Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Mitä mieltä jengi on, pitäisikö peli pyöriä koko ruudulla, vai tuolleen ikkunoidusti, jolloin pelaajan profiilikuva näkyy, ja kommentit sen alla?

Itse pidän koko ruutu -tilasta enemmän.
Näytä liitetiedosto 15512
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Mitä mieltä jengi on, pitäisikö peli pyöriä koko ruudulla, vai tuolleen ikkunoidusti, jolloin pelaajan profiilikuva näkyy, ja kommentit sen alla?

Itse pidän koko ruutu -tilasta enemmän.

Syy miksi itse pidän kommentit näkyvissä on juurikin kommentit. Eli minun on pelailun ohessa helppo osallistua keskusteluun ilman, että tarvitsee pitää läppäriä vieressä auki, jolloin keskittyminen pelaamisesta herpaantuu. :)
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Olisi mukavaa jos myös tähän ketjuun tulisi etukäteen ilmoituksia, mitä on tulossa ja milloin. Bäfä-nelosessa olin katsomassa oikeana päivänä, mutta liian myöhään.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Olisi mukavaa jos myös tähän ketjuun tulisi etukäteen ilmoituksia, mitä on tulossa ja milloin. Bäfä-nelosessa olin katsomassa oikeana päivänä, mutta liian myöhään.

Ihan hyvä huomio. Toisaalta, elämme hektisessä some-ajassa, joten nykytyökalun avulla voit tilata esim. älylaitteeseesi ilmoitukset live-lähetyksistä.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Olisi mukavaa jos myös tähän ketjuun tulisi etukäteen ilmoituksia, mitä on tulossa ja milloin. Bäfä-nelosessa olin katsomassa oikeana päivänä, mutta liian myöhään.

Asiallinen pointti. Itse kun näitä striimejä tällä hetkellä pääsääntöisesti pyörittelen, tiedän sanoa, että osa lähetyksistä lähtee käyntiin täysin spontaanisti suunnittelematta. Jumppaamme kulissien takana tällä hetkellä ajatuksia mm. säännöllisistä striimihetkistä.

Lähiaikoina BF 4:n ja NHL 16:n jatkoksi luvassa Tom Clancy's The Division ja Uncharted 4.

Olethan Robotti YouTube- ja Twitch-kanaviemme tilaajana sekä asettanut ilmoitukset käyttöön?
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Tänään noin kello 22 aikaan ULVI ja harrihar ottavat yhteen näytöstyyliin NHL 16:n parissa paras kolmesta sarjassa. Joukkueet arvotaan, joten mitä tahansa voi tapahtua. Striimi tarjolla YouTuben puolella.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Tänään noin kello 22 aikaan ULVI ja harrihar ottavat yhteen näytöstyyliin NHL 16:n parissa paras kolmesta sarjassa. Joukkueet arvotaan, joten mitä tahansa voi tapahtua. Striimi tarjolla YouTuben puolella.

Hyvää ja viihdyttävää divarikiekkoa on siis tarjolla. :D
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Käykäähän jättämässä äänenne tämän ketjun ylälaidasta löytyvään kyselyyn.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Pelasit muuten Harrihar suunnilleen HUTin leaderboardien top5-tyyppiä vastaan, se venäläinen GRT-tiimi.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Olethan Robotti YouTube- ja Twitch-kanaviemme tilaajana sekä asettanut ilmoitukset käyttöön?

En edes tiedä, mikä on Twirch (tuo kirjoitusvirhe saa jäädä). :) Joku PS4:n ohjaimesta käynnistyvä jutska tai tsydeemi, mutta en omista peeäsneljää.

Mutta en ole tilaajana, enkä edes omista Google-tunnuksia. Aikanaan, Vitan hankittuani aloin sellaisia luomaan, mutta Google olisi halunnut käyttää jotain puhelinvarmistusta. Eric Schmidt saa tulla näyttämään, miten Vitaa käytetään puhelimena. Mm. tästä syystä en tykkää rekisteröityä nykyisin enää minnekään.

Mutta tähän asiaan palatakseni, Youtubesta katselisin vaikka tuota Bäfää oikeastaan milloin vaan, jos tietää etukäteen, milloin peli alkaa. Spontaanista pelisessiosta on varmasti paha sanoa muuta kuin että nyt pelataan.

Pitää käydä useammin tarkistamassa tämä ketjua. Ihan mielellään katson ja kuuntelen kun vakiotiimi(?) vääntää jotain toimintapeliä.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Googleahan voi käyttää myös rekisteröitymättä...
Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoitat. Ei kai Youtube-kanavaa voi tilata ilman tunnuksia. Jos tarkoitit että Googlella selviää, mikä se Twitch on, niin sitten ymmärrän. :)
 
Ylös Bottom