Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin MAG Beta Klaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: KonsoliFINin MAG Beta Klaani

Laittelen kutsuja illemmalla, mutta jo kaikki mukana olevat voivat kutsuja laittaa. Kaikille on annettu oikeudet lähetellä klaani kutsuja tässä testi hommassa.

Nyt kaikille pitäisi olla lähtenyt klaanikutsu, eli sellainen pitäisi pelissä löytyä. Ilmoitelkaa jos joku ei saanut. Ja tosiaan jos kaverilistalla pelaajia jotka oikeassa ryhmässä, niin klaani kutsua vaan menemään. Niin saadaan selville löytyykö klaanissa maksimi pelaaja määrää.

Voisihan tähän liittyäkkin. Huono juttu vaa on se, että ps3 hajos eilen:mad:, mutta tänää slimiä kehiin.:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuota, viitsisikö joku laittaa klaanikutsua......poika meni sitten ja tuhos mun profiilin pelissä. Niin en ole klaanissa ja olen taas tasolla 1 :D

Vois sylettää, kun ton tekis myyntiversiossa. Eli varmuuskopiointi aika useasti jatkossa tai ohjaimet vielä korkeammalle.

Edit: Kiitos Nisu :D

Mieki voisin porukkaan tulla mukaan kokeileen. PSN Ranger82-_

Nyt kaikille pitäisi olla lähtenyt klaanikutsu, eli sellainen pitäisi pelissä löytyä. Ilmoitelkaa jos joku ei saanut. Ja tosiaan jos kaverilistalla pelaajia jotka oikeassa ryhmässä, niin klaani kutsua vaan menemään. Niin saadaan selville löytyykö klaanissa maksimi pelaaja määrää.

Mä en ainakaan näähny missään kutsua. Tai sit en osannut sitä etsiä oikeasta paikasta.
PSN: gaddaf

Jostain syystä mulla on yhteys menny poikki 2/2 yrittämästä heti pelin alkupuolella...Eilen futas ihan hyvin ilman mitään ongelmaa.

EDIT: Mukana ollaan.

Eipä mullakaan mitään näy, eli jos voisit uudestaan laittaa. PSN: Gaskade

Ei ole näköjään hiprakka räiskintä joten palaillaan asiaan huomenna. Pahoittelut jos ammuin/heitin kranaatilla, kun näkyi lopettaessa olevan kp miinuksen puolella.. :D

Mikki ei oikein tykkää toimia, Pleikkarin asetuksista on nelosella ja sensitivity 80:ssä ja joutuu huutamaan että tykkää toimia, killzonessa ei kärsi edes hengittää että linja aukeaa :confused:

Mihin ton kutsun pitäs tulla? Mulla ei nimittäin näy missään.

Tulen myös mukaan, jotta pääsee Suomi-porukalla pelailemaan (ja mikitkin löytyy kaikilta(?) :P).

PSN ID: Execta

Error 11:1 Tosi kiva juttu, just ku ajatteli et olis päässy pelaa härmäläisten kanssa ni eipäs hommat pelitä.

Mihin ton kutsun pitäs tulla? Mulla ei nimittäin näy missään.

Kun on saanut kutsun niin alkuvalikossa on oranssi dog tag-laatta vasemassa alakulmassa. Sitten menet vaan yhteisöön ja sieltä klaanit-valikkoon jossa hyväksyt kutsun.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom