Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Oli ihan mukava Uncharted 4-striimi tänään, vaikka pelin tapahtumat olivatkin oman läpipeluun jäljiltä aika tuoreessa muistissa. Siitä huolimatta oli mukava hölistä joutavia Harri ja Lyrtsin kanssa ja saipa Harrikin pari jaksoa peliä eteenpäin, kun sain muutaman hyödyllisen vinkin annettua ;)

Täytyy ehdottomasti toisenkin kerran tulla katselemaan. Varmasti ihan eri kokemus esim. Dark Soulsin tai Doomin kohdalla, joista kumpaakaan en ole itse pelannut. Keep up the good work! :)
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Oli ihan mukava Uncharted 4-striimi tänään, vaikka pelin tapahtumat olivatkin oman läpipeluun jäljiltä aika tuoreessa muistissa. Siitä huolimatta oli mukava hölistä joutavia Harri ja Lyrtsin kanssa ja saipa Harrikin pari jaksoa peliä eteenpäin, kun sain muutaman hyödyllisen vinkin annettua ;)

Täytyy ehdottomasti toisenkin kerran tulla katselemaan. Varmasti ihan eri kokemus esim. Dark Soulsin tai Doomin kohdalla, joista kumpaakaan en ole itse pelannut. Keep up the good work! :)

THX! Ehdottomasti mukaan aina ku kanavalla pöhisee :)
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

172e32575fe97daab20c0ce525402429.jpg


Mikael Haveri confirmed! Huomenna paukkuu kun striimaamme Overwatchia klo 19.00 alkaen osoitteessa www.twitch.tv/konsolifin. Mukana on pelialan veteraani Housemarquelta. Katso ja kysy mieltäsi askarruttavia asioita.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Se on kuulkaas uusi viikko ja sen myötä tuoreet kujeet. Tällä viikolla KonsoliFINin suoratoistossa.

Tänään 6.6. klo 11 Overwatch & Lubsu
Keskiviikkona 8.6. klo 18 Dark Souls II & Markus H.


Tuleppas mukaan katsomaan ja rupattelemaan
www.twitch.tv/konsolifin

Näytä liitetiedosto 15798
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Mukavaa, että ilmoitellaan täällä. Varsinkin jos lähetyksessä on mukana vieraita. Ikävä kyllä kumpaakaan Overwatch-lähetystä en ehtinyt katsomaan, mutta Witcheriä ja Dark Soulsia aion seurata.

Muoks: Pystyykö tuota torstain 2.6. Overwatch-lähetystä katsomaan jostain jälkikäteen? Kiinnostaisi kuunnella, mistä siellä on vieraiden kanssa höpötelty.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Mukavaa, että ilmoitellaan täällä. Varsinkin jos lähetyksessä on mukana vieraita. Ikävä kyllä kumpaakaan Overwatch-lähetystä en ehtinyt katsomaan, mutta Witcheriä ja Dark Soulsia aion seurata.

Muoks: Pystyykö tuota torstain 2.6. Overwatch-lähetystä katsomaan jostain jälkikäteen? Kiinnostaisi kuunnella, mistä siellä on vieraiden kanssa höpötelty.

Pystyy, kyseisen profiilin past broadcasteistä.
Tässä suora linkki: https://www.twitch.tv/konsolifin/v/70098409
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Mukavaa, että ilmoitellaan täällä. Varsinkin jos lähetyksessä on mukana vieraita. Ikävä kyllä kumpaakaan Overwatch-lähetystä en ehtinyt katsomaan, mutta Witcheriä ja Dark Soulsia aion seurata.

Muoks: Pystyykö tuota torstain 2.6. Overwatch-lähetystä katsomaan jostain jälkikäteen? Kiinnostaisi kuunnella, mistä siellä on vieraiden kanssa höpötelty.

Moronääs! Kiva, että tykkäät! Tänne me aina ilmoitellaan, kun tapahtuu :)

Requn tosiaan laittoikin linkin, mutta tässä vielä meidän YouTube-kanava https://www.youtube.com/user/KonsolifinMedia johon me laitetaan meidän kaikki videomateriaali mitä tuotetaan :) Sieltä vaan katsomaan! Twitchissähän noi ei kauan säily, mutta YouTubessa onneksi. Voi sitten käydä kommentoimassakin :)


KonsoliFINin suoratoistossa
KESKIVIIKKONA 8.6.2016


KLO 11:00 Quantum Break
Pelaajana: Maagi

KLO 18:00 Dark Souls II
Pelaajana: Markus H.

Lähetyksiä voi seurata osoitteesta www.twitch.tv/konsolifin

Näytä liitetiedosto 15804Näytä liitetiedosto 15805
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Maagi & Utah jatkaa huomenna Diablo 3:n pelaamista.
Striimi starttaa klo 11:30 osoitteessa www.twitch.tv/konsolifin
Tule katsomaan ja keskustelemaan.

Näytä liitetiedosto 15810


Aikataulu:

Perjantai 10.6. Klo 23:00 Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - Markus H.

