Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin MAG Beta Klaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: KonsoliFINin MAG Beta Klaani

Ihan vaan uteluna Herra X:lle:
Monenkohan aikaan suurinpiirtein kannattaisi olla valmiudessa? Ei pysty koko iltaa päivystämään plösön ääressä.

Eipä sillä ole väliä, kutsu jäänee odottelemaan hyväksyntää.

Voi olla, jos perhe suo, että lähettelen tässä illemmalla jo kutsuja. Muuten menee tyyliin 22 - 23 aloitus.

Tätä rupesin itsekkin miettimään. No tän näkee varmaan tänään illalla. Klaani on tehty S.V.E.R. joukoilla.

Rasistit :p Miks kaikki haluu olla SVER ku Raveni on parempi mielestäni ja minun mielipide ratkaisee ;). No jos vielä lataan niin kokeillaan noita Swedu poikia.

No jopas on kiva systeemi, pitää vissiin olla pelissä että voi lähettää klaani kutsua. No olen nyt toistaiseksi verkossa, niin laittakaa tähän ilmoitusta kun siellä olette. Niin etsin ja laitan kutsua. Ilmoitan kun häivyn verkosta ja tuun sitten 22-23 takasin.

En viitsi ilman ilmoitusta ruveta psn nimiä turhaan naputtelemaan.

No jopas on kiva systeemi, pitää vissiin olla pelissä että voi lähettää klaani kutsua. No olen nyt toistaiseksi verkossa, niin laittakaa tähän ilmoitusta kun siellä olette. Niin etsin ja laitan kutsua. Ilmoitan kun häivyn verkosta ja tuun sitten 22-23 takasin.

En viitsi ilman ilmoitusta ruveta psn nimiä turhaan naputtelemaan.

Tuun ihan vbaan kutsua ottamaan vastaan nyt, eli olen online.

pistetään roska lataukseen, pitäähän sitä klaanistuffii koklata konsolillakin :D

edit: ladata on....tuun tolloin kymmenen jälkeen linjoille uudestaan kokeilee millanen viritys tää oikein onkaan :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laitan ylennyksen niille jotka ovat klaanissa. Niin jokainen voi kaverilistalta porukkaa kutsua klaaniin. Eli minua ei niissä tarvita sitten.

Edit: Nyt poissa. 22-23 välillä takas.

Voisin kanssa joinia. Laitelkaa inviä kun kerkiätten, olen onlinessa tällä hetkellä.

Itse olen myös Onlinessä nyt noin tunnin joten minulle voi myös joku valtikan hallitsija pistää kutsua, jos vain mahdollista.

Kymmeneltä viimeistään linjoilla, nyt on töllö käytössä alkuperäistarkoitusta varten.

Jos mukaan mahtuu vielä, niin täältä löytyisi lisää halukkaita.

PSN: Deequu

Tällä hetkellä vielä ravenin leivissä, mutta äkkiähän tuon nollaa. 10 jälkeen ilmestyn itsekin pelailemaan.

Kutsu tuli perille, pelailemaan pääsen vasta hieman myöhemmin, toivottavasti kello 22 mennessä.

Nyt antoikin lähetellä offlinessä olevillekkin kutsuja. Eli kaikki ketjussa ilmottautuneet kutsuttu. Ne jotka ovat muissa tiimeissä, ei kutsuttu. Laittakaa ilmo tänne kun olette oikeassa tiimissä.

Vaihdoin puoleni Sveriksi ja kerkesin tuossa parit tasotki pelaamaan. Linjoilla ollaan taas kymmeneltä.

Raven poistettu ja Sver tehty, jätän pelin auki, mutta tulen pelailemaan tunnin-parin sisään.

10-taso ennen nukkumaan menoa jos jaksaa pelailla :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom