Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifinin pelimiehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkikotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

käkikotka

Well-Known Member
Kyllä välillä päätä pyörryttää,kun jotkut heebot täältä hakkailee pelejä maksimi-vaikeustasolla ja voittaa koko paskan...ihmeguruja,mikä on syy? Pelaavat 24/7 vai ovat luonnonlahjakkuuksia vaimitä???Ite pärjään kyseisille vain pro evossa ja nhl:ssä.

Vastaus: Konsolifinin pelimiehet...

Selvä pyy. Tietyt ihmiset vain osaavat olla niin älyttömän informatiivisia.

Joo, jotkut ovat kyllä syntyneet pädi kädessään. Pidin itseäni tosi taitavana pelaajana, kunnes näin vähän kavereiden pyörittelyä ylläpidon tapaamisessa. Pärjäsin lähinnä mätkintä- ja FPS-peleissä. Muissa tuli turpiin ja pahasti. Osa taidoista selittyy tietty harjoittelulla. Esimerkiksi Kaba kertoi kaveristaan, joka harjoitteli tekkeniä tunnollisesti joka päivä, kunnes vaihtoi sen Dancing Stage -treeniin. Joskus tulee kyllä mieleen, että mitenköhän pitkälle olisi elämässään päässyt, jos olisi pelaamisen sijaan tehnyt jotain hyödyllistä... :o

Itse olen aina päässyt peleissä jyvälle nopeasti. Jo pentuna kun kävi kavereilla pelaamassa, ei mennyt kauankaan kun olin vääntänyt vaikeatkin kohdat läpi. Mikään pro en ole ollut koskaan oikein missään pelissä. Ehkä se johtuu siitä, että olen aina nauttinut kaikkien genrejen peleistä. On tullut pelattua strategiaa, urheilua, ropeilua, repeilyä, räiskintää ja mäiskintää. Yhdessä pelissä treenaaminen ei ole koskaan oikein napannut, kunnes näin kaban yllismiitissä vääntävän Dancing Stagea uskomattoman näköisesti. Silloin tuli mieleen, että pitäisiköhän tuo matto hankkia kotiin ja alkaa treenaamaan. :)

(tosin matto on edelleen hankkimatta...)

Täs tuli ny joku väärinkäsitys. En mäkään käsi ole, mut siis jotku on ihan älyttömän hyviä!

Juu iteki on tullu harrastettua tanssitouhua jo 2,5 vuotta. Siinä karttuu taidot jo pakostikin. Nyttemmin olen keskittynyt enemmän toiseen Bemani sarjaan IIDX:ään. Joulukuussa sain ohjaimeni ja siitä lähtien olen sitä pelaillut.

Itse olen aina päässyt nopeasti jyvälle kaikkiin FPS-peleihin, nettiin suorilla pelaamaan, ilman mitään treeniä, ase ukolle ja nappi pohjaan vaan kun vihu tulee näkyviin. Eikös se niin toimi?

Mutta joo, vakavasti puhuen, FPS-pelit ovat aina olleet lähellä sydäntä, ja peleissä mukavasti olen pärjännyt, hyvin se sihti siellä päässä on ollut, tietenkään mikään uber pelaaja en ole, mutta keskivertoa parempi (oma mielipide). Ropet ovat myös olleet kovassa suosiossa itsellä, mutta mitenkään netissä en ole pelannut, singleä, aika hyvin tuppaa tajuamaan mitä pitää tehdä, eikä suorilla lähde rynnimään.

FPS, rope tai muu action seikkailu niin kotona ollaan ensimmäisestä sekunnista lähtien.

Sarine sanoi:
FPS, rope tai muu action seikkailu niin kotona ollaan ensimmäisestä sekunnista lähtien.
Samoilla linjoilla mennään...paitsi Morrowindissa olin vähän pihalla :rolleyes:

Itsehän olen tasoittamassa tilannetta niin, että olen jotakuinkin maailman huonoin pelissä kuin pelissä :p

Ylös Bottom