Lauantai 11.6. klo 11:30 Diablo III - Maagi & Utah

Sunnuntai 12.6. klo 15 Uncharted 4 - Harri

Maanantai 13.6. klo 11 Overwatch - Lubsu

Näytä liitetiedosto 15811
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Diablo-striimi ja karkkipussi oli ihan hyvää viihdettä lauantaiaamun ratoksi. Olen pelannut vain demon hunterilla, joten en hokannut, mikä hahmo utahilla oli. Maagi oli wizard.

Kiitti myös linkeistä, Requn ja Lyrtsi. Olen päättänyt, että maanantain lähetys katsotaan livenä. Kuten Tuntemattomassa sanotaan, paikalla ollaan, jos hengissä ollaan.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Diablo-striimi ja karkkipussi oli ihan hyvää viihdettä lauantaiaamun ratoksi. Olen pelannut vain demon hunterilla, joten en hokannut, mikä hahmo utahilla oli. Maagi oli wizard.

Kiitti myös linkeistä, Requn ja Lyrtsi. Olen päättänyt, että maanantain lähetys katsotaan livenä. Kuten Tuntemattomassa sanotaan, paikalla ollaan, jos hengissä ollaan.

Moro. :) Utahilla on tosiaan munkki hahmona. Ei kuitenkaan Omar-munkki. Mielestäni mainitsin jossain vaiheessa, mutta tuo menee varmasti helposti ohi. Se on oikein kelpo hahmo mun mielestä, kun olen sillä aiemmin pelannut.

Hirveän pitkää striimiä ei pystyt tällä kertaa vetämään, mutta turha noita on kai mammuttimaisiksi venyttää. Täytyy jatkaa tässä taas joku päivä. Mietittiin hieman tätä iltaa, mutta se taitaa jäädä tällä kertaa väliin.

Ensi viikolla jengi taitaa muutenkin keskittyä enemmän E3-messujen seuraamiseen.

Semmoinen kysymys tuli mieleen, että kiinnostaisiko näin EM-kisojen aikaan esim. FIFA-striimit?
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

[FONT=&quot]Aikataulu:[/FONT]

[FONT=&quot]Maanantai 13.6.2016 klo 11:00
Overwatch (PC)
- Mika "Lubsu" Huhtinen[/FONT]


[FONT=&quot]Tiistai 14.6.2016 klo 10:00
FIFA 16
- Antti-Jussi "Maagi" Heikkilä & A-P "Spyde" Kuutila[/FONT]


[FONT=&quot]Tiistai 14.6.2016 klo 16:30
Uncharted 4: Thief's End
- Harri Hartikainen[/FONT]


[FONT=&quot]Keskiviikko 15.6.2016 klo 18:00
Dark Souls II: Scholar of the First Sin
- Markus Hirsilä

Näytä liitetiedosto 15820[/FONT]
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Semmoinen kysymys tuli mieleen, että kiinnostaisiko näin EM-kisojen aikaan esim. FIFA-striimit?

Urheilupeleistä ehkä Blood Bowl 2 olisi eniten omaan makuun. Vaikka kyllä se FIFAkin varmaan yleisönsä löytää.

Tämmöinen olisi oma toivomuslista hetkellä:

Battleborn
World of Tanks
Blood Bowl 2

Oli vielä joku neljäskin, mutta unohtui. Olen toki tykännyt näistäkin, mitä on ollut. Diabloa, Overwatchia ja Dark Soulsia. Unchartedia oli tarkoitus katsoa, mutta en ehtinyt.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Urheilupeleistä ehkä Blood Bowl 2 olisi eniten omaan makuun. Vaikka kyllä se FIFAkin varmaan yleisönsä löytää.

Tämmöinen olisi oma toivomuslista hetkellä:

Battleborn
World of Tanks
Blood Bowl 2

Oli vielä joku neljäskin, mutta unohtui. Olen toki tykännyt näistäkin, mitä on ollut. Diabloa, Overwatchia ja Dark Soulsia. Unchartedia oli tarkoitus katsoa, mutta en ehtinyt.
World of Tanksista oli jossain vaiheessa ylläpidon kesken puhetta, mutta ei saatu siihen vielä mitään päätöstä. Blood Bowlia ei ainakaan meikäläiseltä löydy. Mutta se voisi toki olla ihan mielenkiintoinen kanssa.

Fifaa olen itseasiassa striimannut tällä viikolla spyden kanssa. Tänne ketjuun en ole varmaan muistanut huudella. Tosin ovat olleet aamustriimejä. Kympiltä ollaan aloiteltu tiistaina ja keskiviikkona. Huomenna on myös sama homma eli Fifaa tulee taas kympiltä.

Aamulla on ollut myös se oma yleisönsä onneksi. Joten jos potkupallo ja kevyt keskustelu kiinnostaa, niin sitä voi tulla katsomaan. Jälkikäteen nuo voi toki katsoa myös tubesta.
 
Vastaus: KonsoliFINin suoratoistoilmoitukset

Ehtiikö viikonloppuna iltapäivästä? La tai su? Vielä ois tarinan loppukappaleet koluamatta.
Viikonloppu kuulostaa oikein hyvältä. On tuo Uncharted jäänyt kokonaan vieraaksi. Striimiä ajattelin katsella juuri sillä mielellä, että tulee tämäkin sarja tutuksi. Samasta syystä toivoisin myös Divisionia, joka olikin se listalta aiemmin unohtunut peli.
 
Ylös Bottom