
  5. tokewitch
  6. KissaKebab
  7. Foeman
  8. JaaW
  9. Haraldo

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin MAG Beta Klaani

mukana ollaan, tällä hetkellä olen SVER listoilla.

Mukana kanssa. Mahtaakohan sillä olla merkitystä mitä orkesteria kannattaa? Itse kuuntelen S.V.E.R. Güntia...

Ehdottomasti messissä! Tässä on varmasti myös hyvä ilmoittaa oma puolue ettei jää epäselväksi kenen väreissä mennään. Oma puolue siis S.V.E.R. ja PSN: Foeman.

Mukana kanssa. Mahtaakohan sillä olla merkitystä mitä orkesteria kannattaa? Itse kuuntelen S.V.E.R. Güntia...

Tätä rupesin itsekkin miettimään. No tän näkee varmaan tänään illalla. Klaani on tehty S.V.E.R. joukoilla.

Tätä rupesin itsekkin miettimään. No tän näkee varmaan tänään illalla. Klaani on tehty S.V.E.R. joukoilla.

Tällä on merkitystä. Esim. grouppeihin ei ainakaan pysty liittymään ellei olla samalla puolella, tietääkseni edes klaani-kutsuja ei voi lähettää eri puolueen jäsenille.

Tällä on merkitystä. Esim. grouppeihin ei ainakaan pysty liittymään ellei olla samalla puolella, tietääkseni edes klaani-kutsuja ei voi lähettää eri puolueen jäsenille.

Näin se taitaa mennä. Eli tämä on S.V.E.R. tiimin klaani sitten.

Juu eiku nääs tuli sellanen pointti vielä mieleen, että olen tällä hetkellä vasta levelillä 6, joten isompiin kahinoihin ei ole vielä vähään aikaan pääsyä. Vaimokkeen kanssa oleilu vie väistämättä arvokasta arvonnousuaikaa :mad:

Juu eiku nääs tuli sellanen pointti vielä mieleen, että olen tällä hetkellä vasta levelillä 6, joten isompiin kahinoihin ei ole vielä vähään aikaan pääsyä. Vaimokkeen kanssa oleilu vie väistämättä arvokasta arvonnousuaikaa :mad:

Totta, eli alle 10-levelin pelaajien kanssa 32-pelaajan tiimi taitaa olla maximi kerrallaan pelissä, jollei sitten klaani pääse ohittamaan tuota rajoitusta. Tosin en usko, että tuota rajaa lähestytään tämän betan puitteissa muutenkaan.

Liitytään listaan vaikka taidan olla Valor/lv6, onhan tässä vielä pari päivää aikaa vaihtaa puolta.

Mukana ollaan! Raven levelillä 11 tai 12 (vai olisko 13) mutta taidanpa nollata tilanteen ja alottaa Sverin leivissä. Äkkiä noita tasoja kasaan saa alkumatkasta.

Ihan vaan uteluna Herra X:lle:
Monenkohan aikaan suurinpiirtein kannattaisi olla valmiudessa? Ei pysty koko iltaa päivystämään plösön ääressä.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom